Moje jméno je Emma Cooper je mi 15 a jsem blondýna, jak říkám mám tvrdé a trochu vlnité vlasy.Jsem docela opálená na Londýn.Mám o 2 roky straší sestru Samantu Cooper,taky je blondýnka a má úplně stejné vlasy jak já a taky je opálená.
Moje mamka se jmenuje Lauren Cooper je jí 35.Taky je blondýna.Samantu měla v 18. A mě ve 20.Mamka vlastní obchod s oblečením což je dobrý hodně vydělává a věci který lidi nekoupí do měsíce mamka přinese domů a my si je rozdělíme.
Můj táta se jmenuje Thomas Cooper jediný má černý vlasy.S Lauren se rozešel před 2 roky a teď žije se svojí novou přítelkyní Andreou na Floridě.Jezdíme k němu se Samantou na půlku prázdni a na Vánoce je to dobrý vždycky dostanu 2x tunu dárku od mami a od táty.
Málem bych zapomněla.Můj život je vlastně nejlepší život kvůli moji nejlepší kámošce Seleně Orlando mojí sousedce,znám ji už 10 let.
Chodíme spolu na střední a prostě je to s ní super jednou jsme spolu byly u Grand kaňonu a potom jsme byly lyžovat v Alpách. A no.....Už nevím co mám psát.Podivala jsem se na mobil 3 zprávy na FaceBooku od Seleny.
Selena:Ahoooooj!!!😄😚Jsi tu??
Já:Ahoj!!😘Teď už jo!
Selena:Tak co sis už napsala do deníčku??😜
Já:No zatím něco málo o sobě a o rodině a o nás kde jsme byly a tak.😘Díky moc že si mi ho koupila!😝I LOVE YOU!😘
Selena:Me tooooo😍😘
Já:Promiň ale musím jít nakoupit
Selena:Můžu jít s tebou?Hrozně se nudím...😞
Já:Ok za 5 minut před bránou jo?
Selena:Ok😘Mám Selenu moc ráda....Jej ještě sem zapomněla
Promiň Richarde málem bych zapomňela...Richard je mojí mamky přítel je mu 38 a je úžasnej bere nás na všechny výlety a koupí mi co chci což není dobře mám tolik drahých věcí a vždycky se na mě zlobí když nevím co si mám přát.To on mě rozmazluje i táta jenom mamka ne což by mělo být na opak ale no.... Stejně vás všechny miluju!!! Teď už ale musím jít nakoupit.
AHOJ LIDI TOHLE JE MŮJ NOVÝ PŘÍBĚH TATO KAPITOLA JE TROCHU NUDNÁ ALE ŇÁK VÁS MUSÍM UVÉST DO DĚJE.NAPIŠTE JESTLI SE VÁM LÍBÍ A JESTLI MÁM POKRAČOVAT.ZATÍM PA
"FOROST"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...