Piep. Piep. Piep! Ugh stomme rot wekker! Ik drukte hem uit en stapte uit bed. School! Dit is de stomste dag ooit! Ik liep naar mijn kast en keek erin. Wat moet ik aan? Snel pakte ik mijn mobiel en keek hoe warm het werd vandaag. 25 graden! What?! Dat is vet heet! Het is herfst en het weer is heel wisselvallig. De ene dag is het ijskoud en de volgende dag bloedheet. Ik pakte een stel kleren uit de kast (zie de foto in de bijlage/zijkant) en liep naar de badkamer. Ik sprong onder de douche en liet het warme water over me heen stromen. Na 5 minuten stapte ik eronderuit en kleedde me om. Shit! Ik kan geen lange mouwen aan vandaah dus dat word een hele hoop armbandjes dragen.... Yeeh! (Note the sarcasm) Toen ik helemaal klaar was zocht ik een rugtas uit en stopte mijn schoolspullen erin. Het zijn er niet veel want op de eerste schooldag doe je toch nooit iets. Ik werp een blik op mijn wekker 7:15. Ik loop rustig naar beneden want ik het nog 3 kwartier voor ik weg moet. Als ik beneden kom maak ik een boterham klaar en stop hem in m'n broodtrommel. Ik bedenk me dat ik de jongens ga verrassen en begin met pannenkoeken bakken. Na een half uur ligt er een ontiegelijk grote stapel pannekoeken. Ik schrijf er een briefje bij en leg het er bovenop. Nog een kwartier.... Ik verveel me de pleuris en ik ben ontzettend zenuwachtig. Als ik eindelijk weg moet stap ik op de fiets en rij naar school.
Pov. Harry
Ik rek me uit en stap uit bed. Ineens bedenkt ik me dat Lisa naar school moest vandaag! Ik ren naar Lisa's kamer en schreeuw dat ze wakker moet worden. Maar als ik haar kamer inkijk is hij leeg. Dan ren ik naar beneden en zie ook daar niemand. Ik hoop dat ze naar school is. Zeker weten doe ik het niet. Ik ren naar boven en maar de rest wakker. 'Gasten!' Gil ik heel hard. 'Wakker worden!' Ik hoor een paar keer dat ik m'n mond moet houden en loop dan terug naar mijn kamer. Ik kleed me aan en loop naar beneden als ik in de woonkamer kom zit de rest daar al op mij te wachten. Behalve Zayn. Slaapkop! 'Weer een van jullie of Lisa naar school is?' Niemand weet het zeker. 'Laten we eerst gaan eten en dan bellen we school goed?' vraagt Liam. Iedereen mompelt wat en Niall en Michael schreeuwen tegelijk: 'FOOD!' En rennen naar de keuken. Wij lachen en lopen ze achterna. Ineens horen we uit de keuken gegil en gekrijs van Michael en Niall. Ik ren naar binnen om te kijken of alles wel goed gaat. 'PANCAKES!!!' gillen ze tegelijk. Op het keukenblok staat een enorme stapel pannekoeken met een briefje erop. Ik pak het briefje en lees het hardop voor: 'Lieve tuinkabouters, deze pannekoeken zijn voor jullie. Ik had vanmorgen niks te doen dus wilde ik jullie verrassen. Ik hoop dat jullie ze lekker vinden en terwijl jullie ze eten aan mij denken. Al jullie ze eten zit ik namelijk op school tegen een saai wit schoolbord aan te kijken. Eetsmakelijk! xx Lisa' ik hoor een paar awh's achter me en dan gilt Asthon: 'ETEN!!' De pannekoeken zijn op z'n minst uitgedrukt verrukkelijk! Alles is op en Niall en Michael zijn daar niet zo blij mee. Maar ze moeten het er mee doen. Wel echt lief van Lisa dat ze dit voor ons deed!
Pov. Lisa.
Als ik na een kwartier gefietst te hebben op school aankom word ik nog zenuwachtiger. Ik zet mijn fiets in het fietsenhok en loop naar binnen. Ik zit weer in de zelfde klas als vorig jaar. Ugh! Ik loop naar mijn kluisje en stop mijn tas erin. Het enige dat ik bij hou is een notitieboekje en een pen. Ik ben er klaar voor. Kom maar op met die lessen!
JE LEEST
Adopted by 1D ~ dutch story
FanfictionDit is een verhaal over lisa. Ze is 15 jaar oud. Heeft blond haar en blauwe ogen. Ze woont in een weeshuis omdat haar ouders haar achter hebben gelaten in het ziekenhuis nadat ze geboren was. Ze is verschillende keren geadopteerd geweest maar iedere...