proloog

113 6 3
                                    

Haaaii duss, van te voren even...
Meghan Court: Lang bruin haar, Grote groene ogen.
June Davidson: Lang blond haar, Grote blauwe ogen.
Veel plezier met lezen xo

"Hoe zit m'n haar?" Vraagt Meghan aan June terwijl ze haar handen erdoor heen haalt. "Geweldig man, je zou vooral moeten doorgaan met het door de war brengen, vinden de jongens leuk." Grijnst June terwijl ze Meghan in haar zij port. Gillend springt ze opzij, waardoor haar haar nog wilder word.
"Ik moet geen jongens aantrekken, trut!" Roept ze terwijl ze haastig de borstel pakt en die door haar haar laat glijden. "Anders kan ik niet meer met Cameron!" Giechelt ze. De grijns op June haar gezicht word nog groter als ze aan Nash denkt. "Ze komen natuurlijk ook echt langs ons huis, in Nederland, in het zielige stadje Ubbergen." Lacht ze, en ze pakt de mascara om nog een laag over haar wimpers te smeren.
"Weet jij veel!" Roept Meghan,
quasi-beledigd. "De kans is groter dan de lotto winnen." Zegt ze er nog achter aan, terwijl ze naar haar kamer rent om een elastiekje te pakken. Ze bind haar haar strak in een staart en draait een rondje voor de badkamer deur. "En, June Davidson, hoe zie ik eruit?"
June neemt haar vriendin een keer helemaal op en knikt goedkeurend.
"Als Cameron zou langskomen, zou hij als een blok voor je vallen." Grijnst ze, terwijl ze haar vriendin een knipoog geeft. "Stohoop!" Roept Meghan glimlachend van het horen van Camerons heilige naam. "Kom we gaan naar de stad." Zegt ze, en ze trekt June mee de badkamer uit. "Rustig, rustig, ik kom al!" Lacht June, en ze laat zicht meetrekken door Meghan, de voordeur uit, naar buiten, waar het zonnetje schijnt.
"Kun je me even wat voorschieten? Ik ben blut." Zegt Meghan als ze bij de stad zijn aangekomen.
"Non de ju, Ik dacht dat jij wat had! Ik krijg geen geld meer van mijn ouders! Ze zeggen dat ik er maar eens zelf voor moest gaan zorgen!" Roept June geïrriteerd.
"Fuck." Mompelt Meghan. "Dat word geen Mac Flurrie." Pruilt ze. "Zullen we gaan bedelen? Challenges gaan doen met mensen? Gokken?" Vraagt June, terwijl haar mondhoeken al omhoog krullen bij haar herinnering aan de vorige, vieze challenge.
"Ik weet niet hoor..." zucht Meghan, terwijl ze op een bankje gaat zitten.
"Moeten we niet eens een baan gaan zoeken? Een echte baan?" Mompelt ze, bang voor June haar antwoord.
"Hoe bedoel je?" Vraagt June, terwijl haar ogen groot worden.
"Bedoel je dat je wilt..."
"Studeren." Vult Meghan haar aan.
"Ja, dat bedoel ik."
"En ons vrije levendje dan?!" Barst June los.
"Als we willen studeren moeten we naar school! Je weet toch wat dar betekent!? Geen feestjes meer tot 5 uur 's ochtends, vaste relaties, Geen challenges, Geen reputatie, geen d-"
"June! Ik weet wat het inhoud! Maar we moeten toch geld verdienen? Het groeit niet aan ons rug!"
Langzaam laat June het tot zich bezinken, en ze leunt naar achteren.
"Waar wil je dan studeren?" Zegt ze, bijna fluisterend.
"Weet ik veel, in ieder geval niet in Nederland, ik wil meer van de wereld zien."
June zucht, sluit haar ogen, ademt diep in en weer uit en opent haar ogen weer.
"Oke." Zegt ze.
"We gaan studeren. In Amerika."
---------------------------------------
Hey mensjessss! Dusss de proloooog! Hij is niet zo lang, maar de hoofdstukken worden waarschijnlijk langer, don't you worry child! Elke maandag en vrijdag publiceren we een stukje.
Ennnn de volgende hoofdstukken worden in POV'S geschreven!
En, er zijn 2 schrijfsters, maar zoals je aan de titel ziet zijn wij unknow persons (onbekende personen) en dat blijft zo!
Kleine voorstelling:
Ik, pomato, heb dit hoofdstuk geschreven.
Potato, gaat ook hoofdstukken schrijven.
Ik schrijf de POV'S Van Meghan, wat Potato moet voorstellen en zij schrijft de POV'S Van June, wat mij moet voorstellen!
Dit zijn niet onze echte namen.
Tomato

fan girls ft. Cameron Dallas and Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu