hoofdstuk 12

52 1 0
                                    

June Davidson POV
"OOH MUY GAWDD, JUSTIN JE MOEST TOCH NOG EEN HALF UUR?!" schreeuw ik het uit waarna ik super snel getrippel van de trap af hoor komen. "Eigenlijk wou ik als verassing voor de twee leukste meiden heel sneaky komen wanneer jullie het niet zouden verwachten." zegt hij met een grijns van oor tot oor, "En girls hebben jullie me gemist?" vraagt hij nog steeds grijnzend "Nou eigenlijk was het wel even rustig zonder jou." zegt Meg plagend "Jaja Court zonder mij was ons kleine dorpje in NL vast helemaal dood." "Nee man, wij waren de nieuwe partygangers en er zijn een paar nieuwe mensen komen wonen." zeg ik.
"Ik haal Cam ff op, oke?" vraagt Meg "Ja sure." antwoorden Justin en ik tegelijk waardoor wij 2 in de lach schieten. Justin volgt Meg heel aandachtig met zijn blik en als hij haar niet meer ziet "Heeft babymeg een boyfriend?" zegt hij met zijn hoofd scheefhoudend en een pruillip, dat doet hij omdat hun 2 in de oertijd een relatie hadden. "Nee nog niet maar volgens mij is Cam een beetje verlegen want echt ze zijn zo cute samen en gaan best veel met elkaar om enzo." "Ahhh das zielig voor babymeg, maar hoe zit het met jou liefdesleven hier." "Nou euhm oke blijf rustig... ik heb een boyfriend en hij woont in het huis naast ons samen met Cam en hij is knap enzo." zeg ik met een super blij pedoface. "Dus babyjune is nu peuterjune." zegt hij heel uitdagend "Wanneer verdwijnt dit kinderachtige deel toch is uit je." zeg ik hoofdschuddend "Nooit." zegt hij met een soort kwaadaardige stem. "Jus dit is Cam, Cam dit is Jus." zegt Meg "Hey babymeg en Cam." zegt Jus "KLOTE GARNAAL." schreeuwt Meg naar Jus echt dit ziet er zo grappig uit want ze beginnen nu dus zo'n broer zus ruzie maar dan als bestfriends "Ga maar zitten Cam die ruzie gaat nog eeuwen duren." besluit ik maar te zeggen, Cam knikt en gaat zitten.
Na een paar minuten geamuseerd toegekeken te hebben fluistert Jus iets in Meg's oor ze word een beetje rood en loopt naar boven.

Meghan Court POV
"Je hebt erg veel inkijk met dat shirt je weet dat ik het niet erg vind maar doe snel even een ander shirt aan." fluistert Jus in mijn oor. Damn kon hij dat niet begin van onze super koewle fight zeggen, hij blijft altijd een pedoachtige goudvis. ik sta op en loop snel naar boven.

Justin Gold POV
Damn altijd als ik denk dat ik 100% over haar heen ben gebeurd er weer iets waar ze enorm sexy doet, maar June is mijn crush.. Dat weet ze niet en gaat ze ook nooit weten want ze heeft al een boyfriend en ze woont nu in Amerika. Na een tijdje komt Meg weer naar benden ik knik goedkeurend als ze me aankijkt want ze heeft een ander shirt aan gedaan. "Zullen we zo iets leuks gaan doen." vraag ik "Ja is goed." zegt June "Nee jij blijft hier." zegt Meg tegen Cameron terwijl ze haar handen in zijn shirt genageld heeft "Gaan jullie maar iets met z'n tweeën doen wij moeten me kamer verder afmaken." zegt Meg dan, "Euhm oke dan doen we morgen iets met z'n drieën." antwoord ik haar "Oksok." zegt ze met een glimlachje. Na een nog een paar minuutjes gepraat te hebben ben ik erachter dat Cameron een best aardige dude is, maar daarna verdwijnen Meg en Cam naar boven en ben ik dus alleen met June. "Dus wat gaan we doen." zeg ik de stilte onderbrekend "Euhm weet niet." antwoord ze "Daar hebben we veel aan." lach ik "Ja tuurlijk, nee maar euhm we kunnen gaan zwemmen?" vraagt ze "Ja sure waarom niet.". "Dus jij mag je gaan omkleden bij de wc want als je valt kan ik nog ff lachen." zegt June glimlachend "Je lacht nu ookal." kaats ik haar terug "Nee dit is fake." antwoord ze met een licht verheven stem "Oke dan mama ik kleed me wel om bij de wc." zeg ik met een nep verdrietige stem.

June Davidson POV
Langzaam slof ik naar boven, eigenlijk haat ik zwemmen maar ik weet dat Jus het wel leuk vind en anders zouden we de korte tijd die hij hier is verspillen aan denken.
Eerst loop ik naar Meg's kamer en klop op de deur "Ja?" vraagt Meg die de deur open maakt "Nou Jus en ik gaan zwemmen in de tuin dus als jullie klaar zijn of pauze nemen kunnen jullie ons joinen." zeg ik "Oke is goed tot die tijd veel plezier." knipoogt ze naar me. Wat denkt ze wel niet dat ik 1 of andere gouden koe ben die naar elke sixpack kijkt en daar op geilt.
Ik pak mijn fel roze bikini uit mijn kast want door al dat zonnen heb ik het perfecte kleurtje voor deze bikini, eerst was ik iets te licht en in NL is er gewoon te weinig zon om deze tint te krijgen. Als ik me omgekleed heb draai ik me om om mijn kleren van de grond te pakken, en als ik me weer omdraai schrik ik me dood "JEZUS JUNE GIL IS NIE ZO." zegt Jus die met eerst een geamuseerd maar nu bozig gezicht in de deuropening staat "Sorry dude maar jij staat daar toch opeens, hoelang sta je daar al en je zat toch niet te loeren he." zeg ik nog half geschokt "Nee joh tuurlijk zat ik niet te loeren want loeren is stiekem en je mag best weten dat ik zat te kijken, ow en ik sta hier vanaf dat je je omdraaide." zegt Jus met een grijns "Jij vieze pedo olifant, trouwens wat zei je eigenlijk op de bank tegen Meg waardoor ze met een ander shirt terug kwam?" "Ik weet niet of ze wil dat ik dat zeg dus vraag het haar zelf maar." "Ok." ik pak 2 handdoeken en loop rustig naar beneden gevolgd door Justin. "Je bent boos he?" vraagt Justin onzeker als ik mijn handdoek neerleg "Misschien een beetje." antwoord ik zo arrogant mogelijk "Sorry June ik zou niet meer naar perff ass kijken." "Mooi nu kunnen we zwemmen en lol maken, net als in NL." zeg ik voor ik in het water spring.

Nash Grier POV
Ik heb June al de hele dag niet gezien en heb haar best gemist dus ik ga haar maar is verassen en zo als ik hoor is ze in het zwembad. Ik loop heel stil naar achter EN DAN ZIT ZE DAAR FCKING IN HET WATER MET EEN ANDER DUDE DIE ZIJN ARMEN OM HAAR MIDDEL HEEFT. "WHAT THE FCK JUNE." schreeuw ik naar haar, ze kijkt me geschrokken aan "Rustig Nash ik kan het uitleggen." "Rustig wat denk je dat ik jou uitleg wil horen, vergeet het." Ik moet even ademhalen tussendoor want het valt me echt zwaar om te zeggen "H-het is uit." zeg ik niet wachtend op antwoord, want daar heb ik nu ff geen zin. Ik ga thuis wel gewoon gamen ofzo...

----------------------------------------------Omg Zouden June en Nash weer bij elkaar komen of krijgt June iets met Justin?
Xxx Potato❤️

fan girls ft. Cameron Dallas and Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu