,,Halo?" Zeptala jsem se do telefonu nenápadným hláskem.
,,Emmo!No konečně..... Si to zvedla." Klesl hlasem a pokračoval ,,Myslel jsem si že se ti něco stalo...." V tom jsem ho přerušila.
,, Ne dobrý já akorát nemám u sebe pořád telefon. Ono je tady vážně hezky, tak jsem neustále u moře s jednou kamarádkou tu trávím veškerý čas..." Jasně lepší výmluvu jsem neslyšela. A hlavně že jsem řekla, že je Orlando moje nelepší kamaradka....,,Aha dobře... Tak doufám že se brzo uvidíme. Stýská se mi...." Zase poklesl hlasem.
,,Jo mě taky tak zatím pa..."
Ukončila jsem rozhovor. Ach božíčku, to je... Tak na HOV*O.O pár dní později...
Byla jsem tu už týden a pak prostě nastal den odjezdu... Nemohla jsem si představit život v Londýně bez Orlanda.
Zavolala jsem mámě jestli bych tu nemohla bydlet natrvalo... Samozřejmě mi to nedovolila...
Odjela jsem do Londýna a necítila jsem se stejně, jedna má část umřela...
Máma řekla, že až dokončím školu, můžu odjet k tátovi.
O pár let později...
Dokoňcila jsem školu. Což znamenalo, že jsem odjela k tátovi a bydlela tam.Za pár let jsme si s Orlandem koupili menší baráček u morě a žili tam. Já, Orlando a pes Kit.
Selena mě navštěvuje každy měsíc na víkend. Ráda jsem jezdí. Našla si skvělého kluka. Má se vdávat za pár měsíců.
Moje máma a Richard se Samanthou zůstali v Londýně. Samantha se ale chce přestěhovat na Nový Zéland.
Táta si našel jinou holku a později se s ní vzal. Je vážně super. Jmenuje se Lucy.
Možná se hodně z vás ptá co se stalo s Jackem.
To nevím když jsem odjela zpatky do Londýna, řekla jsem mu, že to byla chyba, ale že je fajn.
Nejspis žije v Karibiku s rodiči.No a já si žiju svůj život.....
Ahoj :( Takže poslední kapitola... 33 kapitol. Wau pro mě je to dost. Moje asi nejčtenější knížka a já ji končím.
Vážím si vaší podpory a všeho. Určitě neplánuju skončit s Wattpadem! Pripravuju si ted 2 nové knížky pro milovníky sci-fi a pro milovníky romantiky :D
Mějte se hezky a užijte si prazdniny :D a já spolu s Emmou a ostatními se loučíme :D
,,Forost"
ČTEŠ
Always Friends /Dokončeno/
RomanceMůj nový příběh se točí kolem hlavní postavy a její přátel a rodině.Tato postava je 15.letá holka,která studuje na střední škole v Londýně.Má nejlepší kamarádku s kterou se zná už 10let.Když ji bylo 5 let tak se vedle nich jako sousedé nastěhovala p...