Na 5 uur shoppen hebben ik en El alle spullen die we nodig hebben. Samen stappen we in de taxi opweg naar de tourbus. 'Mam?' 'Omg ja?' 'Huh waarom zij je omg?' 'Omdat het zo schattig is al je mam zegt tegen mij of Perrie!' 'Haha oke. Maar goed wat ik wilde zeggen is... Ik hou van je. Heel erg veel! Ook als jij en Louis ooit uit elkaar gaan of trouwen. Ik hou nogsteeds van je.' 'Ik hou ook van jou schat! Ook als je ooit met een hunk thuis komt of als ik en Louis trouwen ofzo ik zal altijd van je blijven houden!' De hele reis knuffelen we elkaar.
Als we de tourbus instappen komt Louis ons rennent tegemoet. 'Lisa! Eleanor!' Hij trekt ons in een knuffel en rent dan weer weg. Ik en El kijken elkaar raar aan en halen onze schouders op. 'Wat een ontplofte aardappel zeg!' El schiet in de lach en loop naar de tafel. Ze zet alle tassen erop en gaat al lachend op en stoel zitten. 'Je bent ook zo geniaal!' Grinnikt ze. Ik begin ook te lachen. Samen lachen we todat we op de grond vallen. 'AU MIJN KOP!' Gil ik als mijn hoofd tegen de stoelpoot aankomt. 'Mijn kont!' Gilt El. Weer schieten we in de lach. Lou en Niall komen binnen gerent. 'WAT IS ER HIER AAN DE HAND?!' 'Haha... El.... Hahaha ze ....' 'Ja laat maar ik versta je toch niet.' Bromt Louis. El staat om en trekt de grijns van haar gezicht. 'We lachten zo hard dat we op de grond vielen en toen stootte Lisa haar hoofd en ik viel op mn stuitje.' Zegt ze heel serieus. Nu schieten Niall en Louis in de lach. Ik sta op en ga naast El staan. 'Hou jullie hoofden! Dit is erg serieus! El kan haar stuitje wel gebroken hebben!' 'Of Lisa haar hoofd!' 'Schat een hoofd kan niet zomaar breken.' Zegt Louis tegen El. 'Daarom juist! Het gebeurd niet zomaar maar als het gebeurt is het zeer ernstig!' Dan kan niemand zijn lach meer inhouden en beginnen we allemaal hard te lachen. Ik pak een camera en begin te filmen. Lou trekt een raar gezicht naar de camera en Niall lacht zich helemaal kapot. Louis en El beginnen allemaal rare dingen te doen en als ze klaar zijn springt El bij Lou op zn rug en rennen ze naar het achterste van de bus. Waar Liam en Zayn bezig zijn. Ik begin tegen de camera te praten. 'En dat jongens en meisjes is waar ik mee moet leven! Maar gelukkig heb ik Niall nog die is net wat minder raar.' En dan trek ik Niall in een knuffel. Niall hikt van het lachen. En kijkt me aan. 'Je bent een rare vogel Liza. Een lieve rare vogel.' 'Hahahaha en jij bent en lieve rare oerang oetang!' 'WAT?! Ik ben geen aap!' 'Haha egt wel!' Dan loop ik ook naar achteren. 'En hier is de rest. Hey jongens! Zeg eens hallo tegen mijn fans!' 'Haha heb je die dan?!' Grinnikt Louis. 'Pap!' 'Hey allemaal!' Gilt Louis 'hey!' 'Hey!' Als iedereen hallo heeft gezegt loop ik naar de bedbunks. 'Hier slapen we elke nacht. Behalve als we in een hotel zitten. Ik slaap op de allerbovenste bunk!' 'Ja en ze valt er altijd uit.' Grinnikt Perrie. 'O hey Mama ik ha je helemaal niet gezien!' 'Ben ik nu onzichtbaar voor je geworden?' 'Ja duh!' Grinnik ik. Perrie kijkt me raar aan. 'Natuurlijk niet! Ik kan nooit en te nimmer zonder je!' Perrie lacht en trekt me in een knuffel. 'Ik weet nu al dat dit de schattigste vlog ooit is.' 'Waarom?' 'Omdat je schattig bent.' 'ECHT NIET! Ik ben NIET schattig!' 'Echt wel! Je bent de schattigste 15 jaar oude puber!' Ik grinnik en ga naast Perrie op haar bunk zitten. 'Mijn arm word lam van de camera vast houden.' 'Dan stop je ff met filmen.' Grinnikt Perrie. Ik stop de camera weg en Ga tegen Perrie aanzitten. 'Wat gaan we vanavond eten?' 'Weet ik niet. Misschien wel pizza!' 'Lekker!' Zo zitten we een poosje gewoon lekker bij elkaar. 'Mam?' 'Ja schat?' 'Als je de baby hebt... Zul je mij dan niet vergeten?' 'JOU VERGETEN?! Hoe kan ik jou nou ooit vergeten?! Natuurlijk vergeet ik je niet! Ik zal altijd van je blijven houden! Ookal heb ik een baby. Jij bent mijn eerste dochter! Je kan je eerste kind toch niet vergeten?!' Ik knik en Perrie trekt me in haar armen. 'Ik hou zielsveel van je Lisa. Vergeet dat NOOIT!!!'
Pov. Zayn
Ik hoor Perrie is schreeuwen over vergeten en ga even kijken of alles oke is. Louis rent tegen me aan en we vallen allebei languit op de grond. 'Au Louis!' 'Haha je ging voluit onderuit!' 'Jij ook!' 'O ja..' Mompelt hij. We lachen en ik sta op. Ik trek Louis overeind en loop verder naar de slaapvertrekken zoals Liam ze noemt. Ik doe zachtjes de deur open en zie Perrie en Lisa die tegenelkaar aan inslaap gevallen zijn. Naast Lisa ligt haar camera. Ik pak hem op en film de meiden. 'Zayn takeover. Kijk naar deze twee schatje.' Fluister ik zachtjes. 'Zijn ze niet super cute!' Dan doe ik de camera weer uit en loop ik terug naar de game kamer. 'Gasten Lisa en Perrie zijn heel schattig aan het slapen!' 'O daar zijn ze gebleven!' Gilt Harry en hij springt overeind. 'Gast doe wel ff rustig!' Niall rent met Harry mee. Ik heb nog steeds Lisa's camera in mijn handen en ik begin weer te filmen. 'Zo schattig!' Fluisterd Niall tegen Harry. 'Ja ik kan hier uren naar blijven kijken. Lisa is zo schattig gewoon!' Louis en El komen er ook bij staan. Iedereen kijkt vertederd naar Lisa en Perrie die daar samen liggen te slapen. 'Laten wij ook gaan slapen.' 'Maar het is nog vet vroeg!' 'Nou en! We gaan altijd laat naar bed een keer vroeg is ook wel een goed voor je.' 'Oke laten we allemaal gewoon naar bed gaan.' Ik zeg weltrusten tegen de camera en ga naar bed. Na een paar minuten is iedereen diep in slaap
JE LEEST
Adopted by 1D ~ dutch story
FanfictionDit is een verhaal over lisa. Ze is 15 jaar oud. Heeft blond haar en blauwe ogen. Ze woont in een weeshuis omdat haar ouders haar achter hebben gelaten in het ziekenhuis nadat ze geboren was. Ze is verschillende keren geadopteerd geweest maar iedere...