18. december

93 9 2
                                    

"Fantasi er kunsten at se ting, som ikke er endnu" havde min mor altid sagt. 


Idag for alle ferie, undtagen mig. Jeg skulle købe julegaver, både til mine kusiner og alle dem jeg mangler som Elizabeth og far. 

Elizabeths ønskeliste var så lang og så krævende nærmest umullig. 

Jeg kiggede ned på min slidte vinter sko fra sidste år. Jeg blev ved med at gå da jeg gik ind i en, og faldt ned på fliserne jeg landte 

heldigvis med numsen først så det gjorde ikke så ondt men aflivegel fik jeg nok et blå mærke eller to. 

"Hov, undskyld jeg er virkelig ked af det" sagde jeg og kiggede ned jeg var rimelig flov og mine kinder blussede også en lille smule op. 

Jeg kiggede op og så stod jeg foran mit allerstørste idol Justin freaking Bieber. Han smilede og rakte sin hånd ned mod mig og trak  mig op

 "Det er mig der undskylder jeg var ikke vågen" sagde han og smilte charmerende til mig.  

"Heller ikke jeg" sagde jeg og grinte "Hey, er du ikke Niall Horan's kæreste" jeg nikkede og tog noget hår bag øret "Jo, det er mig" sagde jeg og stak mine hænder i lommen 

"Du skal bare huske at passe på han kan godt være lidt af en player" sagde han og kiggede ned og tog min hånd.

"Undskyld Justin men jeg stoler altså på min kæreste" sagde jeg og smilte skævt og gik videre før jeg havde nået 3 meter råbte han "Anne hvis du mangler noget kommer du bare" jeg vendte mig om han blinkede og gik videre hen af gågaden.

Mit blik faldt på alle butikkerne rundt omkring, der hang tilbuds skilte over alt i vinduerne samt en masse gran og rødt julepynt som egentlig bare så falsk ud. Granet var en mint farve som overhovedet ikke gav den samme effekt og duft som det normale gran og var egentlig også bare plastik. 

Ligesom nogle mennesker nærmest er lavet er plastik som fx Kim Kardashian og Nicki Minaj. Jeg skal aldrig have botoxs medmindre det er strengt nødvendigt. 

Min mave rumlede, så jeg valgte at finde en cafe. Jeg fandt den bedste café i hele byen starbucks as always.  Jeg var i godt julehumør og havde bare lyst til at synge julesange og hoppe op danse. 

Mit humør blev knust og trampet på og derefter kastet i en container. 

Der sad den største idiot i verden sammen med en eller anden luder til en pige med 45 kilo makeup klasket i ansigtet sikkert en model. Hun kyssede ham på kinden og fniste falsk. 

Sådan kunne han simpelhen ikke side og gøre imod mig, jeg gik trampende hen og kastede suppen i hovedet på hende og gav ham en lussing 

"Hvordan kunne du Niall fucking Horan" jeg ventede ikke et sukundt på at give ham en til og løbe ud af rasturanten "ANNE VENT" råbte en skinger stemme som jeg tydeligt kunne genkende. 

Jeg vidste præcis hvor jeg skulle løbe hen, jeg løb bare hen til vejen. 

Jeg fandt hurtigt en taxa og gav ham adressen. Jeg kom til hans adresse og gav manden pengene. Jeg løb op til døren og bankede på, jeg fældte en skov af tåre som løb ned af mine kinder og dannede en sø på min hage. 

En eller anden mand åbnede døren "Kender du Justin?" manden var høj og mørk i huden sikkert hans bodyguard "Ja flyt dig nu" sagde jeg og skubbede ham væk. Justin kom ud i gangen "Anne?" han så forbavset ud "Justin" sagde jeg og løb hen og krammede ham og så brød jeg sammen. 

"NIALL den store idiot" sagde jeg og faldt stille sammen på gulvet.  

_____

Hej PEOPLE

Håber det var oka med lidt drama også. Ikke fordi jeg kan lide Justin bieber men hvem skulle jeg ellers vælge jeg gad ikke vælge en fra One direction fordi så ville jeg nok træde nogle over tærene hvis i forstår.  

Husk at stemme og kommentere

Mathilde. 



TWENTYFOUR #AdventkalenderWhere stories live. Discover now