Shoppen met de jongens

790 26 0
                                    

Pov. Lisa

Ik hoor wat gefluister en een klik. Langzaam open ik mijn ogen. Ik schrik me het ape zuur als er 5 jongens naast mn bed staan. 'Heey prinses, lekker geslapen?' Vraagt Niall. 'Ja.' Tot jullie mijn nacht rust verstoorden denk ik erachter aan. Wat gaan ze doen?waarom staan ze zo naar me te kijken? Please doe me geen pijn...! Wat nou als ze me helemaal geen pijn willen doen? Dat is niet mogelijk! Zet het uit je hoofd,over minder dan een week hebben ze je sowieso 1 keer pijn gedaan. 'Lisa?!' 'Huh?! Wat?' 'Ga jij je omkleden? Dan gaan we zo naar de stad om kleren te kopen.' 'Maar ik heb toch gewoon kleren?' 'Ja maar je kunt toch niet leven met 2 spijkerbroeken en 3 tshirts? We gaan straks meer kopen. Kom je zo naar beneden?' 'Ja.' De jongens verlaten mn kamer en ik loop naar mn kast ik pak een spijkerbroek en een shirt en kleed me om. Na dat ik mn haar heb gewassen, loop ik naar beneden en ontdek dat ik alweer vergeten ben welke deur het is. Ik ben ook zo slim.... Not! Ik begin gwn met deuren openen tot ik de goede deur vind en ik loop naar binnen. Liam wijs naar de stoel naast zich want ik stond te twijfelen waar ik moest gaan zitten. Ik ga zitten en kijk naar mn bord. Mjammie! Crossaintjes! Niall zit al te eten dus ik begin ook maar.. Als iedereen genoeg opheeft ruim ik samen met louis de tafel af. Ondertussen weet ik dat Louis de grootste idioot is. Hij heeft ondertussen al 2 borden kapot laten vallen en ook een vork in zn voet laten vallen gelukkig was het niet een scherpe vork dus er staan nu alleen maar 4 putjes in zn voet. Sukkel.... 'Lisaaaaaa!' Niall rent op me af en tilt me op. Ik schrik me dood en van schrik glijdt er een traan over mn wang. 'Niall! Laat haar los!' Niall zet me neer en kijkt me aan. ' o lisa! Sorry! Ik wist niet dat je zou gaan huilen! Heb ik je pijn gedaan?' Vraagt Niall bezorgd. Ik glimlach voorzichtig naar hem. 'Nee, ik schrok gwn.' Niall zucht opgelucht en trekt me in een knuffel. Even sta ik in 2 strijd, ga ik hem terug knuffelen? Dan geef ik hem een voorzichtige knuffel. Niall kijkt me blij aan en zegt: 'dankje!' 'Huh?! Waarvoor?' 'Voor me knuffelen!' Oke dan... Liam roept dat we moeten gaan en even later zit ik naast louis en Niall in een busje. Als we zijn aangekomen rent Niall hard weg. 'Wat gaat Niall doen?' Hoor ik Harry mompelen. Dan komt Niall weer terug met een zak chips... 'Uitgeholde boomstam' mompel ik. Louis begint alweer te lachen 'waar haal je al die rare scheldwoorden toch vandaan?' 'In het weeshuis mocht ik geen echte scheldwoorden gebruiken dus verzon ik andere.' 'Nou, je bent in elk geval erg creatief!'

Na een lange ochtend shoppen komen we thuis met een hoop kleren. Meer dan de helft van de kleren die de jongens wilde kopen heb ik terug gehangen. Ik wil niet dat ze veel geld aan mij besteden! Nu heb ik 10 spijkerbroeken, 20 shirts, 6 truien, 4 blousen, 13 jurken en nog een stel schoenen. En ik weet nu al dat ik de helft niet ga dragen... Oepsie. Ook hebben de jongens een iPhone 6s voor me gekocht. Ik wilde het absoluut niet maar ze deden het toch. Ik loop naar boven met Louis. We hebben allebei onze armen vol met tassen. We lopen mn kamer binnen en dumpen de tassen op mijn bed. 'Pak jij ze uit? Dan ga ik Harry helpen met de lunch.' 'Ja!' Louis is aardig! Hij houd gwn afstand en hij doet niks als jij dat niet wil. Daar ben ik blij om. Ik zet mn koptelefoon op en ruim alle tassen leeg. Als alle tassen uit geruimd zijn is mn kast bijna helemaal vol. Ik ga naar de vensterbank en trek de dekens eraf. Ik maak het bed op en zet het raam open. Als alle kussens op de vensterbank weer goed liggen ga weer met mijn benen naar buiten zitten en geniet van mn muziek... Tot ik een klik hoor..

Adopted by 1D ~ dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu