Only one night...

1.8K 123 2
                                    


Zaklepal jsem na dveře, věděl jsem, že je sám doma. Třepal jsem se před jeho vchodem, venku bylo chladno a já neměl nic víc než tričko s krátkým rukávem. Zbytečně brát si něco víc. Uslyšel jsem za dveřmi kroky. Dashi se zjevil jen v teplákách, měl rozcuchané vlasy a zarudlé oči. Jakmile mě uviděl, zmateně zamrkal.

„Ree, co tu dě-" Nestačil to ani doříct a já ho zatáhl dovnitř, nohou zabouchl dveře a přitlačil ho ke zdi. V mžiku jsem se mu vrhl na ústa. Dashi se kupodivu nijak nebránil, za chvíli se i do polibku zapojil. Byl plný vášně a chtíče, nebyla tam cítit láska. K Dashimu mě to přitahuje, ale fyzicky, můj smysl života bude vždy Mate. A Dashi to věděl, oba jsme věděli, že tohle je jen jedna jediná noc, a proto jsem ji bral naplno, chci být aspoň na tu chvíli s ním, když to nemůže být napořád. Chtěl jsem mu dát tolik něhy, kolik můžu, než zase odejdu. Je to ode mě odporné, já vím, nechci mu tak ubližovat, ale já se Mateho nechci vzdát. Po tváří se mi skutálela slza. Jakmile jsme se odtrhli, Dashi mi konečny prstů setřel.

„Tím se netrap, budu v pořádku, asi se s tím nikdy nesmířím, ale chci, abys byl šťastný." Řekl, jakoby mi četl myšlenky.

„promiň Dashi j-"

„Ticho, já se na tebe nezlobím, chápu to, nemůžu ti dát to co on... Věnuješ mi jednu noc Ree?" zeptal se Dashi s prsty na mých tvářích. Kývl jsem a Dashi se opět nalepil na moje rty. Líbal mě pomalu a jemně, jakoby se bál, že si to rozmyslím. Vpletl jsem mu ruku do vlasů, na důkaz, že přestat nehodlám. Narazil jsem jazykem na jeho zuby a on se mi podřídil, plenil jsem mu jazykem ústa a lehce ho strkal směrem do jeho pokoje. Hladil jsem ho po hrudi a on mi do polibku tiše sténal. Shodil jsem ho na postel a klekl si nad něj. Znovu jsem se mu přisál na rty. Dashi mi jednu ruku obmotal kolem krku a druhou zajel pod triko, které následně serval. Položil jsem se na něj, snažil se být na něm co největší plochou těla, třel se o něj a on udýchaně vzdychal. Sjel jsem mu polibky na krk a tvořil mokrou cestičku od klíční kosti až na ucho, které jsem mu opečovával. Očividně se mu to velice líbilo, snažil se na mě natisknout pánví a já mohl cítit, že už má stejný problém jako já. Přejel jsem mu rukou po těsných kalhotách. Sykl překvapením a přimhouřil oči. Potichu jsem se pro sebe uchechtnul. „č-čemu...se... směješ?" vydechl ze sebe udýchaně. „Měl by ses teď vidět," zasmál jsem se a on se zamračil. Za trest mi vjel rukou pod kalhoty i trenky a uchopil moji chloubu. „Ty...š-šmejde, ty na to jednou doplatíš, přehnu tě a budu tě tu klátit do totálního vyčerpání," pohrozil jsem mu a on se pobaveně usmál. „To bys neudělal," podíval se na mě a stiskl mi ho. „Pokud budeš pokračovat, tak ti to dokážu." Opět jsem slyšel jeho pobavený smích. Než stačil zaprotestovat, stáhl jsem mu kalhoty a s rukou v jeho rozkroku jsem se na něj vítězně zašklebil. „Budeš pořád provokovat?," uchechtl jsem se a jako pohrůžku slastného mučení jsem párkrát zapumpoval rukou. Dashi zasténal a vrhl se mi na rty. Po chvíli už jsem ani já neměl kalhoty a ani trenky a my se na sebe mohli konečně položit se vším všudy. Dashiho se tělo se chvělo vzrušením a já se z pohledu na něj roztékal. Oči měl přimhouřené, tváře celé červené a krk se mu lesknul od nedávné pozornosti. Už jsem se rozhodl to neprotahovat, pravděpodobně bych stejně dlouho nevydržel. Naslinil jsem si prsty a vydal se k jeho otvoru. Mezitím jsem ho opět líbal, abych odvedl jeho pozornost od toho tlaku v jeho konečníku. Pochvíli roztahování, jsem se rozhodl konat. Pomalu jsem do něj vnikl a Dashi sykl bolestí. Mezitím jsem mu opět opečovával krček, abych odvedl pozornost. Nechal jsem mu chvíli na zvyknutí a pak se v něm opatrně začal pohybovat. Dashi hlasitě sténal a já se to snažil alespoň trochu udržet, marně. Po pár vteřinách Dashi vyvrcholil a já ho hned následoval. Celý udýchaný jsem se položil vedle něho. Stočil se mi do náruče a já ho chvíli pozoroval, než jsem usnul.

Ráno jsem se probudil s Dashim v náručí, moc jsme toho nenamluvili, já posnídal a vydal se domů. Zbytek víkendu budu asi tvrdnout doma.

- Luu


Yaoi#1 - Ree&MateKde žijí příběhy. Začni objevovat