PERSPECTIVA BELA.
Stăteam la masa din casa domnului Scott şi aşteptam ca unul dintre cei doi bărbaţi care erau la masă să răbufnească. Bea şi cu mine stătea pe partea dreaptă a mesei în timp ce Shane şi domnul Scott stăteau în capetele mesei iar în partea stângă stătea nepotul domnului Scott, Trent care era un tip de vreo 20 de ani împreună cu mama lui. Trent era fiul surorii domnului Scott şi asta ar însemna că este ca un fel de unchii pentru Shane. Din ce am înţeles, iubeşte pictură şi nu vrea sub nici o formă să fie închis într-un birou unde citez" o să înnebunesc şi o să mă sinucid înainte de vreme", a spus el chiar când am intrat în casă când ne-a urat bun venit. Tensiunea era în aer şi eu doar mă rugam că Shane să nu răbufnească m-ai ales că mătuşa lui doamnă Valeria nu este de acord cu fiul ei şi doreşte să moştenească el tot, dar asta nu se poate pentru că domnul Scott deja la informat pe Shane că toată averea este pe numele lui şi a Beie deja.
- Este foartă bună cina, spune Bea şi eu dau din cap.
- Da scumpo ai dreptate. Bucătarul bunicului este cel mai bun bucătar francez pe care ai putea să îl găseşti spune Trent şi eu îmi dau ochii peste cap.
- Oh asta este mâncare franceză? Întreabă Bea şi doamna Valerie pufneşte.
- Se spune franţuzească nu franceza scumpo, spune ea şi pot să simt cota de venin din vorbele ei.
- Oh îmi pare rău, spune ea şi se înroşeşte la faţă.
- Nu este nimic scumpo, este natural să greşeşti, spune Trent şi îi zâmbeşte călduros.
- Şi spune-mi Shane cu ce te ocupi? Întreabă doamna Valerie.
- Sunt mecanic auto, mormăie Shane care se juca cu mâncarea semn că nu îi plăcea deloc.
- Oh ce urât, cred că este foarte multă mizerie acolo. Trent al meu a terminat liceul şi acum este la facultatea de medicină chiar dacă la început să opus vrând să dea la arte până la urmă a ales medicină pentru memoria tatălui său, începe ea să se laude în timp ce îl văd pe Shane că se încordează.
- Ce rău îmi pare de tine frate, mormăie el.
- Şi mă rog de ce îţi pare rău de fiul meu nu el este cel care stătea într-un cartier de doamne ajută şi lucrează într-un atelier auto şi în nici un caz nu a copilărit într-un orfelinat şi nici nu a crescut într-o familie în care mânca bătaie mereu, ţipă doamna Valerie şi ceva îmi spune că a făcut ceva prost.
- Gata îmi ajunge. Ţi-am suportat ifosele de când am ajuns. Am înţeles că nu îţi place că domnul Scott are moştenitori şi că tu şi Trent nu moşteniţi tot să vă spun sincer puteţi să vă băgaţi tot banii aceea în fund dacă doriţi. Nu eu am ales asta ci bunicul. Am fost de acord să ne mutăm aici pentru că asta este casa în care mama a copilărit şi vreau ca sora mea să trăiască şi ea aici poate aşa o şo cunoască un pic mai mult pe mama. Eu sunt mulţumit să fiu un mecanic auto dacă asta înseamnă că îmi pot întreţine familia şi sunt foarte sigur că şi viitorii mei copii vor fii mândrii de mine pentru că sunt un om onorabil la fel cum ştiu că şi viitoarea mea soţie este mândră de mine, spune Shane apoi se ridică de la masă şi iese din camera lăsându-ne pe toţi uimit.
- Ei bine mamă în sfârşit să găsit cineva să îţi spună adevărul în faţă, spune Trent râzând în timp ce pleca după Shane.
- Să îţi intre bine în cap Valerie că nu am de gând să îl las pe Trent fără bani şi sunt sigur că şi Shane va fii de acord să îi dea o rentă lunară până când va termina facultatea şi dacă va fii nevoie şi după, dar în nici un caz nu o să-i revină fiului tău averea mea, spune domnul Scott nervos.
- Dar Scott el nu merită. Trent a fost lângă tine de când să născut, în schimb ei dea bea au apărut în viaţa ta, protestează viperă.
- Ei merită pentru simplu fapt că sunt copiii fiicei mele şi ar fii bine să îţi faci bagajele pentru că mâine te vei întoarce în casa ta. Trent poate să rămână dar tu vei pleca de aici şi dacă va fii nevoie să te dau eu însumi în şuturi afară din casă, spune el şi eu mă abţin să nu râd de faţă viperei.
- Dar, dar cum poţi să mă alungi după câte am făcut pentru tine, spune ea panicată.
- Ai avut grijă de casă, atât ai făcut pentru mine fără ca să ceri ceva în schimb. Ţi-am spus ceea ce aveam de spus acum poţi să termini să îţi împrăştii veninul şi să mănânci sau poţi pleca pentru că m-am săturat de veninul pe care îl împrăştii, îi spune şi eu pufnesc.
Ea se uită spre mine apoi se ridică de la masă şi pleacă lăsându-ne singuri. Nu trece mult timp şi cei doi se întorc în living aşezându-se la masă. Trent părea trist şi chiar îmi părea rău pentru el dar Shane şi Bea meritau o viaţă m-ai bună chiar dacă avea dreptate, aş fii m-ai mult decât mândră dacă el ar fii şi eu mecanic sărac dar să ştiu că mă iubeşte decât să fie bogat şi să nu mă mai iubească. Cred că asta este singurea mea temere, că într-o zii Shane să vină la mine şi să îmi spună că nu mă mai iubeşte şi că vrea să ne despărţim. Cina a continuat în linişte aşa că după ce am terminat eu şi Shane am mers în camera pe care ne-o dăduseră în timp ce Bea a m-ai rămas cu domnul Scott ca să se cunoască m-ai bine.Ne mutasem aici pentru că asta a fost dorinţa lui Shane dar apartamentul nu o să-l vândă încă şi cred că vrea să avem un loc unde să stăm dacă nu m-ai vrea să rămânem aici.
- Eşti bine? Îl întreb eu când ne băgăm în pat.
- Crezi că sunt bine? Toată lumea mă vede că pe un profitor doar pentru că m-am mutat aici, spune el şi îmi dau seama că nu îi convine deloc situaţia.
- Dar nu eşti un profitor iubitule. Bunicul tău vrea să fii aici, vrea să te înveţe dai o şansă. Eu cred că regretă aşa de mult că nu va avut de când v-aţi născut lângă el, mormăie eu şi după mă aplec să îl sărut uşor pe buze.
- Ai idee cât de mult te iubesc? Mă întreabă el şi eu zâmbesc.
- Nu, dar sunt sigură că este mult, îi spun la rândul meu.
- Te iubesc prinţesa mea.
- Şi eu te iubesc prinţul meu.
***
STIU CA ESTE SCURT DAR AM VRUT UN CAPITOL DOAR PENTRU EI.VREAU SA VA ANUNT CA NU M-AI ESTE MULT PANA LA SFARSIT.MAI SUNT IN JUR DE 10 CAPITOLE CARE VOR FII UN PIC MAI LUNGUTE DECAT CELE PE CARE LE-AM POSTAT .VA MULTUMESC PENTRU VOTURI SI COMENTARII NU AVETI IDEE CAT DE MULT INSEAMNA PENTRU MINE :)