June Davidson POV
ik ren zo hard als ik kan nu ik merk dat Nash achter me aankomt.
Ik haat mijn leven op dit moment echt zo erg.
Na een paar minuten kom ik aan bij een treinspoor.
Dit zag ik niet aankomen. Ik zie de lichten dichterbij komen en voel een klap....
Maar ik kan nog denken...
Ben ik dood?
"JUNE.. JUNE" Iemand roept me. Helaas ik ben dus niet dood... jippie... *voel de sarcasme*. Langzaam open ik mijn ogen maar die vallen al snel weer dicht. Ik hoor het geluid van sirenes dichterbij komen.Nash Grier POV
ze had gewoon bijna freaking zelfmoord gepleegd! Als ze dood was zou mijn leven nooit meer hetzelfde zijn. Ik weet het, ik ken haar pas net, maar ze gaat nu al niet uit mijn hoofd. Eigenlijk vanaf dat ik haar zag al niet...
"Meneer komt het goed met haar?" vraag ik aan een ziekenhuis medewerker. "We weten het niet, is ze geraakt door de trein?" antwoord hij. "Euhm nee meneer, ik heb haar aan de kant geduwd, maar viel wel deels op haar en ze kwam op de stenen terecht." "Oke dan onderzoeken we haar hier even, als ze er slecht aantoe is gaat ze mee naar het ziekenhuis." "Als ze naar het ziekenhuis moet mag ik dan alstublieft mee?" smeek ik "Ben je haar vriend of familie, want anders mag het niet." "J-ja ik ben haar vriend" stotter ik, puur omdat ik niet weet hoe boos June zal zijn wanneer ze dit hoort. Eindelijk, June komt weer bij, gelukkig ging alles goed en mag ze zo weer mee terug.June Davidson POV
Mijn hoofd bonkt en ik ben misselijk. BOEM en toen kwam al mijn eten eruit. Ineens stellen een paar dokters me allemaal vragen waar ik op antwoord dat het prima gaat.
Dan zegt 1 dokter wel iets heel interessants, hij zegt namelijk dat Nash mijn vriendje is. Maar dan heb ik wel heel veel gemist, en volgens mij heb ik nooit *DE* vraag gehoord.. of nou, nooit van Nash, van andere wel. "Euhm meneer... zou ik misschien weer naar huis mogen, mijn beste vriendin vraagt zich vast al af waar ik blijf." zeg ik met mijne liefste stem. Voor die stem zijn veel jongens gevallen. "Ja is goed meid, maar let dit keer wel beter op." "Ja zeker meneer dat zou ik doen.". Snel kijk ik waar Nash is.
Mooi, hij staat met zijn rug naar me toe met een dokter te praten. Als ik nu stil wegren merkt hij niet dat ik weg ben.Nash Grier POV
Na een paar minuten met die dokter gepraat te hebben wil ik eigenlijk wel weten of June al mee terug mag. "Meneer wanneer mag June mee naar huis?" vraag ik "Nou ze is al weg." antwoord hij.
"HE WAT HOELANG AL!" roep ik uit stress dat haar weer iets over komt. "Rustig meneer, ik denk 5 minuten dus als u snel loopt kunt u haar nog inhalen." zegt hij. Ik ren meteen weg zo hard als ik kan. Na een tijdje zie ik iemand op de stoep zitten. Als ik dichterbij ben zie ik dat het June is. Ik ga naast haar zitten en sla mijn arm om haar heen. Onder tussen is het ook al gaan regenen. Ik weet niet hoelang ze hier al zit. "Ga weg Nash." zegt ze met een gebroken stem. Heb ik dit gedaan? "Nee ik blijf bij je." "WAAROM? ZODAT JE ALWEER MIJN HART KAN BREKEN!" schreeuwt ze boos, gebroken, angstig.. "Rustig, ik weet het, ik was echt stom maar het is gewoon..." "HET IS GEWOON WAT NASH!? HET IS NIET GEWOON DAT JE OP ZO'N MANIER IEMANDS HART BREEKT, MAARJA DAAR GEEF JIJ TOCH NIET OM! JE BENT BEROEMD EN ALLE BEROEMDHEDEN DOEN DAT, DUS WANNEER GAAT CAMERON MEGHAN BREKEN!?" schreeuwt ze terwijl ze in tranen uitbarst, wat ben ik voor monster!? "June het komt doordat ik gewoon niet weet hoe ik moet doen met jou in de buurt, Meghan zegt dat het verliefdheid is maar dat heb ik nog nooit gevoeld... dus... ik weet niet hoe ik moet doen.... Ik snap het niet..." leg ik haar uit en er verschijnt een mini glimlach op haar gezicht.
We zitten een tijdje in de regen, ik heb haar in mijn armen en zij heeft haar hoofd op mijn buik.
"Nash?" onderbreekt ze de stilte.
"Ja?"
"Ik ben ook verliefd op jou." zegt ze met een super schattig onzeker gezicht. Ik kan het niet laten en druk uiteindelijk mijn lippen op de hare.
Ze gaat erin mee en mijn blijdschap kan gewoon niet meer weg.----------------------------------------------
OMG JUNE WAS BIJNA DOOD
BLIJF LEZEN WANT DENK MAAR NIET DAT ZE NU EEN PERFECTE RELATIE KRIJGEN.
Xxx Potato❤️
JE LEEST
fan girls ft. Cameron Dallas and Nash Grier
FanfictionMeghan Court en June Davidson. Beste vriendinnen voor het leven, het leven dat voor hun maar een lolletje is. Yolo, toch? Elke avond tot de volgende ochtend waren ze te vinden in de party-clubs. Drank? No problem. De meest gore, gênante, vieze, rep...