Popravdě... Do školy se mi ani v nejmenším nechtělo. Po víkendu jsem byl pořád tak nějak zmatený z toho co se stalo. Dnes už Mate v naší třídě nebude, ale potom, co jsem si to vyjasnil (každý má své způsoby vyjasňování) s Dashim, jsem doufal, že aspoň nebudu v lavici sám.
Cesta do školy byla o to příjemnější, když jsem si řekl, že dnešek bude fajn a vše je v pořádku. Jo, jenže to by to nebyl můj život, aby nešel podle plánů. Když jsem vešel do třídy, moje lavice byla prázdná a Dashi seděl opět na druhé straně třídy navíc s Lukem, spolužákem ze třídy. Pokud vím, tak Dashi ho ještě donedávna nesnášel, tak proč s ním teď sedí a ještě k tomu se směje něčemu, co říká?! Usedl jsem do lavice a zabodl pohled do Dashiho. Doufám, že si mě všimne. Avšak byl příliš zabraný do hovoru a mých ohnivých očí si nevšiml. Za chvíli vešel do třídy učitel a zkontroloval docházku. Už mě nebavily mé hrátky s očima, tak jsem se obrátil zpátky k tabuli. Zdálo se mi to, nebo se na mě Dashi na okamžik podíval? Nechápal jsem, proč mě ignoruje, že by se mu ten víkend nelíbil? Proboha na co to myslím. Pokud jsem byl ráno jenom zmatený, tak teď ani nevím, jak to nazvat. Celou hodinu jsem přemýšlel a svět kolem sebe zrovna moc nevnímal. Když zazvonilo, lenivě jsem se zvednul, naházel své věci do tašky a vydal se na chodbu. Mate seděl u ping-pongu a koukal z okna, vypadal dost zamyšleně. Bylo to zvláštní, dnes jsem se necítil tak... rozrušeně když jsem ho viděl. Asi mi už vážně přeplo, ale pomalu jsem se vydal k němu. „Ahoj..." pozdravil jsem ho opatrně, nejdřív nereagoval, ale jakmile jsem se dostal blíž, vyděšeně na mě upřel oči. „Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit."
„Ne-e, v pohodě, promiň, já se zamyslel, říkal jsi něco?" Byl zase rudý jak rajče, tak roztomilé.
„Ne, právě jsem přišel." Mezi námi zavládlo ticho, to trapné ticho, které každý zná.
„Eh... Ch-chtěl si něco?" zeptal se roztřeseným hlasem.
„Ehm... Ne, jen jsem tě tu viděl tak samotného a vypadá to, jak kdyby tě něco trápilo."
„No... Ne, vše je v pořádku, jsou to jen klasické problémy ve vztahu." Řekl a usmál se. Co mu ta kurva udělala? Položil jsem mu ruku na rameno a zahleděl se mu do očí. Mate v tu chvíli zrudnul snad o ještě jeden odstín. „Etoo... ehm, já už musím, no tam, do třídy." Vykoktal a utekl. Tak... No... To bychom měli... Opět se zde ukázaly mé vyjadřovací a seznamovací, či komunikační schopnosti. Obrátil jsem se na patě a zaplul do třídy. Další nudná hodina.
Dneska trochu kratší díl:D
- Luu
ČTEŠ
Yaoi#1 - Ree&Mate
FanfictionMate a Ree jsou 17ti letí kluci z akademie. Ree je zamilovaný a Mate "šťastně" zadaný s dívkou. Jak se tomu všemu společně postaví a jestli k sobě najdou nové dvojice cestu se možná brzy dozvíte tady. - Vaše Yuri-friends.