,,Humr?!"Lekla jsem se.,,Co?Nelibí se ti snad?"Zeptal se se smíchem Jack.
,,Ne já jenom..."A polkla jsem.Položili humra totiž jeho obličejem ke mně.,,Bon apeti"Řekl číšník.
,,Dobrou chuť."Řekl Jack a usmál se.
Tak hodně štěstí řekla jsem si.Vyšli jsme z restaurace.
,,Tak chutnalo?"Zeptal se Jack.
,,Jasně"A usmala sem se a zrychlila jako že mám na spěch, v tom jsem uklouzla a Jack mě chytil.V tom začali padat vločky.,,Víš, že když se dva zamilovaní lidi prve políbí když sněží, že jim to vydrží až do konce života."Řekl a díval se mi do očí.,,Tak to vážně netuším."Řekla jsem a podívala jsem se Jackovi hluboko do očí.Jack mě chtěl políbit, ale já jsem nevěděla co dělat.Tal jsem rychle řekla,,Jej já sem si vzpomněla..Um..Se ségrou ....No...doma!"Vykřikla jsem a běžela k autu a rychle nastartovala a odjela pryč.Ve zpětném zrcátku jsem viděla Jacka jak tam stojí v tom sněhu a jen kouká na moje auto.Chytil se za hlavu a chtěl odejít,ale pak se zase otočil jako, že se chce rozběhnout.To už jsem ale zajela za roh.Přijela jsem domů a běžela do pokoje.
Dneska jsme byli s Jackem na "rande" nejdřív jsme byli na Hunger Games což bylo úžasný, ale míň než jsem čekala.No to je jedno.
Když jsme odcházeli z kina, tak jsem na Jacka skočila a když jsem pak no... slezla, tak jsem uklouzla a spadla na zem a Jack se mnou když se mě pokoušel chytit.
Pak mě vytáhl a my jeli do restaurace.Tam jak jezdí celebrity a hodně bohatí lidi.
No tam Jack objednal HUMRA!Ano HUMRA!Sice jsem ho snědla ale chutnal jak kuře.
Když jsme vyšli....Spadla jsem na zem...zase....On mě chytil a...MÁLEM MĚ POLÍBIL ALE JÁ HNED SPANIKAŘILA A ODJELA AUTEM.Mám pocit, že se ještě chtěl rozběhnout.Ale rychle jsem odjela.....Nechápu se.....Znova přijíždím Jackovi fotky na instagramu.Jedna byla vážně krásná.Seděl asi ve svým bazéně v jeho soukromím ostrově kolem Karibiku.Seděl tam na okraji ve fialovém "sáčku" s bílou košilí a na nohách měl černé kalhoty, které si málčel v bazénu.
Love You Forever!Takže....Další část doufám, že se líbí a já jdu koukat na MasterSchefa
"Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...