Samantha se na mě naštvala vzala si klíčky od auta a odjela. ODJELA BEZE MNE!
Nedělám si strandu opravdu odjela... Super co teď budu dělat... Nejspíš pojedu busem.
Nakonec mi to nedalo a zavolala jsem si taxi.
Řekla jsem adresu a taxikář vyjel.Mezitím jsem napsala Oralndovi jestli se nesejdeme. On souhlasil.
Po 20 minutách v taxíku jsem se začala potit. Rychle jsem zaplatila a vyběhla nahoru do schodů do svého pokoje.
Samanthu už nechci ani vidět!
Vzala jsem si červené plavky a na ně jen černé krátké tílko a bílou košili a pak jen džínové černé kraťasy.
Vyšla, vyběhla jsem z pokoje a do vaku s Americkou vlajkou si vzala mobil, sluchátka, ručník, brýle,peněženku a půl litrovou Mattoni.
Na lednici jsem napsala vzkaz:
Čau tati :D
Šla jsem na pláž s Orlandem... Jestli přijdeš tak do 6 večer mám chuť na rizoto.
Pa <3Vyšla jsem z domu a Orlando už stál před vchodem.
,,Ahoj" pozdravil mě a dal mi pusu ,,Čauky..." Pusa byla oplacena.,, Jdeme?" ,,Jop"
Přišli jsme na naše oblíbené místo. Jsou tam korály a dobrá ponoření. A navíc je tam málo lidí. Spíš nikdo protože to místo Orlandovi a mě jeho táta koupil.
Je to na okraji města a daleko od lidí. A hlavně jsem tu jen já a Orlando a nikdo nám to nevezme.
Sundala jsem si oblečení a jen v plavkách skočila z menšího útesu do moře.
Voda byla teploučká ale i osvěžující. To hlavně.
,, Pojď babičko! Skoč taky!" Křikla jsem ba Orlanda. ,, Já se bojím!" Křikl na zpět. ,, Já tě chytnu a nepustím!" Kriká jsem na něj.
Pro něj to bylo znamení že muze skočit a celou mě potopit nebo jen obejmout a nepustit. Ono to vyjde na stejno.
Skočil šipku a vynořil se za mnou. A udělal to co jsem nechtěla.
Objal mě a začal topit. Vážně úžasné...
Ahoj lidi tak po 100 letech další díl a navíc se mi povedlo dneska vydat všechny příběhy které pisu najednou.
Můj přítel medvěd, The Walking Dead a teď tohle.
Mám pro vas připravenou nejspis dalsi knizku ale to zatím nevím napiste jestli ji chcete.
Zatím čao
,,Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...