4.Kapitola- Rob

167 8 2
                                    

Rob seděl v lavici a znuděně čekal až přijde Lana. Před týdnem si objednal novou hru na PS4. Sice věděl ,že mezi Laniny nejoblíbenější činnosti nepatří takovéhle hry ,ale stejně se jí chtěl zeptat jestli jí nepůjdou odpoledne vyzkoušet k němu domů.

Rob měl uhlově černé vlasy,které nosil učesané na patku a jasně zelené oči.

Lana vešla do třídy s Meli poboku. Vala si totiž ještě musela odskočit má záchod. Super už je tady. Automaticky zamířil k její lavici. "Ahoj Robe," pozdravila ho první Lana. "Nazdar, hele nechtěla by si dneska ke mně vyskoušet hru co mi včera přišla?" neotálel Rob. "Hmm, víš ,že mě tohle moc nebere," řekla popravdě Lana. "No táák, vždyť ani nemusíš hrát," překecával jí. "Tak joo," souhlasila konečně Lana. "Super, dáme highfive?" Rob nastavil dlaň. "Ne," řekla Lana a otočila se k Meli ,která seděla za ní. Rob jen protočil oči a vrátil se na svoje místo.

V téhle třídě každý seděl sám ,protože tu měli takové ty jednomístné lavice. Ale jinak v celé škole měli buď dvoumístné či trojmístné lavice.

Po dějepisu měli angličtinu. Jeden z Robových oblíbených předmětů.

Na angličtině dělali podrobný popis všech možných věcí. Na Roba vyšlo ,že má popsat někoho ve třídě. Chvilku přemýšlel koho by tak mohl popsat tak aby to nebylo moc těžké. Andy-ne, Rose-ne, Mike- no možná..., ne sedí moc vzádu, Lana- bingo!

Když řekl ,že bude popisovat Lanu nejdřív trochu vykulila oči a pak se trochu začervenala. Popsal jí jak nejpodrobněji ,ale zároveň jak nejstručněji a nejlehčeji dokázal. Učitelka řekla ,že to bylo dobré ,ale že od něj čekala něco trochu no...  rozvětvenějšího.

Po škole
Lana seděla v jídelně s obědem před sebou a čekala na Roba, Joshe a na Rose kteří byli ještě ve  frontě. Meli a Vala na oběd do školní jídelny nechodily a tak vždycky obědvala s těmahle třema. Josh byl Robův nejlepší kamarád a Rose zase a byla Joshova přítelkyně takže bylo jasné proč s polu tihle čtyři obědvali. Ostatní spolu obědvali v různých skupinkách.

"Takže," začal Rob ,když přišli ," půjdeš nejdřív domů a až pak přijdeš , nebo jdeš rovnou k nám?" "Nejdřív si skočim domů a  pak k tobě příjdu," řekla Lana. Rose se tak podivně na Joshe usmála ,že se Lana musela zeptat: "Co je?" Rose se ušklíbla. "No my jsme se s Joshem vsadili kdy už se s Robem dáte dohromady..." "Cože?!" vyjela Lana ," My spolu nic nemáme ani mít nebudeme. Myslíte si snad ,že bych mohla chodit s tímhle přeřechtaným pakem?" "Hele, já jsem pořád tady," zasmál se Rob. "Já vím," řekl Josh ,"že si možná myslíte že jste jenom kamarádi ,ale my jsme nejdřív taky byly jenom kamarádi." Pak chytl Rose za ruku a zamilovaně se na ní podíval. Vzápětí si ale pravou rukou chytl vidličku, napíchl si na ní bramboru a dal si jí do pusy. Lana se jenom zasmála a Rob typicky protočil oči. "Tak ve čtvrt na čtyři?" vrátí se Lana zpět k tématu. "Jasně," přikývne Rob.

Tak no... je to trochu delší ,ale aspoň toho bude víc k přečtení. Moc děkuju že si ten můj praštěnej příběh čtete ,ale moc mohli byste občas přidat komentík abych věděla co se vám líbí a co ne :). Ps: pokud tu budou gramatické chyby omlouvám se :).

Friendzone je i pro holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat