Bi Bitmedin Lan !

37 5 0
                                    


Sen gittiğinden beri gözlerime kara çaldım , ellerime ela ve bütün renklere küstüm maviler boğdu beni... şımarık suskunluklar değil yaşatmaya çalıştığın biliyorum , gidiyorsun sadece benim bir yarımı almış bir yarım siyahlarda zaten .. sensiz kalmış çok mu ... çok mu bu duruş tüm heybetiyle azrailin kapısında , çok mu haykırışlar içi geçmiş gecelerde .. elinden tutup tüm korkularımın boğaz köprüsüne çıkıyorum bu gece ... sen it beni gözlerin itsin silsin bu dünyadan son kez seni göreyim ,, elalar boğsun beni...

Bileklerim yorgun bu kez kaç yumruk geçirdim sensiz duvarlara gölgenin bile uğramadığı kaç kez tükürdüm hayatın dibine kadar ve kaç kez ağladım hayatımın kokmuş rezilliğine farkında değilim .. sen katatoni sebebim bu durgunluğum boşa değil sana ,aslında içimdeki kırıklıklar ama ben göstermiyorum incitmesin seni yaralar.. sen uzakta kal öylece yanıma bile uğrama artık ben bitmiş ben tükenmiş nasıl olsa ve gülmeye mecbur bir bakıma bundan sonra ukala kahkahalara , ve kucak açmaya riyakarlıklara .... Sen yok ol , görünmez ol kokun ugramasın yastığıma bir daha .. teninin kokusu bunca işlemişken içime atmak mümkün değil nafile kendimi kandırıyorum ... ..

Eski bir defterdeki yazıdan başka bişey değilsin artık ...sen usanmadan sevdiğim , sen hıçkırıklarımın tebessüm tarafı , sen bi sussa aşk kusacağım , bi konuşsa dünyayı yakacağım , sen deliliğim sen ateşim sen alevim sen benim herşeyimdin ... eski bir defterdeki birkaç satırdan başka bir şey değilsin artık .. damarlarım çekilirken adını hatırladığımda şimdilerde sadece acı bir tebessüm gözlerimin sana bakan penceresinde ...unutmadım .. sadece gömdüm seni tüm hecelerle gözyaşlarım eşliğinde adının anılmadığı en dip köşelere .. terki diyar bu seni sevgili ve utanmak gözlerini hatırlamaktan ar ettim kin kustum sayıklarken adını tokatladım kendimi ama sen bitmedin .. bitmedin bitiremedim de şimdilerde iki satır yazıdan başka bir şey değilsin ve seni unutmak tek istediğim ... unuttur bana kendini çok istemesem de.......


Nereye Gidersem Gideyim Evim Yok Ki Benim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin