hoofdstuk 2

79 3 0
                                    

June Davidson POV

"Sorry dat was ik, niet cameron!" roep ik naar de jongen beneden. "Ow maakt niet uit hoor " zegt hij met een glimlach die zo mooi was.
Zijn stem kwam me zo bekend voor alleen ik kan hem maar niet plaatsen. "Nu hebben we nieuwe melk nodig, gelukkig liet je de frozen cornflakes niet vallen" zegt Meghan licht geïrriteerd, waarschijnlijk omdat ze honger heeft. "Nou laten we gaan dan, kom je ook mee Cam?" vraag ik "Ja is goed, ik vraag Nash zo ook wel of hij mee wil, dan kunnen we jullie de stad een beetje laten zien." zegt hij.
omg omg omg, zo stom, ik gooide dus echt melk over Nash! Ik hoop zo erg dat hij niet boos is of dat hij me nu niet mag, want dan pleeg ik zo erg zelfmoord!

ZZZMMM ZZZMMM
"Ugh, Meg we moet echt een nieuwe bel deze is zo irritant." "Ja echt hé, maar kan jij ff opendoen want ik moet nog ff me haar doen." zegt ze.
"Waarom deed je dat net niet, we hadden een half uur de tijd."
"Geen zin in gehad." zegt ze met een glimlach. Ik ren haastig naar de deur als ik merk dat dat gesprekje niet maar 4 seconde was maar 1 minuut bleek te duren. Maar blijkbaar hadden de jongens er geen last van, ze waren zo diep in gesprek dat ze niet doorhadden dat ik de deur al open had gedaan. Na een paar seconden begon ik maar gewoon te praten. "HALLO AARDE AAN CAMERON EN NASH." zei ik met een luide stem en zwaaiende handen voor hun gezichten.
"Zo, duurt het altijd zolang voor de deur open gaat?" vraagt Nash met een super cute lachje erachteraan. "Nee, maar we hadden het over de super irritante bel en toen zei Meg dat ze haar haar nog moest doen dus ja..." "Is Meghan al bijna klaar? dan kunnen we gaan." vraagt Cam.
"Ja vast wel... Kom maar binnen, dan komt ze zo wel naar beneden." En zo lopen we dus naar de woonkamer, en gaan we zitten. Het duurt eeeeeuuwweeenn voor Meghan haar haar heeft gedaan, maarja, dat heeft ze wel vaker.

Als we druk in discussie zijn over weet ik veel wat, horen we ineens een knal en een gil "DAMN MEGHAN GAAT ALLES GOED!!!" schreeuw ik tijdens het rennen naar boven. Als ik boven kom zie ik Meghan met best wel veel bloed op de grond liggen. "MEG WAT IS ER GEBEURD, PRAAT!!" zeg ik helemaal in paniek, maar ze zegt niks "ALLE POEDELS MET KARAMEL MEG ZEG NOU IETS!!" gil ik. Cameron en Nash rennen nu naar boven en schrikken van wat ze zien "ZE REAGEERT NIET MEER JONGENS WAT MOETEN WE DOEN!" "June, rustig maar! Cam bel een ambulance dan hou ik June rustig." zegt Nash tegen Cam.
Het is al een kwartier geleden en we zitten met z'n drieën in de wachtkamer van het ziekenhuis waar ik een halve paniekaanval heb en dokters nu dus ook om heen staan om me te helpen.
Amerika, wat doe je met ons...

----------------------------------------------
AAHHH HOOFDSTUK 2 IS AF WAT VONDEN JULLIE EN WAT IS ER NOU EIGENLIJK MET MEGHAN GEBEURT
Xxx Potato❤️

fan girls ft. Cameron Dallas and Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu