1.Kapitola - Kino

404 10 3
                                    

Rob už měl zase zpoždění. Laně už to ani nevadilo zvykla si ,ale chtěla tu komedii na kterou spolu chtěli jít vidět celou. "Lan už jsem tady!" uslyšela křičet Roba ,ale v tu ránu už se válela na zemi a on vedle ní. " Zatraceně, nemohl by si někdy chodit v čas?" zaúpěla a vyhrabala se na nohy. Potom Robovi podala pomocnou ruku. Ten jí i s protočením očí přijal. On je tak roztomilej ,když protáčí oči a navíc... ty jeho úžasný černý vlasy. Ne!! Na co to zase myslíš Lan!? Když vešli dovnitř Lana šla k pokladní pro vstupenky. Rob měl před týdnem narozeniny. A tohle byl Lanin hlavní dárek pro Roba. To že ho vezme na tuhle novou komedii. Oba dva byli humorně založení tak ,že z tohohle dárku měla radost i Lana. Po chvíli hledání správného kinosálu se konečně posadili na svoje místa. Během reklam ještě Rob skočil pro popcorn a dvě coly. Už u prvních vtipů řvali smíchy a Rob vysypal polovinu popcornu na sedačky. " Ty jseš ,ale fakt trouba" smála se Lana. To moje malí trdlo... Když film skončil pozbírali popcorn z jejich sedadel a dali ho do teď prázdnýho kyblíku který vyhodili před kinem. "Byl to super dárek moc ď Lan, " rozloučil se Rob a už mazal pryč. " Zítra ve škole," stačila na něj ještě zavolat. Achjo už teď se mi po tobě stýská Robe... Ne to teda nestýská Lan! Je to jen tvůj kámoš.

Tak co líbilo se vám to? Jestli jo určitě dejte vědět jestli chcete abych v tom pokračovala. Jo a prosím Terincess aby mě přestala otravovat s tím kdy už něco napíšu ,protože tady to máš :).

Friendzone je i pro holkyKde žijí příběhy. Začni objevovat