Soarele disparea in timp ce invitatii parintilor mei porneau spre cortul unde vom lua cina si deabea asteptam pentru ca muream de foame si m-ai toata ziua am stat in bratele lui Shane pentru ca Conner se holba la noi si de cateva ori chiar am ras pe seama lui cu Shane m-ai ales cand el ma pupa pe obraz pentru ca nu a incercat niciodata sa ma sarute.Shane sa dus pana la baie asa ca eu ma duc la masa si ocop doua scaune pentru mine si el langa fratii mei .
-Unde iti este iubitelul?ma intreaba Clarissa si m-ai ca imi venea sa ii vars paharul cu vin in cap.
-Nu este treaba ta,spun eu acid.
-Ei bine vreau sa iti multumesc ca mi l-ai lasat mie pe Conner,imi zice ea si eu imi dau ochii peste cap.
-Bine atunci dispari,aud eu vocea lui Shane din spatele ei .
-Cum iti permiti sa vorbesti asa cu mine .Nu stii cine sunt parintii mei ,zice ea ofticata.
-Prea putin imi pasa mie cine sunt parintii tai.Acum fac bine si dispari de langa iubita mea si daca o m-ai deranjezi o sa aflii ca nu sunt chiar cel mai galant tip ,maraie el si o vad pe Clarissa cum se inverzeste la fata.
Clarissa sa facut nevazuta in timp ce Shane sa asezat pe scaun la fel de neafectat de ceea ce ii spusese Clarissa pur si simplu cred ca nu ii pasa si asta ma facea sa ma simt bine pentru ca poate nu stiam eu nimic despre el si poate ca nu era aici decat sa ma ajute dar nu vreau sa se simta prost .Masa a fost pusa si felurile de mancare erau aduse.Primul fel era un starter si l-am mancat destul de repede dar Shane nici nu se atinsese de mancare si cred ca nu prea ii placea.
-Shane sa intamplat ceva?soptesc eu si el isi intoarce privirea spre mine.
-Nu doar ca nu imi plac fructele de mare,mormaie el nemultumit.
-Ai mancat vreo data?il intreb eu incercand sa imi dau seama daca minte sau ceva.
-Nu,murmura el bosumflat.
Dupa ce masa sa termunat si bineinteles ca Shane nu a mancat decat desert am plecat spre parcare pentru a pleca spre camine .Masina lui Conner era acum plina de desene facute cu vopsea mata si se pare ca scumpii mei fratiori .Drumul cu motorul a fost destul de scurt pentru ca era destul frig afara ajungem in fata caminului si un gand ma facut sa zambesc.
-Pai vreau sa iti multumesc ca m-ai ajutat astazi,ii multumesc eu zambind .
-Eh nui nimic.A fost distractiv,imi zice el ridicand din umeri.
In lumina lunii si a luminior de pe strada ,Shane arata foarte bine si muschii lui erau parca si m-ai proeminenti de cat erau cand l-am vazut azi dimineata ceea ce era destul de ciudat.
-Pai cred ca ar fii timpul sa plec .Mi-a parut bine sa te cunosc Shane,ii spun eu zambind.
-Si mie mi-a parut bine frumoaso,murmura el urcandu-se pe motoreta.
Dupa ce Shane a plecat am urcat in camera mea si dupa ce am facut un dus m-am aruncat pe pat si dupa ce mi-am cautat o pozitie cat se poate de buna am plecat spre lumea viselor.
***
Au trecut doua luni de cand m-am despartit de Conner si ma simt din ce in ce m-ai bine pentru ca m-ai mereu sunt ocupata cu facultate dar o ajut pe mama si cu orfelinatele la care face acte de caritate pentru ca stiu ca ii place foarte mult si mie imi place sa ii ajut pe acei copiii care nu au fost privilegiati ci doar au invatat sa traiasca cu acel putin pe care il primesc.Opresc masina plina cu cadouri pe care le-am cumparat pentru ei in fata orfelinatului "Smile" din cel mai rau famat cartier din New York acolo unde se aflau mama si ceilalti oameni care o ajuta.Ies din masina si dupa ce iau pungile merg in orfelinatul care avea mare nevoie de reparatii si sper ca mama sa primeasca acceptul comisiei de la tribunal ca sa poata incepe reconstructia .Intru in orfelinat si imediat am fost asaltata de multi copilasi super draguti care alergau spre mine iar in spatele lor venea mama impreuna cu o femeie inalta si slaba imbracata intr-o rochie neagra si cu parul blond prins intr-un coc strans .
-Scumpo ma bucur ca ai ajuns.Sper ca ai adus cadouri pentru micutii astia,murmura mama zambind.
-Da mami,spun eu si intind pungile femeii care doar da din cap si pleaca urmata de copiii.
-Scumpo sunt niste fetite in camera aceea,murmura ea si imi arata usa ,care au nevoie de ajutor la teme ,vrei sa le ajuti?ma intreaba ea si eu dau din cap.
Merg spre camera zambind pentru ca vroiam sa le arat fetitelor ca pot avea incredere in mine si cand le vad zambetul mi se mareste si mai tare .Erau trei fetite care nu aveau mai mult de 7 ani si erau asa de frumoase toate trei de parca erau trei printese.
-Bune eu sunt Bela si astazi o sa va ajut cu temele,spun eu cand ma duc langa ele.
-Bune eu sunt Laris si ea este surioara mea geamana Carlo,spun cele doua fetite brunete care imi zambeau.
Cea de-a treia fetita care era blonda se uita la mine cu ochii tristi de parca ar fii vrut sa vorbeasca cu mine da i-ar fii frica sa o faca.Ma ridic de pe scaunel si ma duc langa ea.
-Pe tine cum te cheama?o intreb eu lasandu-ma pe vine ca sa fiu la aceasi inaltime ca ea .
-Beatrice,murmura ea ,dar toata lumea imi spune Bea,imi zice ea .
-Vrei sa te ajut cu temele Bea?o intreb eu uitandu-ma repede spre cele doua fetite care se pare ca plecasera din camera.
-Daca vrei,murmura ea si eu ii zambesc.
-Da vreau ,murmur eu si incep sa o ajut.
Vedeam ca era trista si foarte desteapta pentru ca ea nu avea nevoie de ajutor la teme ea chiar stia sa le faca .
-Bea de ce ai ajuns aici,murmur eu incercand sa o fac sa se uite la mine .
-Promiti ca nu sa spui nimanui?ma intreaba ea si eu raman pentru cateva secude socata.
-Bineinteles ca nu am sa fac asta,murmur eu mangaindu-i parul .
-Mami a mea a murit cand m-a nascut pe mine si eu am ramas cu fratele meu si tatal nostru.Fratele meu spune ca tati nu ne iubea asa ca el ma luat si a fugit dar un politai rau ne-a adus aici,zice ea si eu imi dau seama imediat ca fratele ei a luat-o doar ca sa tatal lor sa nu le faca rau.
-Si fratele tau locuieste aici cu tine?o intreb eu pentru ca chiar sunt curioasa de poveste ei si poate ca pot sa ajut pana la urma.
-Nu .Fratele meu nu poate sa stea aici cu mine,el este prea mare.Dar cand poate vina sa ma vada si imi aduce dulciuri si cadouri desii stiu ca nu are bani sa le cumpere,murmura ea si eu imi simt inima strangandu-se de durere din cauza suferintei pe care o vad in ochii ei.
-Ce-ai zice daca am merge sa ii facem o vizita .Daca stii unde sta desigur,ii spun eu incercand sa o inveseles si se pare ca ea chiar vrea asta.
-Chiar?murmura ea fericita.
-Desigur .Haide ,spun si o apuc de mana.
Mergem mana in mana pana in sala de mese unde erau mama ,directoarea si restul oamenilor care participau la sedinta pentru a decide ce vor face si unde ii vor muta pe cei mai multi dintre copiii ca sa poata reconstrui dormitoarele.
-Ma scuzati ca va deranjez .Credeti ca pot sa ies la o plimbare cu Bea?o intreb eu pe directoare.
-Desigur.Bea sa fii cuminte si sa o asculti pe domnisoara Hell.Bine?murmura ea zambind .
-Desigur doamna ,murmura Bea.
Am plecat lasandu-i sa isi continue sedinta iar noi am pornit pe jos spre locul unde statea fratele ei pentru ca a spus sa este aproape si ca nu avem de ce sa luam masina .