BZUUUUUUM...BZUUUUUUM
,,Panebože...kdo mi volá"Řekla sem a pokoušela si rozlepit víčka.
1.zmeškaný hovor od Seleny.
,,Panebože já na ni včera úplně zapomněla kvůli Jackovi.
Musím ji zavolat zpátky.
Zvedni to....
Selena:No...Ahoj
Já:Ahoj promiň včera jsem na tebe úplně zapomněla...Promiň
Selena:Jo dobrý a kde si byla?
Já:No víš...
Přece ji nemůžu říct že sem byla s Jackem to by mě zabila.Ale i když si ona našla Nicka, tak mi to taky zatajila a oznámila mi to až po měsíci že s ním chodí.
Selena:No kde?
Já:Mamka mi zavolala asi v 18:10,že mám jít domů,víš jak jsme měli návštěvu
Selena:No vím no..
Já:Tak mi zavolala že mám rychle přijít a já tě nemohla nikde najít ...tak sem šla.
Selena:Ok...A platí dneska že půjdem v 18:30 na Hunger Games?
Já:Jo jasně!Už se těším.
Selena:Ok, tak zatím pa.Počkat....Neřekla náhodou dneska v 18:30?Panebože.....Teď se budu muset rozhodnout s kým půjdu?Nee....
Klep,Klep,Klep
,,Kdo to je?"Zeptala jsem se.
,,Samanta!"Odpověděla a vešla dovnitř.,,Ahoj...."Nestačila sem se divit ve dveřích stáli Samanta,mamka a Richard a zpívali HAPPY BIRTHDAY TO YOU!HAPPY BIRTHDAY TO YOU!HAPPY BIRTHDAY DEAR EMMA!HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
A Samanta držela tác s dortem a svíčkami,mamka nesla podnos s volským okem,slaninou a džusem a Richard nesl malý dárek.
Položili mi to jídlo na postel a Richard mi podal dárek.Byla to krabička obalená černým balícím papírem s barevnými puntíky.
Rozpálila sem ho a.....
,,PANEBOŽE!"Vykřikla sem nadšením a vytáhla klíčky od auta. Vyběhli sem ven před dům ke garáži a před ní stálo bílé porsche!
,,AAAAAAAAAAAAAA"
,,To je tvoje!"Zakřičel Richard když šel kolem vyhřívaného bazénu v krytu.
,,U svatého iPhona!Tohle auto není moje!"Málem sem omldela.Richard přišel a obejmul mě pak mamka a Samanta i můj Kit se přišel pomazlit.
,,Co je to tu za křik??"Ptala se Selena když přicházela.,,Seleno!Dostala jsem porsche!!!!"Zakřičela jsem na ni.,,Co??Porsche?Tak to můj dárek se ti už líbit nebude."A zasmála se.
,,Ne!Bude pro mě nejcenější!"
Křiklavý jsem.,,Tak já ho odvezu zpátky do prodejny."Rěkl Richard.,,Ne!!!"A udělala kukuč.
,,Tady."Řekla Selena a podala mi dárek.Byla to malinká krabička s kytičkami a pozlacenými hroty.,,Bojím se co v ní bude,už malý krabičky nechci."Řekla jsem a všichni se zasmáli.Otevřela jsem ji. ,,Co?" Vykřikla jsem. Byly v ní dva prstýnky přesně ty co sem koupila ja Seleně.,,Páni,děkuju"A obejmula jsem ji.,,Jeden je pro mě."Vzala si ho. ,,A jeden je pro tebe."A dala mi ho.,,A krabičku si můžeš nechat."A pak mě obejmula a zmizela s mojí rodinou do kuchyně.Sedla sem si na zasněženou lavičku a vedle mě si sedl Kit.,,Tak co kamaráde.Budu muset koupit nový dárek."Dnešní kapitola je hodně dlouhá snad se bude líbit.
"Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...