8.Kapitola- Já to nezvládnu

117 7 4
                                    

Lana
Dneska jde s Angel na rande a mu mám pomoct aby na ní udělal dojem...

Lana už byla opět ve škole. Meli bylo blbě a tak tam byla jenom s Valou. "Valo já to nezvládnu," zanaříkala najednou Lan. "Co nezvládneš?" zeptala se Vala. "Já jsem slíbila Robovi ,že mu pomůžu připravit se na to- na to ran-de," rozeštkala se. "Jseš snad blbá?! Proč? Potom co ti udělal?! Ublížil ti a ty mu budeš pomáhat?" To už se ,ale Lan opravdu rozbrečela. Vala jí teda zatáhla na záchodky a podala jí ubrousek aby se vysmrkala. Vala trochu zmírnila tón a hlasitost:"A co když sní začne chodit? To se na to budeš jen tak dívat a před ním budeš předstírat že jseš ráda a za jeho zádama si vypláčeš oči?" "Ty to nechápeš já ho, já ho... mám moc ráda a neopustím ho!" vyjela najednou Lan. "Tak fajn. Jak myslíš," rezignovala nakonec Vala. Ještě než vyšly ze záchodků Vala Lanu obejmula.

Fajn prostě za ní půjdu. Ale Lan to ona ti přebrala Roba! Nemůže za to."Ahoj Angel." "A-ahoj Lan, co potřebuješ?" zeptala se Angel. "No...víš-já... Prostě bych se chtěla zeptat jestli máš třeba nějaký hm... "požadavky" na to rande s... Robem." Robovo jméno řekla velice potichu. "Asi bych ráda šla do toho Party-Clubu,"(Klub u nich ve městě) začervenala se trochu Angel. "Dobře čau," Lana odběhla záchodky, opět.

Je docela hezká. Blondýnka, oči barvy čokolády a je i docela roztomilá ,když se červená.
Lana si opatrně opláchla obličej studenou vodou ,aby si nerozmazala líčení. Stejně vypadám strašně tak je to jedno.

Přizná se Lana Robovi? Nebo se bude opravdu jen trápit? To jsou otázky na které snad brzy vyvstane odpověď. Moc vám všem děkuju za podporu hlavně Terincess a AlienAnn :)

Friendzone je i pro holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat