Ontbijt op bed en snijden

827 23 0
                                    

Pov Lisa

Als ik de volgende dag wakker word is het nog donker buiten. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het nog maar 6:30 is. Na nog een half uur gelegen te hebben stap ik onder de douche. Als ik onder de douche vandaan kom kleed ik me aan. Ik doe mijn zwatte skinny jeans aan met een wit t-shirt aan waar een grappige text op staat. Ik doe ook witte enkel sokjes aan. Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Zoals ik verwachtte is er nog helemaal niemand. Wat kan ik gaan doen? Na 5 minuten gedacht te hebben besluit ik om ontbijt op bed te maken. Ik loop naar de keuken en pak 10 eieren uit de koelkast. 5sos is blijven slapen dus die moeten ook wat eten. Als alles klaar is loop ik met het eerste dienblad naar boven. De eerste kamer die ik zie is van Liam. Ik doe met mijn elleboog de deurklink omlaag en loop naar binnen. 'Liam?' Fluister ik zachtjes. 'Liam, wakker worden.' 'Huh? Wat is er?' Hoor ik een krakerige stem zeggen. 'Ik heb ontbijt op bed voor je gemaakt!' In een ruk zit Liam overeind. Hij kijkt naar het dienblad en schreeuwd: 'lekker! Tosti's en gebakken eieren met spek!' Ik lach en geef hem het dienblad. 'Eetsmakelijk' 'Dankje!' Ik loop weer naar beneden en dit keer neem ik 4 dienbladen tegelijk mee. Ik loop naar boven en open de logeerkamer. 'Wakker worden beschimmelde boterhammen! Ontbijt op bed!' Luke en Michael schieten overeind en kijken me blij aan. Asthon kreunt en Calum slaapt gewoon door. Ik geef Luke en Michael een dienblad. Dan loop ik naar Asthon en por hem in z'n zij. 'Huh? Wat? Ga weg Luke ik wil slapen!' 'Haha ik ben Luke niet en ik heb ontbijt voor je.' Asthon doet z'n ogen open en kijkt me boos aan. 'L... O je bent echt Luke niet. WAT? JE HEBT ONTBIJT OP BED VOOR ME GEMAAKT?!' Ik schrik me rot en laat bijna de dienbladen vallen  's... Sorry?' 'DANKJEWEL!' Ik glimpach en geef hem zijn dienblad. Calum is wakker geworden van Asthon's geschreeuw en ik geef ook hem z'n eten. 'Eetsmakelijk allemaal!' 'Dankjewel!' Hoor ik een paar volle monden zeggen. Na een half uur ben ik bijna klaar, alleen Niall nog. Ik open z'n deur en loop naar binnen. Nu de rest toch al wakker is kan ik net zo goed gewoon schreeuwen. 'NIALL! ONTBIJT IS KLAAR!!!!' Gil ik in z'n oor. Hij schiet overeind en denderd bijna z'n bed uit. 'Wat?! Waar is er brand?!' 'Ontbijt sufkop!' 'ONTBIJT!!!!' Gilt hij en pakt het dienblad aan. 'Jummie!! Dankjewel!' 'Alsjeblieft! Eetsmakelijk!' 'Thanks!' Ik loop z'n kamer uit en ga terug naar de keuken. Ik ruim alles netjes op en pak dan m'n eigen dienblad. Ik ga aan de bar zitten en begin lekker te eten. 'LISA!' Louis en Niall komen schreeuwend de keuken in. Wat is er? Was het eten niet lekker? Mocht ik ze niet zo vroeg wakker maken? Ik duik ineen en begin heel zachtjes te huilen. Huilen is voor watjes bijt ik mezelf toe en stop met huilen. 'Lisa? Wat is er? We wilden alleen maar zeggen dat het heel lekker was en.. en.' Stotterd Niall. Oke nu voel ik me echt schuldig! Hij voelt zich rot terwijl hij er niks aan kan doen! 'Ik..ik sorry!' Ik geef Niall en Louis een knuffel. En ren hard naar boven. Ik sluit me op in de badkamer. Waarom moet ik zo nodig schrikken? Wat had Niall mij gedaan? Ik pak mijn mesje en ga er mee over mijn pols. Bloed druipt van mijn arm. Ik herhaal het nog 5 keer en stop dan het mesje weg. Ik hou mijn arm onder de kraan en kijk naar de sneden. 1 voor Niall, 1 voor Liam, 1 voor Zayn, 1 voor Harry, 1 voor Louis en 1 voor de fans. 6 sneden. 5 horizontaal en 1 verticaal. De fans waren de snee die de andere 5 sneden met elkaar verbond. Ik hoorde iemand op mijn deur kloppen. Shit, de jongens mochten mijn sneden niet zien! Snel rende ik naar mijn inloop kast en pakte een bordeau rood leren jasje eruit en trok het aan. Veel kleren had ik niet, maar de kleren die ik had waren helemaal mijn style. 'Lisa?! Waarom is je deur opslot?!' 'O sorry! Ik wist niet dat ik hem opslot had gedaan!' Gilde ik en rende naar de deur. Ik draaide de sleutel om en de deur vloog open. Een over enthausiaste Harry stond in de deur opening. 'We gaan shoppen!' Gilde hij. 'Waarom?' 'Omdat je veel te weinig kleren hebt!' 'Ik heb genoeg kleren! Ik hoef er niet meer, nee dank u!' Harry pakte mijn arm en trok me mee. Oke auwts! Hij had zijn had precies bij mijn sneden en hij kneep best hard. 'Harry! Ik kan zelf wel lopen!' Snel liet hij me los en liep verder. Gelukkig had hij mijn gezicht niet gezien want dat was vertrokken van de pijn. 'Jongens! Komen! We gaan shoppen!' Binnen een paar seconden stonden alle Jongens inclusief 5sos beneden. Louis pakte de auto sleutels en Zayn belde Paul. 'Oke, Paul komt naar het winkelcentrum dus we kunnen gaan!' Gilde Zayn.

Adopted by 1D ~ dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu