Moc dlouho mi netrvalo se připravit.
Nechala jsem si oblečení, které jsem měla na sobě a jenom si vzala kabát a ty nový/starý farmářský boty.Běžela jsem dolů ze schodů.
Otevřela dveře a zavřela.Venku už stálo černý porsche a o něj byl opřený Jack.
Samozřejmě, že Richard už stál před bránou a povídal si s Jackem.
Oba se smáli takže to znamenalo buď že....
Asi jen to že ho Richard zkouší jestli má smysl pro humor...
Nebo se mě Richard snaží ztrapnit před Jackem....
A nebo což je nejmíň nejnepravděpodobnějši a to že se smějou něčemu vážně vtipnýho,,Ahoj!"Řekl Richard...,,Kdy si mi chtěla představit tohoto mládence?"Řekl.
Já na něj čuměla s pusou u kolen.
,,Dělám si srandu....Jack se zdá být v pohodě....Tak už jdi!"Řekl Richard s hadicí kterou zapl a zaléval kytky ale vypadalo to jako že no "čurá" v hezkým slova smyslu.
Dala jsem Jackovi pusu na tvář a nasedla do auta.Jack zavřel a zamával na Richarda.,,AŤ BUDE DO 10 DOMA!"Zařval.... Ale to už mluvil do telefonu....,,ale ty ne!"Oznámil do telefonu.
,,Kam pojedem?"Zeptala jsem se.
,,To já sám nevím...teď vážně...napadlo mě že znáš ňáký bary,restaurace..."Ztichl...
,,No já nevím....třeba tu restauraci jak si můžeš sám vybrat jídlo...sushi,maso,krevety,Humra, pizzu,dezerty..... A kolem tebe chodí černoši a černošky a maj maso na ty velký špejli nebo smaženej banán a tu kukuřici...:"A málem mi slina sklouzla po tváři ale naštěstí sem si jí všimla dřív než se vydala na onen svět......,,Ok to zní dobře....a máš peníze?"Zeptal se.
Vytáhla jsem kabelku a z ní peněženku a začala počítat papírovky...,,Mám asi..."Počítala jsem dál.
,,To byl vtip!Samozdřejmě že to zaplatím já..."A usmál se.,,Ale ty už si platil dost teď já!"Vykřikla jsem.,,Hele chceš jet do tý restaurace?"Zeptal se a nadzvednul jedno obočí.,,Jo!"Vyštěkla jsem....,,Tak budu platit já!"Prohlásil a nastartoval.Čau lidi
Konečně jsem dopsala 13.kapitolu psala jsem jí asi 4 dny je docela krátká.Ale sem teď nastydlá a spíš Ležím v posteli a čtu si nebo spím.
Tak doufám že se líbí a zatím ahoj..
"FOROST"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
Storie d'amoreMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...