17.kapitola-Vánoce

52 5 0
                                    

Koukala jsem na Jacka ja odjíždí a po tvářích mi stékaly slzy.
,,Ty brečíš?!"Vykřikl někdo za mnou.
,,To je jen ten mráz a zima to je vše."Řekla jsem kupodivu klidně, myslela jsem na Jacka.
,,Pojď mamka mi teď volala že máme připravit stůl."Řekla Samantha a vzala mě za ramena.

Připravili jsme stůl bylo asi 17:19. V tom přijela mamka s Richardem.,,Rozpalte troubu , máme krocana!"Vykřikl Richard.

Běžela jsem do pokoje.A šla pro iPad.
Šla jsem ven na zasněženou lavičku i když mi hrozilo nastydnutí nebo tak. Sedla jsem si na ni.A koukala na fotky, které jsme fotily se Selenou v Alpách,Lunaparku v Německu,AqaParku v Londýně, no prostě se mi chtělo brečet.

,,Emmo!Pojď na večeři!"Zakřičela na mě mamka ze zdola.
To už se koukám 2 hodiny do iPadu?

Seběhla jsem dolů a prosadila se na židli.
Dnesk dostanu 1 dárek a zítra další.
Nechápu proč to tak je myslím že jsem četla nebo něco slyšela o jednom státu v Evropě, kde se lidi nají kapra a bramborového salátu jako večeři a potom jeden člen rodiny jde jako připravit dárky pod stromeček a ostatní na něj čekají a dělají ňáké zvyky....Pouští lodičky a tak...
Pak ten kdo dával dárky pod stromeček zazvoní na zvonek a ostatní přijdou a jdou si rozdávat dárky.Jestli si to dobře pamatuju.
To by se mi taky líbilo.

Mamka přišla a začala podávat jídlo na stůl
Pomodlili jsme se a šli jíst.

Byla jsem úplně plná.... Chvilku jsme čekali až nám slehne....Trochu....
Pak jsme se vrhli na dárky.
Sedla jsem si ke stromku a první dárek který sem videla no spíš který byl nejblíž jsem vzala.Byl pro Richarda....
,,Tady máš.." A podala jsme mu ho.
Pak druhý....Mamka
,,Tady.."A podala jsem jí ho.
Pak já...
,,Konečně!"A vzala si ho...
,,Jen počkej na zítra..."Řekla mamka..

Já jsem si ale vzpomněla že odlétám a už a 3 týdny nevidím Jacka.

,,No šup sestro!Já chci taky dárek!"Vykřikla Samantha.

,,Sorry tady máš"Řekla jsem a podala jí ho...

,,No a teď jděte spát ať jste na zítřek vyspalé."Prohlásila mamka a popohnala nás ke schodům. Pak jsme šly každá do svého pokoje.

Bylo 22:13.... A já nemohla usnout...
Tak jsem se odvážila napsat Jackovi.

Já:Ahoj
Jack:Ahoj
Já:Přijdeš zítra než odjedu???
Jack:Promiň ale my odjíždíme do Karibiku:( a no musím se zabalit;)
Já:Aha :( no tak já odjíždím zítra v 14:00 odsud... A z letiště ve 14:40....
Takže...
........
Já:no musím jít zatím papapapapa:*
Jack:Papapapapapapapapapa:****


Ahoj ahoj
Přeji všem krásné Vánoce!!!!
Doufám že dostanete to co jste si přáli!!!:D
Jinak doufám že se vám další kapitola líbila....Zatím ahoj a
Veselé VÁNOCE!!!!!

Always Friends /Dokončeno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat