17

2.2K 146 14
                                    


PERSPECTIVA DAVID.

Stăteam în biroul meu şi mă uitam pe actele pentru proiectul la care lucrăm împreună cu firma domnului Scott când uşa de la birou se deschide şi pe ea intră Marie micuţă fiică a fiului meu. Nu am ceva împotrivă să o adopte până la urmă şi mama mea să căsătorit cu tata când eu eram mic şi ea mi-a dăruit toată iubirea de care aveam nevoie la fel şi lui Paco.Pe vremea când ea avea grijă de noi şi tata era m-ai mult pe la muncă pentru că avea mereu vreun proiect de terminat noi am făcut-o fericită pentru că ştiam că ea doreşte să aibă un copil dar nu putea şi până când Lena nu a născut nici eu nu am ştiut cum este să ai o parte din tine de care să ai grijă dar cu toate astea ea mereu ne-a iubit.

- Domnule David vlei să te joci cu mine? Mă întreabă ea trăgând de o cutie destul de mare.

- Mama ta unde este? Întreb eu şi ştiu că sunt prea serios dar nu vreau să se ataşeze de mine apoi fiul meu să facă vreo prostie şi să se despartă de Talia.

- Mami este în bucatalie cu bunica Lena plegateste masă. Ele au spus că o să te joci cu mine, îmi spune ea şi îmi vine să râd pentru că nu poate să pronunţe litera r.

- De ce nu te joci cu mătuşa sau tatăl tău?

- Tati este plecat cu Michael iar Denise este la şcoală, îmi spune ea şi eu oftez.

- Atunci de ce nu te joci singură sau cu unul dintre servitori?

- Bunica a spus că tu o să te joci cu mine, spune ea şi îşi mută privirea spre cutia care era lângă ea.

- Am treabă. Du-te în grădină şi joacă-te singură, îi spun eu apoi îmi mut privirea spre hârtiile mele.

- Bine domnule, spune ea apoi începe să tragă de cutie ducându-se afară.

Oftez când ea închide uşa şi îmi mut iar privirea spre hârtiile de pe birou şi încep să le citesc. Ştiu că îi spune soţiei mele bunico pentru că Gabriel i-a spus să îi spună aşa dar mie nu vrea să îmi spună bunicule, mie mereu îmi spune domnule şi asta nu că m-ar deranja. Nu ştiu cât timp a trecut până când uşa biroului se deschide iar dar nu intră nimeni pe ea şi îmi dau seama că micuţa nu o închisese aşa că mă ridic şi merg să închid uşa. Ajung în dreptul uşi şi când să o închid o pereche de picioare micuţe îmi atrag atenţia. Lângă uşa era întinsă Marie şi se pare că dormea cu capul de cutia de m-ai devreme.Mă duc uşor lângă ea pentru că nu vroiam să o trezesc şi o iau în braţe luând-o cu mine în birou. Am mers spre canapea să o aşez acolo dar când să o las pe canapea şi-a prins mânuţele în cămaşa mea şi se pare că nu vroia să îmi dea drumul. Era o scumpete de fetiţă şi în unele gesturi îmi aducea aminte când Bela era micuţă şi venea mereu la mine să ne jucăm.Mă duc spre scaunul de la birou şi mă aşez încet ca să nu o trezesc apoi pun haina mea pe ea şi mă las uşor pe spate citind contractele fără să o deranjez.

PERSPECTIVA GABRIEL.

Intru în casă după o zii obositoare. Noul meu club îşi are deschiderea peste două zile, exact de ziua Taliei şi vreau ca totul să fie perfect atunci când vom ţine petrecerea acolo. Merg în bucătărie pentru că aveam o foame de lup dar nu am vrut să mănânc la un restaurant pentru că vroiam să ajung m-ai repede acasă la Talia şi la Marie.

- Mi-e foame, spun eu când o văd pe mama la aragaz şi Talia lângă tăind legume.

- Ştim, spune mama şi începe să râdă.

- Unde este Marie? Întreb eu în timp ce iau un ardei de pe masă şi încep să mănânc din el.

- Nu ştiu, de ceva ore nu am mai văzut-o. Ultima dată când am văzut-o i-am spus să se ducă la David în birou să se joace cu el în timp ce noi făceam mâncare, îmi spune mama şi o văd pe Talia că se înroşeşte la fată dar nu ştiu de ce.

Choose LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum