Lana opět čekala ,ale teď ráno to bylo na Valu, její kamarádku se kterou chodila do školy.
Vala byla jedna z jejích dvou nejlepších kamarádek. Byla energická, kurážná a občas měla pěkně proříznutou pusu. Měla černé jemně vlnité vlasy, hnědo-šedé oči a piercing v nose (naštěstí to nebyl ten který vypadal jako kravský kruh.)
"Ahoj Vali!" pozdravila Valu Lana hned jak jí uviděla. "Čauky" opětovala jí pozdrav Vala. No hurá už je tu. Snad Meli nebude muset čekat u školy moc dlouho. [Melinda=její druhá nej kámoška]Za deset minut už stáli před školou a vítali se s Meli. I když... spíš jí pozdravila jen Lan, Vala dělala jakoby s nimi Meli šla celou cestu a v klidu pokračovala v popisování brzy jejích nových, podle ní úplně užasných černo-červených Rock šatů.
Ve škole si uklidily oblečení do skříněk a zároveň si z nich vzali učení na dnešní den. Stoupali až úplně nahoru k jejich třídě ,kde je ovšem čekalo nemilé překvapení. Třída byla zamčená! Před dveřmi už čekali Rob, Andy[ číst s A, Andy], Marty, Josh, Rose, Suzan, Samy, Endy[ teď už s E, Endy]. No super teď budem mrznout na chodbě než přijde nějakej učitel. Na neštěstí přišla učitelka až na začátek hodiny a vzhledem k tomu že byla jejich třída v odlehlejší části ,a ta škola byla dost velká, nebylo se čemu divit když tam za nimi nikdo nepřišel ,aby jim odemkl.
Ve třídě jich bylo celkem jen šestnáct a vzhledem k tomu ,že byl dost chladný podzim vypadala skupinka momentálně třinácti mrznoucích žáků s jednou učitelkou ,dost žalostně.Dneska chyběla Angel spolu s Lennym a Kennym. Mike a Chris ještě přišli během toho co ostatní čekali na učitelku. Vsadím se ,že ty zákeřný dvojčata jen předstírají ,že je jim špatně aby mohli celej den jen hrát na PS4 a vymýšlet další blbý legrácky. Pomyslela si hořce Lan ,protože tohle dost často Kenny s Lennym dělali , zvláště za tak mrazivých a sychravých dní.
Později o velké přestávce Valu něco napadlo. "Hele holky, co kdyby jsme si odpoledne po škole zašli do nákupáku? Přeci jenom přiznejme si co může být lepší než strávit den v obchodě nad tunami oblečení a doplňků a taky samozřejmě probrat nejnovější drby a novinky." "Ale Valo," začala hned protestovat Meli. "Diď jsme byly na nákupech už před dvěma týdnama" "Meli moc dobře víš ,že Vala je na nakupování závislá." Vala nasadila cože-hele-to-jako-fakt?! ksicht a dělala uraženou. Ale Lana dělala jako by jí neviděla a pokračovala: "Takže nemá smysl protestovat." "Ok" rezignovala nakonec Meli. " Tak v půl třetí před nákupákem." Ukončila to Lana.
Tak co je to lepší? No snad tahle část bude o něco lepší... Doufám že se vám líbila a neváhejte napsat trochu kritiky do komentářů ať vím v čem se mám zlepšit a moc děkuju všem.
ČTEŠ
Friendzone je i pro holky
Teen FictionLana je moc milá holka která měla vždycky spoustu kamarádek. Konečně si našla i kamaráda se kterým si perfektně rozumí. Ale potíž je v tom, že si po chvíli není jistá jestli se jí líbí, protože se nikdy pořádně s klukem nebavila. A navíc ona pro něj...