21

2.6K 151 45
                                    


PERSPECTIVA SHANE.

Bela dormea în braţele mele şi nu ştiu de ce eram aşa de mândru de mine, poate pentru că era a mea acum şi cu acte şi acum ştiu că nimeni nu poate să mi-o mai răpească pentru că în nici un caz nu o şo las să plece de lângă mine niciodată pentru că la naiba dacă nu o iubesc prea mult şi aş murii fără ea.De când ne-am mutat la bunicul totul merge din ce în ce m-ai bine şi sunt foarte fericit că ea o să fie secretara mea pentru că nu vreau ca lumea să spună că o înşel sau vreo tipă să încerce să se dea la mine. Numai simplul gând că aş putea să o dezamăgesc sau să o supăr mă sperie.

- Nu ai idee cât de mult pot să te iubesc. Îţi jur că niciodată nu o să te fac să suferi, bine poate puţin când o să naşti copilul nostru dar crede-mă dacă aş putea ţi-aş lua durerea asupra mea doar ca tu să fii fericită.

- Şi eu te iubesc, spune ea şi eu oftez pentru că nu vroiam să o trezesc până nu ajungeam în Caraibe.

- Ştiu prinţesa mea că mă iubeşti, murmur eu apoi o sărut apăsat.

Iubeam să o sărut şi doamne cât de mult vroiam să o simt dar dacă ea nu mi-o cere pentru că vreau să fie pregătită să mă simtă. Ştiu că nu este virgină, aş fii prea tâmpit să cred asta când a fost cu imbecilul ăla atâta timp dar nici nu vreau să se simtă presată de mine şi de dorinţa mea care se face din ce în ce m-ai prezenta între noi pentru că membrul meu era tare ca o piatră şi la naiba era lipit de fundul ei chiar dacă purta rochia de mireasă încă.

- Shane eşti bine? Mă întreabă ea şi eu zâmbesc strâmb.

- Sigur iubito că sunt bine, de ce nu aş fii bine? Murmur eu şi ea doar ridică din umeri întristându-se.

- Shane ai ceva să îmi spui?

- Ce vrei să spui? Întreb eu confuz.

- Shane de ce nu vrei să faci dragoste cu mine? Suntem împreună de atâta timp, suntem căsătoriţi dar tu nu mă atingi în felul ăla şi eu nu chiar nu înţeleg de ce.

- Vroiam să nu te simţit obligată. Vroiam să fii tu sigură că îţi doreşti asta puiule, murmur eu.

- Dar eu te vreau pe tine iubitule, vreau să te simt şi chiar am încercat dar parcă tu niciodată nu observai, zice ea bosumflându-se.

- Când? Întreb eu repede pentru că nu ştiam despre ce naiba vorbeşte m-ai ales că mie mi se pare sexi mai mereu.

O văd cum se întoarce de tot cu faţa la mine şi mă împinge ca să îi dau drumul din braţele mele apoi se ridică de pe pat şi pot să îmi dau seama că este nervoasă şi pentru nu ştiu ce motiv îmi vine să bufnesc în râs.

- Cum poţi să nu îţi aduci aminte seara în care ţi-am pregătit cină romantică dar tu doar ai mâncat apoi ai adormit în timp ce eu strângeam masa sau când te-am aşteptat în lenjeria aia sexi pe care mă murit de ruşine când am cumpărat-o pentru că niciodată nu am făcut asta şi am murit de ruşine şi când mai văzut tu şi tu doar te-ai pus în pat şi te-ai culcat, ţipă ea la mine şi eu mă uit surprinsă la ea.

- Iubito dar pentru mine şi dacă porţi un sac de cartofi murdar şi rupt şi eşti sexi rău de tot şi la naiba dacă nu mă exciţi mereu dar ţi-am zis, vreau să înţelegi că nu te vreau pentru sex, îi spun eu şi mă ridic din pat apoi mă duc la ea şi o iau în braţe.

- Dacă mă iubeşti o să faci dragoste cu mine acum, îmi spune ea.

- Iubito nu putem acum, pentru că m-ai avem puţin şi ajungem unde o să ne petrecem următoarea lună şi promit că o să te ţin doar în pat dacă este nevoie şi asta îţi doreşti, spun eu şi ea îmi zâmbeşte.

Choose LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum