6. december

102 7 1
                                    

Mit syn var sløret, hvor var jeg. Jeg havde kvalme og hovedpine, jeg fældte en tåre det var ikke smerten men tanken om hvor ondt det gør. 

Far havde altid sagt at jeg overdrev når jeg havde det dårligt. Jeg kiggede mig omkring. Noget stor og sort mødte mig henne i hjørnet et stort fladskærms tv.

 Så kunne jeg næppe være hjemme. Jeg huskede det jeg var hjemme hos Niall, vi havde droppet filmen og faldt begge i søvn foran fjernsynet med filmen kørende foran os. Fjernsynet kørte stadig og viste de der latterlige morgengymnastik programmer. Elizabeth og far gør det vær morgen man skulle tro de ikke havde andet at lave sådan en dejlig søndag morgen hvor man kunne sove længe. 

Jeg tænkte på mig selv, hvorfor var jeg så tidligt oppe og hva'fanden var klokken endelig? jeg fandt min telefon i min lomme 2:00. Jeg rejste mig og gik ud på toiletet. Djævelen var kommet, ja menstruation den bedste tid hver eneste måned til man bliver 50. Jeg sukkede og ledte efter bind, 'men hvorfor skulle Niall også have bind. Jeg rejste mig og tog bukser på igen. Jeg hader mig selv for at gøre det her. 

"Niall?" sagde jeg og ruskede i ham, han rykkede på sig og satte sig op "Anne, hvad er der galt?" sagde han og kiggede hen på uret. Han var nok lidt i chok over at jeg vækkede ham klokken 2 om natten

"Jeg ved godt det lyder ånsvagt men har du tilfældigvis nogle bind her i huset" sagde jeg og blev helt rød i hovedet som julemanden eller sådan noget. 

"Anne, ikke blive flov" sagde han og trak mig ned ved siden af ham. "Nej, dsv men skal vi gå i en kiosk?" sagde han og smilte skævt. 

"Kl 2 om natten?" jeg grinte og smilte kort til ham "Jeg kender én der har åbent til kl 2;30 så hvis vi skynder os?" han rejste sig "Okay er den langt væk" jeg tog mig til maven da jeg fik en krampe "Ikke længere end vi kan gå" sagde han og blinkede "Niall ville du så ikke bære mig seriøst jeg har virkelig kramper?" jeg smilte taknemligt "Okay, hop op" sagde han og bøjede sig ned i knæ så jeg kunne hoppe op på hans ryk.  Han gik ud til døren og tog sko på og gav mig nogle klipklapper på,

 "Så går vi" jeg smilte og tog rundt om hans hals og kyssede ham på kinden 

"Tak Niala" sagde jeg og grinte over mit kreative kælenavn "Den var ny" sagde han og grinte. 

 Han gik  videre hen forbi strøget og forbi pølsevognen desværre var den lukkede.

 Selvom mig og Niall blev enige om at vi heller ikke havde lyst til pølser. Vi gik igennem en park fyldt med julelys og boder med brændte mandler, selvom de også var lukket kl 2 om natten sjovt nok. 

Der lå en uhyggelig kiosk ned forenden af parken, "Os ind i den der" sagde jeg og klemte strammere om hans hals. 

"Hvis du ville have dine bind?" sagde han og grinte

 "Lad os gå derhen" sagde jeg og grinte "Pis" sagde Niall midt inde i det hele 

"Hvad" sagde jeg og kiggede rundt "Dem der" sagde han og pegede over på en masse paparazzier. "Søde, bare gem dit hovede i min skuldre" sagde han og kiggede bagud til mig da jeg stadig væk sad på hans ryk.

 Jeg gjorde som han sagde og kiggede ned i hans skuldre.  

"Hvem er pigen er hun din kæreste" råbte en af dem

 "Hvad hedder hun" sagde en anden 

"Bare sig det" hviskede jeg ind i hans øre "Du ville sikkert få hate" hviskede han tilbage "Jeg overlever hvis du er der" sagde jeg og smilte "Hun hedder Anne" sagde han og smilte til mig. 

"Bare kig op smukke" sagde han og smilte, jeg kiggede væk fra Nialls skuldre og hoppede ned fra hans ryk. Paparazziaerne oversvømmede os inden vi nåede kiosken. Niall hev mig igennem mængden og råbte "Ryk jer lidt så vi kan komme forbi" de rykkede sig overaskende og vi kom igennem kiosk døren uden skræmmer. 

"Hej" sagde den udlandske fyr bag kassen 

"Er du kendt?" sagde han og pegede ned på mig "Mig kendt, nej det er ham" sagde jeg og pegede på Niall som grinte af min kommentar. 

"Nå, hvad kan jeg hjælpe med?" sagde han og smilte "Altså vi skal nok selv finde det"

 sagde jeg og trak Niall med ind i butikken 

"Hvorfor måtte han ikke finde dem " spurgte Niall og smilte "Fordi han ikke skulle vælge hvilke bind jeg skal ha'" sagde jeg og grinte 

"Okay" sagde Niall og flækkede af grin "Niall hvilken farve?" sagde jeg sarkastisk, han begyndte at grine endnu mere. Vi fik øjenkontakt og vores læber mødes, og jeg nød det. Det udviklede sig en lille bitte smule "Niall vi burde nok stoppe" sagde jeg "Det er fortidelig-" mere nåede han ikke at sige før jeg afbrød ham med at kysse ham "Nej fordi der står 10 fotografer klaskede op af et vindue" sagde jeg og pegede derhen. Han grinte og smilte taknemligt til mig "Anne, jeg kan simpelhen ikke klare det mere jeg har følelser for dig" sagde han og smilte "Niall jeg har det helt på samme måde "Anne ville du være min kæreste?" sagde han og tog min hånd..

___

Hej alle 6 december vi er noget en kvart del igennem julen så er der 3/4 dele tilbage. Indviklet forklaring. Håber i nyder dette afsnit romantik var! 

Håber i glæder jer til de næste par afsnit. 

Plz stem og , skriv en kommentar hvad i tror der sker i næste afsnit det kunne være meget sjovt at se jeres gæt, og indblik i historien. 

Kh Math


TWENTYFOUR #AdventkalenderOù les histoires vivent. Découvrez maintenant