Šla jsem s Kitem do mého pokoje.
Sedla si na postel a snědla všechna jídla.Myslela jsem, že prasknu.
Lehla jsem si a odpočívala.
Cink....Zpráva na Facebooku.
Jack!Co může chtít,že by dneska neměl čas.Neříkám, že bych z toho byla ráda, ale aspoň bych si nemusela vybírat.
Jack:Ahoj moc se těším na dnešek.
Já:Já moc taky.
I když se dneska nemůžu těšit i když sem dostala porsche což není možný.
Jack:Hele jen jsem se chtěl ujistit že to platí.Takže ahoj.
Já:Ahoj...
Ach Jo.
,,Emmo!Pojď už dolů."Křikl na mě Richard.,,Už běžím"Zakřičela jsem nazpět.
Běžela jsem se převléct ,učesat vlasy, vyčistit zuby a nalíčit se. Vzala jsem si černé legíny s černým tílkem a o kolo pasu jsem si uvázala červeno-černou košili.,,Pojď Emmo nasedej do auta někam tě odvezu."Řekl Richard bylo asi půl 1 odpoledne takže jsem měla čas ještě skočit z útesu.Abych se mohla vyhnout nepříjemnostem.
Přijeli jsme na divné místo.
Bylo to parkoviště se spoustu aut kde bylo napsáno ,,AUTOŠKOLA"Vykřikla jsem.,,Jo,tak když máš to porsche,tak si myslím, že bys ho mohla používat.
Takže jsem jela vedle mě seděl pán a zapisoval si moji jízdu.Objela jsem nákupák pak jsem jela kolem Oxfordu a pak dál a dál.No až jsem se ocitla zpátky na parkovišti.Kde jsem měla počkat.Čekala jsem tam s Richardem asi 10 minut a pak přišel ten týpek.
,,Takže slečno Cooperová"Řekl a pokračoval.,,Dneska to bylo jen tak tak.Ale že máte ty narozky tak jsem přimouřil oči."Dořekl.
,,Cože?Ale tak to není o tom jestli mám nebo nemám narozky co když třeba spletu brzdu s plynem. Zabiju člověka!"Zvíšila jsem tón.
,,Dělám si legraci,ten test jste zvládla.Tady je váš řidičský průkaz."A podal mi ho.,,Wau.."Řekl jsem.
,,Tak děkujeme pane a mi už půjdem."Řekl Richard a šli jsme pomalu k autu.
,,Slečno Cooperová...To že zabijete autem člověka se může stát.Ale jen moula by si spletl brzdu splynem."Řekl týpek a odešel.
Já nasedla do auta a jeli jsme domů.No já jen doufám že se vám další kapitola líbí a uvidíme se u příští.Pokud chcete ještě jednu dnes tak napište do komentářů.A jenom napište do komentářů co si myslíte jak to dopadne.Půjde Emma s Jackem nebo se Selenou.
"Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...