6.Kapitola- U Roba doma

136 9 1
                                    

L. a R.
"Ahoj Lan, pojď dál" pozdravil Rob Lanu ,když jí otevřel. "Čauky, tak co teda budem hrát?" zeptá se Lana ,když si sundavá bundu. "Uvidíš," řekne tajnůstkářsky Rob.

Když byli u Roba v pokoji a Lana si sedla na malý gaučík Rob vzal ze stolu obal od hry a ukázal ho Laně. "Until dawn?! Ale to je hororovka!" namítne Lana. "No právě!" usměje se Rob.

"Teď, teď!" povzbuzovala Roba Lana. "Klid to zvládnu,"mírnil ji Rob a mezitím co se snažil zmáčknout trojúhelník stihl protočit oči.

"Né!" ječela Lan. "Nechci to vidět," naříkala. "Rychle, zavři oči,'' řekl jí Rob plně zaměstnán ovladačem. Lana si tedy dala ruce na oči a přitiskla se k Robovi. Zvědavost jí ,ale nedala a opatrně se podívala skulinou mezi prsty na obrazovku zrovna v okamžiku kdy ( pozor spoiler ke hře) pila rozřezávala Joshovi (jedna z postav ve hře) břicho ,tak že mu z těla vylezli střeva. Lana opět vyjekla a prudce zavřela oči. Když to Rob viděl stopl hru a řekl: "Myslím ,že už to pro dnešek stačilo, přeci jenom je už dost pozdě ,ale jestli chceš můžem dát nějakou komedii a by ses ehm... vyklidnila." Rob se rozpačitě usmál a když viděl ,že Lana otevřela oči a mírně přikývla jemně jí šťouchl do ramene. Jako správný kamarád moc nevěděl jak utěšit holku pokud s ní nechodí. "Dojdu pro ten film," řekl jen. No alespoň ,že nepláče pravděpodobně bych jí asi jen zvládnul donést kapesníky.

"Proč Lana tak ječela? Neudělal jsi jí něco doufám," pokáral Roba s úsměvem jeho otec. "Klid kromě vážné psychické újmy je v pohodě," zažertoval Rob. "No aspoň že tak," ušklíbl se jeho otec.

"Už to nesu," oznámil Rob Laně když přišel zpět do pokoje.

Když byla ve filmu jedna z mála scén u kterých se naše dvojka neválela smíchy ,Rob povídal: "Hele odpoledne když jsem šel domů, si představ potkal jsem Angel." "No," vybídla ho k pokračování Lan. "A ona mě pozvala na rande! Angel! Věřila by si tomu?!" řekl užasle Rob. "No tak jsem samozřejmě řekl ,že půjdu. Měla si ,ale vidět jak se styděla," usmál se Rob.

Ale Laně už nezáleželo na tom jestli se Angel styděla nebo ne. Vteřina pro ní byla teď delší než rok. Uvnitř sebe brečela, křičela, nadávala a kopala do stěn svého vědomí ,aby to mohla dát najevo. Já ho vážně miluju. A on mě teď opustil... Najednou si začala připadat zničená a stará ,i když jí mělo být teprve patnáct. Ne! Nesmím to dát najevo, bude mě teď potřebovat. A protože ho miluju neopustím ho ,ani když on opustil mě... Potlačila veškeré slzy a prozatín udusila vztek, smutek a touhu po Robovi v sobě.

"A co ty?" zeptal se Rob,"Neříkej mi , že nikdo nemá o tak hezkou holku zájem." Ten o koho mám zájem já mě nemá rád tak jako já jeho... "No... hele myslím ,že já nakonec skončím v klášteře," snažila se moc neúspěšně o humor Lana."Ale..." Lan přemýšlela jestli mu má říct o C.J. "Ale?... " zajímal se Rob. "C.J. mě taky pozval na rande..." Laně se podařilo vyloudit malý a falešný úsměv. "A co si mu odpověděla?" "Že je to můj kamarád a že mně naše přátelství vyhovuje," odpověděla. "Tobě se ten klášter asi vážně zamlouvá co?" rýpnul si Rob. Potom co jsi mi řekl ,že máš rande s Angel docela jo... Lana jen pokrčila rameny, stoupla si a řekla: "Tak já už půjdu." "Jó jasně," odpověděl Rob. Je nějaká divná. Asi už je unavená.

Lana rychle proběhla domem na chodbu ,ale samozřejmě nezapoměla pozdravit Robovi rodiče a pak se začala na chodbě oblékat. Lana už byla na prahu dveří ,ale Rob se chtěl ještě rozloučit:"Tak se mněj hezky Lan." Lana mu pohlédla z příma do očí , i když to bylo velice těžké a pak řekla:"Ty taky Robe a kdyby si něco potřeboval řekni." Z těžka se usmála ,pak se otočila a odešla. Myslel jsem ,že bude žárlit ,ale když jsem jí to řekl téměř ani nemrkla. I když... ne to se mi určitě jen zdálo.

Na rohu ulice Lana padla vyčerpáním na kolena a rozbrečela se. Už to nedokázala déle zadržovat. Doufám ,že mě Rob nevidí... Měla pravdu neviděl ovšem kdyby se podíval z okna už by viděl.

Marijapano... to je tak dlouhý... :) Ujištuji vás ,že ještě budu dobrou chvíli psát. Tak se nebojte ještě to neskončí. A co myslíte dojde Robovi ,že ho Lana miluje? Nebo bude chodit s Angel?

Friendzone je i pro holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat