9.Kapitola- Přípravy

123 7 1
                                    

Rob
Na obědě seděli spolu jako vždycky Rose, Josh, Rob, Lana ,ale tentokrát si k nim přisedla i Angel.

"Ahoj můžu si sednout k vám?" zeptala se Angel. "Jasně," usmál se Rob. V jídelně byly kulaté stoly a k jednomu se vešlo i šest lidí. Angel si sedla vedle Roba a Rose. Josh seděl z Robovi druhé strany a Lana přímo Robovi naproti.

"Tam to platí?" zeptala se Angel Roba. "Samozřejmě," přikývl Rob a usmál se. "A tam to taky?" zeptal se tentokrát Rob směrem k Laně. "Jo," pípla Lana a přemohl se i k tomu ,aby Angel věnovala uklidňující úsměv. Ta jen přikývla a zamilovaně se usmála na Roba. Rose s Joshem tuhle podivnou konverzaci pozorovali nečitelnými pohledy.

"Ták opět jsme zavítali do mého království!" zvolal Rob jakmile překročili práh jeho domu. Opět doma... "Běž rovnou do pokoje," vyzval Rob Lanu.

Oba si batohy nechali u dveří v pokoji a Rob přešel rovnou ke skříni.

"Vybereme teď oblečení?" zeptal se. "Dobře, jo a ehm... Angel by chtěla do Party-Clubu," řekla Lana. Rob otevřel skříň. "Tak co kdyby jsme sestavili nějaký outfity a ty si pak vybereš ten kterej se ti bude líbit nejvíc?" navrhla opatrně Lan. "Fajn," souhlasil Rob, ale pak se ještě zeptal,"a Lan. Nejsi třeba nemocná nebo neděje se ti něco? Teďka jsi úplně... jiná."

Lan bojím se o tebe... co když je třeba těhotná, nebo opravdu nemocná?! Když odpoledne mluvila s Angel tak hned tak odběhla jako by jí bylo hodně zle...

Lana vypadala ,že se každou chvíli rozpláče. "Pojď sem," zašeptal Rob a obejmul ji. "Ne, ne," plakala Lana do jeho hrudi. "Jsem tu pro tebe Lan, neplač," utěšoval Rob Lanu. "Ne, nechápeš," vzlykala dál Lan.

Lana se po chvíli uklidnila a pak řekla:"Já se moc omlouvám... Dojdu si teď na záchod a-a pak ti vybereme to oblečení, ano?" Rob přikývl a Lan si šla odskočit.

Proč mi to všechno tak hrozně smrdí? Co Laně je? Jestli jí někdo ublížil tak ho snad zabiju...

Když se Lana vrátila měla už utřené slzy a už ani neplakala ,ale odmítla se k tomu vracet.

Asi po půl hodině vybrali Robovi tmavě modrou košili, pod to černé tričko a ještě černé džíny a modrý conversky. Bylo to ležérní a zároveň elegantní.

"A až pro ni půjdeš, kup v květinářství třeba růži," řekla Lana. "Jenom jednu nebo víc?" zeptal se Rob. "Jednu, to bude pro začátek stačit," odpověděla. "Já už teda půjdu," řekla po chvilce ticha Lana ,"ale ještě bych ti chtěla něco dát." Lan mu podala složený papírek. Rob ho chtěl rozložit, ale ona ho zastavila:"Ne, přečti si ho až-až potom... prostě né teď." Rob přikývl a chtěl Lanu vyprovodit, ale ta řekla:"Já... trefím." Pak si vzala batoh a odešla. Rob si mezitím strčil papírek do náprsní kapsy u košile.

Proč to není tak jako dřív?

Friendzone je i pro holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat