Když jsem z Jacka slezla,tak jsem uklouzla na námraze a letěla dolů,Jack mě hned chytil za ruku, ale ukloul taky a oba jsme se svalili na zem.
Kolem nás chodili lidi a koukali tak divně.Jack se pousmál a klekl si.,,Si v pořádku?"Zeptal se.,,Co myslíš?Ležím na zemi nejspíš s otřesem mozku, ale jsem ráda, že jsi tady."A taky jsem se pousmála.Chvíli jsme na sebe koukali.
Jack se zvedl a podal mi ruku.Já se jí chytla a pak ho jako objala.Abych se ujistila, že nespadnu znova.
,,Jdeme prosímtě už do auta?"Zeptala jsem se.,,Ty máš snad auto?"A popadal se za břicho.,,Jo!"Vykřikla jsem a zamračila se.,,Jo ale ňákýho starýho veterána ne?"Zeptal se a utíral se slzy ze smíchu.Vzala jsem ho za ruku a odtáhla k autu.,,Nedělej kraviny ještě na nás někdo zavolá policajty, že se snažíme....."Ja mezitím když mlel vyndala klíčky a odemkla auto,to bliklo a Jack tam stál s otevřenou pusou.,,Nasedej mám hlad."Řekla jsem.Nasedla jsem si do auta, zavřela dveře a bundu si hodila do zádu.Jack nastoupil a rozepl si vestu.Pořád koukal jak Číňan na hamburger.,,Znáš ňákou dobrou restauraci kromě KFC?Zeptala jsem se a zapla topení a vyhřívání sedaček.,,Jeď sem a podal mi mobil s mapou.Mobil dal místo GPS.Nastartovala jsem auto a odjela.Přijeli jsme do Tý nejluxusnější restaurace.A zastavila a řekla.,,Tohle není vtipný tady musíš mít rezervaci tak týden do předu a tak dlouho se ještě neznáme sotva 3 dny."Řekla jsem.,,Jen zaparkuj."Řekl v klidu.
Zaparkovala jsem,vzala si bundu na sebe a zamikala auto.
Jack mě vzal ha ruku.Přišli jsme kr vchodu.,,Dobrý den.Máte rezervaci?"Zeptala se paní za takovým malým pultem.,Ano.Na Jacka Blooma"Odpoveděl.,,Dobře, tak pojďte prosím za mnou."Rěkla paní a odvedla nás ke stolu a vzala mi bundu a Jackovi vestu.Jack mi vysunul židli a dal znamení, že si mám sednout.Tak sem si sedla a on mě zasunul.,,Si samé překvapení Jacku."Řekla jsem.,,Já?!To radši řekni sobě!Já tady nemam porsche...Teda mám ho ,ale černý"Odpoveděl a zasmál se.
,,Dobrý den tak co vám mohu nabídnout na zahnání žízně?"Zeptal se číšník.,,Já si dám sodu s pomerančovým džusem."Odpoveděl.
,,A dáma si dá?"Zeptal se mě číšník.,,Dám si totéž."Odpověděla jsem.,,K jídlu si dáme vaší specialitu."Řekl Jack.
Čekali jsme asi 15 minut a povídali si když v tom přinesli jídlo....Ahoj lidi tak další část je tady ted už dlouho nevyšla tak si ji užijte.Zkuste do komentářů hádat co přinesli.
"Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...