8

1.8K 143 2
                                    


Îmi priveam soţia cum doarme în pat în timp ce somnul mă ocolea în cel mai mare stil. După ce am făcut dragoste aproape jumătate din noapte ea a adormit aşa că am lăsat-o să doarmă făcând linişte. Priveam pereţii şi mă gândeam la cei trei copiii ai mei şi la greşelile pe care le-am făcut ca să îi protejez. Ştiam că am greşit în fata fiicei mele dar nu pot să stau cu mâinile în sân când acel infractor o seduce apoi o şo folosească pentru a face rost de bani. Nu o să-l las să facă asta chiar dacă îmi voi face fiica să sufere şi să mă urască pentru tot restul vieţii ei.Mă ridic din pat şi pornesc spre bucătărie pentru că am nevoie măr de un pahar de apă. Soţia şi copiii sunt tot ce am pe lângă părinţii şi fratele meu dar ei sunt m-ai importanţi, ei sunt familia mea şi niciodată nu îmi voi lăsa familia să sufere. Gabriel şi Michael pot să se descurce foarte uşor cu problemele sunt bărbaţi şi ei se descurcă foarte bine dar Bela, ea este fetiţa mea, micuţa mea prinţesă şi nu pot să îmi închipui viaţa dacă ea ar păţii ceva. Beau paharul cu apă în linişte în bucătăria întunecată privind stelele care se arată pe cer.

- Nu poţi să dormi? Aud întrebarea fiului meu şi imediat îmi dau seama că este Gabriel, el este cel mai calm şi calculat faţă de Michael care face numai tâmpenii.

- Mda, tu de ce nu dormi? Îl întreb eu.

- Acum m-am întors acasă. Am fost să o ajut pe Bela să se mute cu Shane, acum că ea nu m-ai are unde să stea, îmi spune el şi ştiu că este supărat pe mine până la urmă el şi Bela sunt cei mai buni prieteni pe lângă fraţi.

- Presupun că merit să fii supărat pe mine dar eu vreau ce este m-ai bun pentru fiica mea, îi spun eu.

- Conner nu este bun pentru Bela. A făcut-o să sufere, îmi spune el aşezându-se la masă.

- Toată lumea greşeşte într-un fel sau altul faţă de persoană pe care o iubeşte. A înşelat-o şi îi pare rău, până la urmă este vina idioatei care îţi era iubita, spun eu nervos.

- Ştii tată credeam că tu chiar o iubeşti pe surioara mea dar se pare că nu este deloc aşa. Îmi pare rău pentru tine pentru că mi-a spus că nu te va ierta niciodată, sune el apoi se ridică şi pleacă din bucătărie.

Ştiam că nu mă va ierta niciodată şi la naiba ştiam că idiotul ăla de Conner nu este bun pentru ea doar nu sunt orb să nu îmi dau seama că a fost cu fiica mea doar pentru poziţia ei dar nu pot să o las pe Bela să fie cu Shane şi o să fac tot ce îmi stă în putinţă să îi despart.

PERSPECTIVA GABRIEL.

Trântesc uşa în urma mea şi îmi privesc camera care era aşa de banală. Niciodată nu mi-am dat cu adevărat silinţa să o decorez după bunul meu plac pentru că niciodată nu prea îmi petrec timpul aici.De mic dormeam ba în camera cu fratele meu sau pe timp de furtună cu Bela pentru că îi era frică de furtuni. Când era frumos afară dormeam în căsuţa din copac pe care am construit-o de unul singur în grădina ca să mă un loc al meu unde să stau singur. Michael m-ai mereu îşi petrecea timpul cu mine şi când îi spunem să îşi caute prieteni nu vroia aşa că am făcut un pact. Oricând vom avea nevoie unul de celălalt vom fii acolo aşa că acum voi face tot ce îmi stă în putere să o fac pe Bela să se simtă bine şi să ştie că o iubesc. Ea, mamă, bunica, mătuşa şi Flo sunt singurele femei la care ţin cu adevărat şi chiar dacă am încercat să ţin şi la altele mereu mă dezamăgeau. Ţin şi acum minte când am avut prima iubită în liceu, în clasa a 9-a când încă m-ai credeam în persoanele din jurul meu. Tiffany era numele ei şi era superbă. Eram amândoi în aceeaşi clasă la fel ca şi Michael şi eram fericit că îmi dădea atenţie. Totul a fost bine până în acea zi când totul să dus. Nu am iertat-o niciodată şi nici nu o şo iert pentru cele petrecute în acea zii. Ea pentru mine nu m-ai exista şi dacă o şo m-ai întâlnesc vreodată o să mă asigur că nu va înţelege pe propria piele ce înseamnă să distrugi o persoană. Din ce am înţeles de la una dintre fostele ei prietene a devenit model. Ştiam totul despre lumea modei de la unchiul Paco care era designer la fel ca şi mătuşa.Mă uit la patul meu nefăcut şi tot ce vreau este să beau ceva tare şi să uit de problemele mele aşa că ies repede din cameră şi mă duc spre maşina apoi pornesc spre cel mai apropiat bar.

Choose LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum