3

2.1K 169 6
                                    


Mergeam cu Bea de manuta spre atelierul unde lucra si locuia fratele ei si o vedeam ca este foarte emotionata sa il vada pentru ca aproape ma tragea dupa ea desi eu eram aia m-ai mare si m-ai greoaie.

-De cand nu ti-ai mai vazut fratele?o intreb eu stand la semafor.

-Pai a venit luna trecuta pentru ca a fost ziua mea si mi-a adus papusa pe care mi-o doream,o punga cu dulciuri si un tort pe care l-am impartit cu cei din orfelinat si chiar daca a fost putin a fost destul de gustor.

Din ceea ce inteleg eu de la Bea fratele ei face tot posibilul sa ii dea tot ce isi doreste si imi dau seama ca ii este foarte greu pentru a face rost de bani dar spre sa ii pot ajuta cu ceva de dragul lui Bea.Traversam strada si imediat ajungem in fata unui atelier auto imens .

-Bea ce faci aici,aud o voce si imediat vad un baiat brunet cu ochii albastrii care nu avea m-ai mult de 17 ani.

-Jo ,tipa ea si sare in bratele baiatului.Am venit sa il vad pe Shane,spune ea si cand aud numele pe care il pronunta imi simt stomacul strangandu-se.

De la acea despartire in fata caminului nu am mai auzit de Shane nimic si cand l-am intrebat pe Gabriel mi-a spus doar ca i-a dat  bani si nu a m-ai vorbit cu el sau poate el nu a vrut sa imi spuna m-ai multe.Ziua aia petrecuta cu Shane a fost foarte amuzanta si dupa mult timp ma facut sa ma simt bine ,sa ma simt protejata si poate ca e prea mult dar as vrea sa gasesc pe cineva care sa ma faca sa ma simt speciala.

-Jo ea este prietena mea Bela,spune Bea tragandu-ma de mana.

-Imi pare bine Jo,murmur eu zambindu-i .

-Si mie domnisoara Bela,murmura el si aproape ca ma bufneste rasul cand aud ca mi-a spus si domnisoara .

-Bela,fara domnisoara,murmur eu si el se inroseste la fata.

-Deci unde este Shane?intreaba Bea nerabdatoare.

-In birou comanda piese .Cred ca ar fii bine sa va duceti acolo avem ceva de munca la masinile astea,zice Jo asa ca Bea ma prinde de mana si pornim spre birou.

Atelierul nu era mare dar erau destule masini aici cat sa iti poti castiga existenta pentru cateva zile si sa ai grija sa ii faci si cateodata poftele surioarei tale mai mici.Bea deschide usa si intra in birou asa ca o urmez si cand vad cine apare in fata mea picioarele mi se inmoaie .

-Bela!exclama Shane uitandu-se la mine tinandu-si sora in brate.

-Shane,soptesc eu gatuit.

-O cunosti pe prietena mea Bela?intreaba Bea uitandu-se cand la mine cand la el.

-Putin,murmura el ridicand din umeri.

-Oh ,zice ea zambind.

-Pai eu va las sa vorbiti si o sa astept afara,zic eu iesind din birou.

Ma asez pe scaunul care era pus langa usa si ma uit la peretele din fata mea asteptand ca Bea si Shane sa vorbeasca .Bea parea bucuroasa sa il vada deci ma bucur asa de mult pentru ea .Usa se deschide si pe ea ies cei doi fratii.

-Sa intamplat ceva?intreb eu nesigura pentru ca nu au trecut m-ai mult de cinci minute.

-Shane vrea sa mergem in parc pentru ca este un carnaval,vrei sa mergi cu noi?ma intreaba Bea si eu  imi ridic privirea spre Shane care da din cap .

-Pai daca tu vrei sa merg cu voi ,atunci merg cu voi,murmur eu si ii zambesc mangaind-o pe cap pe micuta.

Am pornit toti trei spre masina o masina neagra si imediat am recunoscut marca era un chevrolet impala si poate ca va intrebati de unde o stiu ei bine sunt fan supernatural si ador masina aia.Poate si Shane este fan supernatural desii nu cred ca as vedea un baiat ca el sa fie fan supernatural.

Choose LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum