Banda ce-si balanseaza fundul

394 29 5
                                    


In capitolul trecut...

,,Ies si eu din compartiment si ma intalnesc cu Natsu... Care acum e mai bine...

Natsu- Hei Lucy...spune incet cu fata la pamant.

Eu- Hei Natsu! in schimb eu mai vioaie îi raspund.

Natsu- Sper sa fii fericita cu Carnea congelata...

Eu- Ai aflat? Merci...

Natsu- Totata trupa a afltat! A venit la noi in cabina si ne-a spus. Erza la felicitat... pare suparat, dar nu prea cred

Eu- Oh...

Si asa am iesit impreuna din tren. Am mers langa Gray si lam pupat pe obraz apoi am pornit spre hotel sa ne cazam."

Autor POV.:

Lucy vorbea cu Gray fericita de relatie. Era in lumea ei impreuna cu Gray. Ceea ce nu observase ea era ca Natsu nu numai ca statea in spatele lor, ci era si trist,suparat,dezamagit. Se invinovatea pe el insusi ca a fost natang si nu ia spus ce simtea el pentru Lucy. Nu putea sa-i strice nici fericirea. Numai Natsu era cel care il stia pe Grey mai bine decat ceilalti. Îi parea rau pentru Lucy. Ar fi vrut sa-i spuna ca Gray nu are acele sentimente pentru ea. El vroia doar o distractie. Nu putea sa o distruga pe Lucy. O iubea prea mult pentru a o vedea ranita. Avea sa o protejeze de tot si toate.

Natsu POV:

In timp ce eu eram cufundat in ganduri nu mi-am dat seama ca am ajuns la Hotel. Aveam sai prindem azi pe Banditi,dar ceilalti au vrut sa inopteze seara asta aici. Intram in hotel si ne cazam. Eu impart camera cu Gray, iar fetele stau impreuna. Happy din pacate nu a fost lasat in hotel deoarece nu avem voie cu animale,dar l-am pus sa zboare deasupra hotelului pana ne cazam. Apoi ies pe balcon si il poftesc inauntru. Mergem in camere si fac ceea ce am gandit. Happy a intrat in camera si sa pus sa manance ca îi era foame. Eu si Gray numai vorbim de cand e impreuna cu Lucy. Asa ca ma pun si eu sa mananc imreuna cu Happy apoi tragem un pui de somn. Ca mai tarziu sa vina fetele sa mergem dupa banditi.

Lucy POV:

Dupa ce ne cazam si mergem in camere ne comandam mancare. Dupa asta am mai vorbit cu Erza. Ne-am aranjat. Am vorbit despre cum am ajuns cu Gray si multe altele. Dupa cateva ore ne pregatim pentru a inchide infractorii. Mergem la baieti dar îi gasim dormind. Eu cu Erza am luat 2 galeti pline cu apa rece+gheata. Gray era singur in pat doar in boxeri ca de obicei. Doamne ce patratele are. Ma gandesc la cum ma pun langa el si îi fac conturul patratelelor apoi il sarut usor pe buze... STOP!!! Ce e cu mine?!?! De cand am asa ganduri?!?!... Dupa ce imi dau palme mintale ma uit la Natsu care e ca de obicei imbracat cu mancare la gura si cu Happy pe pieptul sau. Ma uit dezamagita intr-un fel ca elbnu simte la fel ceea ce simpt eu pentru el apoi dau din cap aprobator spre Erza.

Eu&Erza- 1...2...3!!!!! Atunci ea arunca apa pe Natsu si Happy , iar eu arunc pe Gray. Toti trei sar ca arsi din pat uzi leoarca si tremurand din cauza socului si balconului deschis.

Erza- Sus puturosilor si sa mergem odata sa prindem jefuitorii aia!

G&N- Aye!!

Gray se imbraca si o ia inainte. Erza in frunte apoi vine Gray,eu,Natsu impreuna cu Happy. Fac un pas mai grabit si ajung langa Gray. Cand vreau sa spun un cuvant raman blocata cu privirea inainte. In fata mea erau 3 ciudati care erau in niste costume verzi. Dadeau din cur si aratau ciudat.

Ciudatii in costum verde- Aaaaahhhhh!!!!

Erza- Cine sunteti voi?

Ciudatii in cistum verde- Suntem :Gasca ce-si balanseaza fundul!

Unul din ei- cu niste sprancene ca a unor cosrne de elan- Eu sunt seful! Lacheu A!( tipa spre unul cu dinti de iebure. Lacheu B! Tipa spre celalalt mai dolofan. Cine sunteti voi?

Natsu- Am venit sa va alungam de aici si sa lasati hotimea deoparte!tipa Natsu.

Seful- Atunci sa va vedem!

Natsu- Voi ati vruto! Pumnul Dragonului de Foc!!!! Tipa Natsu si îi arunca pe toti in aer.

Bcbf(banda ce-si balanseaza fundul)- Ne predam!!

Eu- a fost usor. Spun eu.

Ne intoarcem la hotel, desigur,supa ce primim recompensa. 1000 de lire fiecare. Ne petrecem acea noapte acolo. A doua zi plecam spre casa. Dupa cateva ore suntem in magnolia. Eu extenuata , n-am putut dormi toata noaptea, ma arunc direct in pat si adorm instant.

Gata! Vam adus si acest capitol ^^. La media aveti poza cu acea banda. Capitolul acesta este adus astazi...chiar de ziua mea...deci, La multi ani mie!! ^^
Sper ca va placut si filmul descendentii care a fost difuzat de la 11:30, acum e pe la sfarsit. Astazi episod nou tradus in limba nostra in fairy tai( ep 251)
Va urez o zi minunata tuturor!!!
:* :* :* :*



Bye

:*

O Dragoste De Neuitat//POSTEZ RAR//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum