hoofdstuk 4

60 4 1
                                    

June Davidson POV

Er is brand, en iedereen is in paniek. Overal hoor je mensen gillen en ze rennen alle kanten op. Ik sta hier heel droog, verstijft van, ja tuurlijk, alweer een paniekaanval, hoe kunnen mijn gedachten nog zo rustig zijn. Ineens rent er iemand super hard tegen me aan en ik val om. De persoon die tegen me aan rende rent gewoon weer verder. ARGG wat word ik daar boos van! maar ik blijf liggen, nog steeds helemaal verstijft. Ik hoor vaag de stem van Nash, maar weet niet wat hij precies zegt. Alle drukte verdwijnt en maakt plaats voor een grote lege zwarte kamer.
Ook alle stemmen verdwijnen, behalve die van Nash die ik erg vaag hoor.

(NASH GRIER POV)
"SHIT ZOOI, JUNE BLIJF ER NOU BIJ! BIJNA IEDEREEN IS AL WEG ALLEEN WIJ ZIJN HIER NOG! WORD NOU WAKKER!!" ik voel de tranen gewoon prikken achter mijn ogen. Ik ken haar pas net maar... ULGG ik weet niet wat het is!
ALLE DANSENDE BEREN, 2 MINUTEN EN ZE IS NOG NIET WAKKER!
De brand komt nu ook naar hier, Ik zie geen andere opsie meer!
Ik weet niet of ze het wil maar toch, het moet als we het willen redden. Oke, daar gaan we.
Ik pak haar onder haar benen en onderrug en til haar op in bride-style. Dan ren ik zo snel als ik kan richting de deur. Buiten staan er dokters die kijken of alle patiënten buiten zijn. Snel breng ik June naar een dokter die probeert haar wakker te krijgen. Ondertussen loop ik rond om Cam en euhm... Hoe heet ze ook alweer... Wacht ja, Meghan, te zoeken maar... ik kan ze niet vinden...

(JUNE DAVIDSON POV)
Langzaam open ik me ogen en zie een dokter naast me gehurkt, volgens mij lig ik op het gras. Ik weet weer wat er is gebeurt, maar hoe kom ik hier en waar zijn Nash, Meg en Cam? ze zijn gewoon verdwenen! "Euhm, meneer hoe kom ik hier buiten?" vraag ik aan de dokter. "Je vriend heeft je hier heen getild, je was lang buitenwesten. Gaat het nu goed met je? Voel je je niet misselijk ofzo?" vraagt hij. "Ja, het gaat prima, maar waar is hij?" Lieg ik met volgens mij een best paniekerige stem. "Weet ik niet meisje, maar hij liep die kant op." zegt hij terwijl die naar rechts wijst. "Dank u wel!" zeg ik en ren de kant op die de dokter aanwees. "NASH...NASH! NASHHHH... NASH WAAR BEN JE!!" roep ik in paniek. Hij is toch niet weer terug gegaan?
Ineens komt er een schim op me afgerend. Als die bij me is knuffelt hij me. "June! Cam en je vriendin... ik kan ze nergens vinden!" zegt hij half snikkend.
WOW WOW WOW EEN JONGEN DIE ZIJN GEVOEL UIT! Oke in deze situatie snap ik het, wel maar toch hij is ook zo geweldig.
"Rustig Nash we vinden ze wel, ze hebben vast wel iets bedacht om eruit te komen..." Zeg ik, maar je hoort duidelijk de twijfels in mijn stem dus ik snap het als hij me niet gelooft.
EN DAN BOEM ZOMAAR UIT HET NIETS POUW HIJ DRUKTE ZIJN LIPPEN OP DE MIJNE, ALLE APENKONTEN NOG AAN TOE, DIT ZAG IK NIET AANKOMEN!
"Blijf alsjeblieft bij me." smeekt Nash me. "Tuurlijk waar moet ik he-" "SNEL EEN DOKTER, IEMAND HELP!" hoor ik volgens mij Cameron roepen. Zou hij Meghan hebben? "Nash kom snel! volgens mij zijn dat Cam en Meg!" en ik pak zijn hand en ren in de richting waar net het geluid vandaan kwam.
YEAS HET ZIJN CAM EN MEG!
Maar, fuck, ze zitten onder de wonden.

----------------------------------------------
Omg hoe gaat het nu met Meghan en Cameron, en hoe loopt het af na de zoen van June en Nash

Xxx Potato❤️

fan girls ft. Cameron Dallas and Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu