,,Ach....."
,,Co?"
,,Ježiš ty si mě vyděsila!"
,,Chceš pomoct zbalit oblečení?"
,,Jo,to budeš hodná."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _,,Díky moc..."Řekla jsem a zamyslela se. ,,Jo Jo za málo stejně nemám co dělat."Řekla Samanta a usmála se na mě. ,,A co Matt?Ty s ním dneska nikam nejdeš?"Zeptala jse se.
Matt neboli Matty je mé sestry Samanty přítel.Je vtipnej a rád hraje videohry například..Lara Croft Tomb Raider,Call of Duty,Doom,Counter Strike,Minecraft,The sims,The Walking Dead nebo Game of Thrones...Je jich hodně tak zpět...
,,Ne vždyť dneska bude štědrovečerní večeře.Dneska by nikdo neměl chodit pryč z domu."Řekla sestra.
,,Dobře.."A šla jsem ke Kitovi k pelíšeku Samanta ho nemá moc ráda, protože jsem ho pojmenovala podle Kita Haringtona což je Jon Snow z Game of Thrones.Miliju ho!Jak Kita tak Kita.Počkat vždyť to je Kit Harington a Kit Husky takže oba jsou Kit H.,,Nechápu...Proč ne třeba Jamie.. Nebo Třeba Brann...Robb...Nedd..."Zasyčela. Nemá ráda Jona.Ale klidně by mému Kitovi dala jmeno podle králokata nebo jeho nevlastních bratrů.
,,Já vážně nevím asi proto, že to je můj oblíbený herec?!"Vykřikla jsem.
,,Prosímtě...Jdi si zbalit věci do letadla a nazapomeň nabíječku jak na mobil,iPad nebo MacBook.U táty tam nenajdeš žádný nabíječky.Víš jak Apple nesnáší.Jen nabíječky na Samsung.Takže jdu k Mattovi zatím ahoj."Řekla a pomalu odešla z pokoje.,,Samsung...Apple....Nokia...Huaweii...
Sony...LG...Lenovo.."
Říkala jsem si v duchu.,,K čemu je tolik značek mobilů???"Občas si říkám že trpím samomluvou.,,Ahoj miláčku chceš pomoct balit?Nebo už máš zabaleno??"Zeptala se mamka ještě v zašpiněné zástěře od cukru a vajíček.
,,Ne v pohodě Samantha mi pomohla..."A usmála jsem se na mamku.,,Dobře jdu teď s Richardem koupit krocana.Tak se zatím měj..."Řekla a odešla.,,Dobře mám zabaleno, připravený věci do letadla...Sem doma sama a nevím co budu dělat."Zamyslela jsem se.
Crrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
,,OMG mamka si určitě zapomněla klíče."
Seběhla jsem dolů a otevřela dveře._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
,,Ty si mě právě políbil?!"Vykřikla jsem.
,,Máš odjed a já tu zůstanu sám...Možná pojedu do Karibiku s rodiči ale pořád budu sám bez tebe!"A pomalu se ke mě přibližoval.,,Já...Já.... Se musím zbalit a Samatha přijde za chvíli..."Vykoktala jsem.
,,Řekni že mě miluješ a že až se vrátíš budeš mě milovat pořad..."Vykřikl...
,,Slibuji...."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Zase mě políbil a běžel k autu...
,,A miluješ i ty mě?Zeptala jsem se s výkřikem.Jack se otočil a běžel ke mě.
Přiložil mi čelo na čelo a zavřel oči tal sem je zavřela s ním.,,Pokaždé když na tebe budu myslet budu mít zavřené oči.
Chytil mě za ruku a pomalu odcházel ale koukal na mě.Pomalu pouštěl moji ruku...
A pak ji pustil...Myslela jsem že pádám... bez něj takovou věčnost.Zase vás zdravím doufám že se vám už 16.kapitola líbila.Docela se to zkomplikovalo pro Emmu ale uvidíme jak to dopadne já už mám trošku přehled.
Zatím se mějte a u další kapitoly!
Ahoj
Promiňte mi chyby a napište určitě ňáký koment a nezapomeňte dát Votes!
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...