Hoofdstuk 7

77 4 0
                                    

Meghan Court POV
Ik weet niet wat Nash heeft, maar hij doet verschrikkelijk irritant tegen June. Soms wil ik hem gewoon slaan.
Oh wacht.
Dat heb ik al gedaan.
Ik heb geregeld dat Nash met June zou praten, maar ze is weggelopen! Ze zou alleen een stukje lopen maar dat duurt niet zo verschrikkelijk lang!
"We gaan haar toch wel zoe-"
"Doe rustig man!" Roept Nash geïrriteerd.
"Ik ben rustig!" Roep ik. "En ik ben geen man..." Mompel ik erachter aan.
Hij rolt met zijn ogen, gaat zitten en legt zijn hoofd op zijn handen.
"Meghan?" Vraagt hij.
"Hmmh?"
Hij zucht een keer en gaat door met praten. "Ik... Ik ben door de war. Sinds jullie hier zijn, maar vooral sinds June hier is... Ik... Ik krijg kriebels in mijn buik als ik haar zie... Ze is zo lief... Zo mooi... Maar... Ik weet niet wat ik heb! Ik heb nog nooit zulke gevoelens gehad! Ik word er gek van!" Roept hij boos. Hij staat op, en trapt tegen de net in elkaar gebouwde tafel. De tafelpoot vliegt eraf en de hele tafel valt om. Inclusief alle dingen die erop liggen. Correctie. Lagen. "Nash!" Roep ik. Ik weet op dit moment ook niet wat ik heb. Een mengeling van een fangirl moment en een boze Meghan. "Ik... Sorry!" Roept Nash met grote ogen terwijl hij snel op de grond duikt om alle gevallen dingen op te ruimen. "Het is oké Nash!" Roep ik. "Ik ruim het zo wel op. Nou, vertel me nog eens, wat voel je als je June ziet?" Vraag ik, en ik neem plaats naast Nash. Hij zucht diep en friemeld zenuwachtig aan zijn nagels. "Ik eh... Ik heb kriebels in mijn buik... Als ik haar zie..." Mompelt hij. "Ik weet niet wat het is... Ik heb het nooit eerder gehad... Niet op deze manier..."
Ik spring enthousiast op. "Je bent verliefd!" Roep Ik fangirlig. "Nash is verliefd!"
Nash springt verschrikt op. "Nee! Nee niet waar!" Roept hij, en hij haalt een hand door zijn haar. "Ik... Laat maar..." Mompelt hij zenuwachtig.
"Nash! Je hebt kriebels als je haar ziet! Dat zijn vlinders! Dit is echt cute!" Roep ik terwijl ik door de kamer heen dans. "Meghan! Ik ben niet verliefd!" Roept Nash, hij word langzamerhand boos.
"Nou sorry voor het lastig vallen dan..." zegt iemand vanaf de deuropening. Nash en ik kijken bijden op.
Daar staat June. Ze heeft tranen in haar ogen.
"Sorry voor de niets betekende kus." Gaat ze verder. "Sorry voor alles wat ik verkeerd deed. Sorry, oke?" Zegt ze, met een snik erdoor heen. Een van haar tranen hangt aan haar kin, en valt in slow motion naar beneden. Dan loopt ze weg. Het lopen veranderd in rennen als Nash haar terug roept. "Wat doe je idioot!" Roep ik boos als er geen enkele beweging in Nash zit. "Ga achter haar aan!" Dat hoefde hij geen 2de keer te horen. Met een sprintje rent hij achter June aan, en ik laat me uitgeput op de bank vallen. Dit moeten ze zelf uitvechten. Dit is iets tussen Nash en June, ik ben hier niet bij betrokken.
Ik zet de tv aan, als mijn mobiel trilt.
Een berichtje van Cameron. Ik krijg gewoon spontaan een glimlach op mijn gezicht.
Cam: Hey, kan ik langskomen? Vv heerst best wel heel erg
Shit. Problems. Oke, dus, ik heb mijn periode. Daar snappen jongens echt nooit wat van, dus als ik telkens naar de wc ga, of vreetbuien heb...
Me: Idk, voel me niet zo lekker
Cam: Dan kan ik voor je zorgen:)
Me: Maar ik bedoel... Ik heb mijn periode... Weet je wel...
Ik zucht diep. Ik ben benieuwd hoe hij zou reageren.
Cam is aan het typen...
Duurt lan-
Cam: Aaahw pore you, maar mijn zus heeft me daar al op voorbereid, geloof me. Ik weet wat je nodig hebt en hoe je je voelt. Ik kom er nu aan, ik heb een verrassing voor je die je vast wel leuk vind;)Xx
Oke, Wow.
Een jongen? Verstand van ongesteldheid?
Hij is perfect.
En, hij stuurd kusjes. Dat moet ik terug doen.
Me: Oke dan:) Ben beniewd Xx
10 minuten later
Als de bel gaat spring ik op. Ik strijk mijn kleren glad en loop naar de gang. Na een snelle kijk in de spiegel doe ik de deur open.
Daar staat Cameron, Zijn normale, leuke kleren. Maar, hij heeft een enorm hart in zijn hand. Waar, gegokt, Chocola in zit.
"Hey." Zegt hij met een schattige grijns.
"H-hey!" Stotter ik van fangirling.
"Kom binnen!" Zeg ik enthousiast, en ik zwaai de deur verder open. Hij loopt naar binnen, doet de deur dicht en gaat op één knie. "Voor deze schone dame," begint hij, en hij doet de doos open. "Wil jij..." begint hij. Ik houd mijn adem in.
"Met mij chillen?"
Ow...
"Ja!" Roep ik, minder enthousiast dan als hij me verkering had gevraagd.
Samen met Cameron loop ik naar de woonkamer en plof ik op de bank.
"Let niet op de tafel." Zeg ik.
"Wat is er gebeurd?" Lacht hij.
"Nash heeft er tegen aan getrapt." Leg ik uit. Cameron lacht nu nog harder, en hij gaat met zijn knieën op de grond bij de tafel zitten.
"Laten we hem dan maar in elkaar zetten." Grijnst hij.
Cameron POV
Pffff daar ging die bijna mis.
Ze is zo mooi...
"Cameron? Cam?" Vraagt iemand terwijl er een hand voor mijn gezicht word gezwaait.
"Wat? Oh, sorry.." mompel ik, terwijl ik op kijk. Recht in haar prachtige, groene ogen.
Ze kijkt me vragend aan.
"Ja of nee?" Vraagt ze. Ik kijk haar raar aan. "Wat?" Vraag ik. Ze lacht. Een prachtige lach. Word ik misschien...
Verliefd?
----------------------------
Wooow mensen wooww.
Verliefd?
Tomato

fan girls ft. Cameron Dallas and Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu