3.Kapitola- Nákupní centrum

199 5 1
                                    

V nákupním centru bylo docela živo. Proč by taky ne když tam bylo spoustu obchodů nejen s oblečením a doplňky. Bylo tam i hračkářstílví, zlatnictví, obchod kde byly věci pouze z živočišných produktů, drogérie, lékárna, knihkupectví a spoustu dalších. Mohli jste tam najít ,ale taky asi dvě kavárny, čajovnu, KFCéčko, McDonald's, "Mlíčňák" a jiné.

Lana, Meli a Vala měli právě namířeno do knihkupectví ,protože Meli Valu překecala ,že když už musí zase do nákupáku půjdou nejdřív do knihkupectví a až pak se půjdou podívat po nějakém oblečení.

"Hele koukejte" volala nás k sobě Meli. "Na tuhle knížku jsem četla recenzi a je prý moc dobrá" vzala si jí do ruky a začala číst prolog.

O hodinu později
Holky už měly nakoupeno a teď akorát seděly v kavárně, pily horkou čokoládu a povídaly si." Ta o co jak bylo včera v kině?" zeptala se Lany laškovým tónem Vala. "Ten film byl moc dobrej, hodně jsme se s Robem nasmáli" odpověděla Lana. "Já se neptala na film," řekla Vala. "Hele neříkej nám ,že se ti Rob nelíbí," zapojila se Meli. "Tak ,aby bylo jasno jsme jenom kamarádi," bránila se hned Lan. "Nejdřív kamarádi, pak nejlepší přátelé a nakonec spolu budete chodit," pronesla věštecky Meli. "Tak je to totiž vždycky, " dodala Vala. "Jo jasně, netopýři jsou žlutý a Meli se nebojí zombíků," ušklíbla se Lan. Nesmí poznat ,že se mi líbí. NE NE NE, tobě se přece nelíbí, Lan! "Však uvidíš," řekla zatvrzeně Vala.

Tak co myslíte, přizná si koněčně Lana co k Robovi cítí? Ale co když jí bude chtít opravdu jen za kamarádku? Napište mi co si myslíte. V příští části se podíváme na zoubek Robovi. Máte pro mě nějaké tipy na Roba? Ps: Terincess už si se dočkala co? :)

Friendzone je i pro holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat