Gray POV:
Cutam o misiune. Toate erau ori prea grele, ori prea usoare. Vroiam una la care sa pot castiga ceva. Aveam nevoie ce bani. Ma uitam prin acele misiuni si am vazut una interesanta. Era vorba despre un sat in care ploua intr-una. Era un mister. Hmmm. Suma era destul de generoasa, 10.000 lire pentru cel care descoperă problema si o rezolva. Voi lua misiunea asta.
Eu- Hei Mira! Voi lua misiunea asta!
Mira- Bine! Ai grija sa te întorci intreg!
Va vine sa credeti ca in copilarie era înfricoşătoare exact ca Erza, iar acuma este asa blanda si cu zambet pe fata, neexistand moment in care sa nu zambeasca? S-a schimbat... asta e sigur. Ajungand la tren ma imbarchez in el. Lucy era acolo urandu-mi ramas bun. Se pare ca am inceput sa tin la ea...nu o mai vreau pentru o noapte. Inteleg acuma de ce s-a indragostit Natsu de ea. Are un suflet bun... In timp ce mie imi zburau gandurile, ajunsesem in acel sat. Chiar ploua intr-una. Asa ciudat. Inainte de a între a in sat era soare. Apoi cand puneai doar un picior,iar apoi il scoteai ud leoarcă. Imi fac o umbrela de gheata si examinez orasul. In timp ce ma plimbam pe carari observ o fata ce plangea cu o ubrela deasupra capului si imbracata din cap pana in picioare in albastru. Parul il avea de asemenea albastru. Stand pe banca admira o fantoma,papusa. Privirea si-a îndreptato spre mine.
Juvia POV:
Plangeam. Plangeam si din nou plangeam. Cine sunt eu? Sunt un esec. De mica toata lumea era speriata de mine. Ma ignorau. Nu le plăcea prezenta mea... De ce? Deoarece am magia asta stupida a apei. Sunt elementul apei. Si tot timpul cand sunt trista un nor imi apare deasupra capului incepand a ploua... cand sunt nervoasă norul îşi reface aparitia de data asta adaugand si fulgere si tunete. Cu cat sunt mai trista sau nervoasa cu atat norul va fii mai tare si mai provocator. Stand pe banca si plângând, observ un bărbat apropianduse de mine. Imi ridic privire si ma uit la el.
El- Hey... De ce stai in ploaie? De ce plangi? Ce s-a intamplat?
Eu- Ce te intereseaza pe tine? Nimanui nu-i pasa de mine...tie de ce tiar placea?
El- Poate ca eu nu sunt acel fel de persoana. Acuma hai intr-o casa sa ne adapostim de ploaie. Mai locuieste cineva in acest oras?
Eu-Nu...
El- Atunci e in regula daca fac asta
Iar atuncea a dat cu piciorul in usa trantind-o. Am intrat impreuna in acea casa si ne-am asezat pe o canapea. Atunci a inceput sa imi pună intrebari, iar eu îi răspunde am la ele. Pana la urma ma intrebat si de trecutul meu...si iam spus...nu stiu de ce,dar am impresia ca imi va fi prieten, chiar din prima vedere am inceput sa-l plac...o fi dragoste la prima vedere? Poate.
Gray POV:
Am intrat in casa. Ne ajezaseram pe canapea si am luat-o la interogatoriu. Am intrebat-o de trecutul sau si mi-a spus. Apoi am i-am spus si eu trecutul meu...si acuma stie cine sunt, iar eu stiu cine e. Am inceput oare sa tin la ea?nu cred...adica are un bust generos iar porbagajul la fel... dar nu cred ca sunt chiar si eu asa nesimţit incat sa-mi bat joc de fete cu asa un trecut...oare chiar am inceput a tine cu adevarat la ea? Voi mai astepta inca 2 zile. Daca voi rezista fara sa zic ceva ce nu trebuie si sa vorbesc frumos cu ea. O voi intreba... se pare ca ploaia a incetat...poate asta e un semn ca ma place si ea?
Juvia POV:
Trecutul lui asa trist. Oare chiar imi place de el? Nu stiu...dar voi spune...
Eu-Gray... ummm...Te iubesc?
Gray-Ce? Hmm, pai....si eu cred ca te iubesc...
Gata!!! Capitol nou. Acesta a fost acea parte când Juvia si Gray sau intalnit!!!! DE CAND SAU INTALNIT SI SI AU POVESTIT AU DEVENIT UN CUPLU!!!!!
Ok. Pai capitol nou...cand dispare lenea :))))Bye
:*
CITEȘTI
O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//
RomanceEa- O fata oarecare care poate folosi magia de a chema spirite celeste El-Un baiat oarecare care poate folosi magia de dragon slayer Se intalnesc intr-o zi, iar apoi incepe toata distractia si dezamagirea in viata lor