Pohled Samanthy:
No jasně! Já tady mám jak největší magor postávat a čekat než se oblíkne?! Přitom bych už mohla mít Davidovo číslo! Kdyby nebyla taková....!Jen abyste byli v obraze... Jen tak jsem flirtovala s Davidem... Byl fakt pěknej...
Emma se někam vytratila, tak jsem si řekla ,, Nebudu ji přeci hledat je už dospělá..."
Jenže tak jsme se spolu s Davidem bavili, už jsem se ho chtěla zeptat na číslo, když v tom příběhla Emma a začala to ,, Kde si byla? Bála jsem se o tebe " atd....
Tak já na ni jako ,, No promiň?! My se známe?! Prosím vás mladá dámo ... Spíš nafrněná holčičko... Jděte mi z očí než na vás už zavolám poldy!"
Jen tak pro zajímavost ... Řekla jsem to kvůli Davidovi...
On je taaaak hezkej ... Ale když ona Emma byla vždycky ta roztomilejší ... Já byla sice ta hezčí, ale když došlo na kluky, tak je vždycky oblbla tou její roztomilostí! A proto jsem to řekla...
Teď si určitě říkáte ,,to je, ale mrcha!"
Ale ne-e ...
No zpět k věci...
Ona tak rychle vystartovala ...,, NO PROMIŇ! Děláš si srandu?! Já tě tady hledám asi 2 hodiny a TY se tady poflakuješ s ňákým šampónkem? A co tvůj kluk Matty?! Ten o tom ví?" zkřížila ruce na prsou.
Ta malinká BESTIE!
No samozdřejmě David zareagoval takto... ,, TY máš kluka?! To jako promiň, myslel jsem že si single! Nechtěl bych být tvůj kluk kdybys mě podváděla s každým týpkem z obchoďáku! ... NAZDAR..."
No a já tam seděla a čekala co řeknu nebo udělám, kdybych mohla ... Jednu ji uvalim...
,,Hihi ... Promiň... " začala se chichotat jak největší spratek!
,,Promiň?! PROMIŇ?!" Vyskočila jsem a začala ji honit po obchoďáku...,,Já tě zabiju!"
Pohled Emmy:
Prostě jsem ji vytočila ... No... Co já s tím! Měla jsem vztek! Její kluk Matt je vážně super kluk a ona ho v podstatě podvádí se VŠEMA! Nezaslouží si ho...Prostě mi je Mattyho líto. On pro ni udělal tolik a ona pro něj asi tak jako gumový medvídek pro tygra Bengálského!
Ahoj!!! Další díl je tady!
Normálně jen tak náhodně zapnu wattpad po chatování s kamarádama a najednou ... 30 upozornění !!!
Jedna holčina mě opravdu zaspamovala! Ale díky olajkovala si mi všechny kapitoly :D to bylo opravdu fascinující!
No nic... A jak se máte? Opravdu krásné dny na ježdění s kamarády na penny nebo longu...
Musím ovšem uznat, že teď je poměrně (teda u nás) dost hnusně, poslední dobou :D
Jo to mi připomíná že budu mít v pondělí (možná penny!) Kdo všechno ho má taky ? Napište do komentů!
Zatím ahoooooj!
,,Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
Storie d'amoreMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...