Onderkliederen

382 19 0
                                    

Pov. Harry

'Oke ik doe Louis en jij doet Zayn goed?' 'Jupp!' Ik sluip naar Zayn toe met een zwarte permanent stift en begin te tekenen. Als ik klaar ben loop ik naar Liam. Ook hij moet eraan geloven. Als we alle jongens hebben gehad beklad ik Perrie en Lisa beklad Eleanor. 'Ben je klaar?' Fluiter ik tegen Lisa. 'Ja maar het valt heel erg op dat wij dit hebben gedaan!' 'Laten we een normale stift pakken en elkaar daarmee bekladden zodat het er gwn af kan!' Lisa knikt en begint met een stift op mij te tekenen. 'Wat heb je getekend?' 'Ga maar in de spiegel kijken!' Ik loop naar de spiegel en schrik van mn eigen gexicht. Dan begin ik te lachen. 'Shhhtttt!' Sist Lisa. 'Kan ik er wat aandoen?! Jij hebt op mijn voorhoofd I❤️pussies geschreven!' We beginnen allebei te lachen en dan mag ik Lisa onderkliederen. 'Oke klaar kijk maar in de spiegel!' 'Wow zooooo cool!' Op haar voorhoofd staat heel groot UNICORN. En op haar wangen staan een hartje en #1. 'Dankje pap!' Zegt Lisa en ze geeft me een klein kusje op mn neus. Ze is ook zo schattig. 'Huh waarom zucht je?' 'Je bent gwn zo schattig!' 'PAP!' Gilt ze en geeft me een duw. 'Ja sorry hoor tis gwn zo!' Lachend loopt ze terug naar de slaap vertrekken. Samen kruipen we weer terug in mijn bunk en vallen we in slaap.

Adopted by 1D ~ dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu