Hoofdstuk 9

62 4 0
                                    

Meghan Court POV
Cameron en ik liggen op de bank. Ik lig tegen zijn borst aan, tussen zijn benen.
"Cam?" Vraag ik, de stilte verbrekend.
"Hmmh?" Antwoord hij.
"Zijn we nou eigenlijk... Je weet wel... Vrienden?" Vraag ik onzeker, en ik kijk omhoog. Recht in zijn mooie bruine ogen. Hij glimlacht lief en strijkt door mijn haar.
"Tuurlijk, Meg, Beste vrienden zelfs.." grijnst hij. Ik glimlach terug. Hij is zo lief...
"Heb je... Eigenlijk al veel vriendjes gehad?" Vraagt Cameron stotterend, wat heel schattig is. Maar de vraag is niet zo schattig.
"Wat bedoel je met 'vriendje'? Echte relaties? Of... Kleuter relaties.. Die nergens op sla-"
"Moet ik me zorgen gaan maken?" Lacht Cameron. Ik grinnik zenuwachtig.
"Misschien." Luid mijn antwoord.
"Nou laten we beginnen met echte relaties." Zegt Cameron. Ik voel zijn blik in mijn achterhoofd schuren.
Ik tel in mijn hoofd alle relaties die ik heb gehad.
Alex, Joe, Nick, Blake, Stef, Gijs en...
"7," antwoord ik. "7 echte relaties." Herhaal ik.
"Whaaat?" Mompelt Cameron ongelovig. "Echte relaties hea?"
"Vind je het veel...?" Stotter ik.
"Nou... Ik weet niet... Hoeveel 'neppe' of hoe-je-het-ook-wilt-noemen relaties heb je dan gehad?" Vraagt Cameron nu met de klemtoon op neppe.
Mijn ogen worden groot. Dat wilt hij niet weten.
"Waar zijn Nash en June eigenlijk?" Stotter ik, het op een ander onderwerp brengend.
"Weet ik veel..." zegt Cameron. "Jij was erbij toen ze weg gingen."
Ik zucht, dat is waar ook. Maar het is gelukt, het onderwerp is verande-
"Nou?" Vraagt Cameron. "Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord." Zegt hij als ik hem vragend aankijk.
Snel kijk ik weg. "Veel..." mompel ik. Hopend dat hij het niet had gehoord.
"Hoev-"
"Haaii!" Roept June vanaf de deuropening. Ze ligt in Nash zijn armen, en Nash heeft een glimlach op zijn gezicht.
Meteen sta ik van blijdschap op en ik ren naar ze toe.
"Zijn jullie samen!?" Roep ik vragend. "Nou eigenlijk..." zegt Nash.
"Heb ik nog niks gevraagd." En met dat zet hij June op de grond. Dan gaat hij op één knie, en haalt zijn ketting van zijn hals.
Zijn lievelingsketting.
"Lieve, lieve, lieve June..." begint hij. June houd haar hand voor haar mond.
"Wil jij, mijn vriendin zijn?" Vraagt Nash, grijnzend.
"Jaaaaaaah!!!" Roept June blij. "Omggg Jaaa ik wil!!" Herhaald ze, en ze slaat haar armen om Nash heen om hem dicht tegen haar aan te drukken.
"Hoho," zegt Nash, En trekt zich schuldig terug. Hij hangt de veelste grote ketting om June haar hals.
"Nou mag het." Grijnst hij, en ze belanden in een eindeloze knuffel.
"Laten wij naar boven gaan." Lacht Cameron en hij pakt mijn hand om me mee te trekken naar boven.
In mijn kamer aangekomen kijkt hij rond. "Mooie kamer, lekker vol ook." Lacht Cameron sarcastisch.
"Ja joh, vond ik ook al." Antwoord ik, en ik neem plaats op mijn bed.
Samen kijken we mijn lege, witte, ruime kamer rond.
"Misschien kunnen we het samen opknappen?" Stelt Cameron voor.
Ik kijk nog eens rond. "Cool." Zeg ik knikkend. "Wannee-"
"Nu." Grijnst Cameron en ik word weer meegetrokken.
----------------------------------------
Yesss June en Nash zijn officieel samen! Maar... Gaat dat wel zo vlekkeloos als gedacht?
Is het echt liefde, of is het een gok?
En Cameron is wel heel nieuwsgierig naar Meghan.
Zal ze veel vriendjes hebben gehad?
Misschien zien we dat nog wel...
Tomato

fan girls ft. Cameron Dallas and Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu