Když jsme přišly do nákupáku.
,,Hele Emmo,nechci abys viděla co nakoupím tobě a tak...víš jak to myslím"Řekla Selena.,,Jojo Seleno,já taky ne takže za půl hodiny tady?"Zeptala jsem se.,,Za půl hodiny tady."Zopakovala Selena.Obejmuly jsme se a každá jsme šly vlastní cestou.
Došla jsem do H&M a podívala se na mobil super šest,musím rychle.
Koukala jsem se po šatech ségra ráda.Sehnala jsem kytičkované šaty a k nim koženou krátkou bundu.
Teď půjdu do Newyorku a tam jsem koupila pánský tričko a kravatu pro Richarda.
Teď musím ještě do Applu,mám tam objednaný 3 apple watch pro mě mamku a segru.Richard je už má.
Došla sem tam ale u pokladny mi řekli že apple watch ještě nedorazily.Až za týden.Tak sem odešla a šla kolem vánoční výzdoby.Když v tom sem uviděla obchod s hodinkami.Vešla jsem dovnitř a koukala po všech krásných hodinkách.Prodavačka se mě zeptala jestli si něco přeji a mě napadlo, že koupím normální hodiny.Prodavačka mi zabalila 3 kytičkované hodinky.
Měla jsem plné ruce od tašek.
,,Mám ještě 10 minut."Rěkla jsem si
Sedla sem sk na lavičku pod krásnými vánočními ozdobami.Tak se kochám krásnou atmosférou když v tom.
,,Ahoj Emmo!"
Sakra byl to Jack dělala jsem že neslyším a dívala se na lidi kteří přicházeli dovnitř.Jenže Jack si stoupl přímo přede mě.,,Ahoj Jacku.." Zazubila sem se.,,Uff myslel jsem si že si zapomněla moje jméno."Řekl a sedl si vedle mě.,,No víš vlastně zapomněla ale tvoje jmeno má skoro každej kluk takže sem si typla."A začala se smát a on se mnou.
,,Si vtipná a máš hezký usměv"Řekl mi zahleděný na moje tašky.,,Díky"Začala jsem se červenat.
,,Hele co jsi teda nakoupila?"Zeptal jse mě.,,To je tajný,jen pomáhám Santovi."Jack se začal smát.
Povídali jsme si asi 10 minut.
Zjistila jsem že Jackovi je 16 a bydlí asi o 4 ulice za náma takže sem hned věděla, že musí být taky bohatý,protože ta čtvrť je snad nejbohatší v celým Londýně.
Jack mi vzal telefon a napsal tam svoje číslo a Facebook a udělal i selfie na obrazek při volání.Podívala jsem se na mobil.Sakra!
,,Hele promiň musím jít!Ahoj"A běžela pryč.Jupí další díl možná napíšu další kapitolu ještě dnes!
Co říkáte na Jacka?
"Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...