Lugten af sved og alkohol møder mine næsbor, et par sidder ovre i hjørnet og snaver og det ligner næsten de sluger hinanden, hvor ulækkert tænker jeg og maser mig gennem mængden af dansende folk, jeg når endelig til baren og sætter mig ned på en af stolene og åbner min skulder taske og finder nogle småmønter "7 tequila shots" siger jeg og læner mig op af baren "Ja" sagde en flot bartender med flot brunt hår og et flot smil "Hvad hedder den unge dame så?" spurgte han og smilte "Jeg hedder Anne dig?" spurgte jeg og kiggede ned på min ben der blev presset sammen under den lårkorte kjole "Phillip" sagde han og kiggede ned på mine bryster "Ville du med ud at danse?" spurgte han og blinkede til mig "Skal du ikke passe dit job" spurgte jeg og følte mig pludselig lidt utilpas "Jeg har fri nu smukke" sagde han og tog min hånd og trak mig ud i menneske mængden.
Vi havde danset i nok 20 minutter og Phillip insisterede på frisk luft, hvilket var fint nok med mig da jeg også svedte en del. Da vi kom udenfor pressede Phillip mig op af muren, jeg stod bare helt stille og tog hænderne på hans brystkasse og skubbede ham væk "Du vil jo godt" sagde han og trak mine lår om hans talje "Nej, lad vær" sagde jeg og prøvede endnu en gang at skubbe ham væk men han begyndte stille at kysse mig mens han klemte kort om min røv "Lad, nu vær jeg ber dig" sagde jeg og begyndte stille at græde "Hey sagde hun ikke du skulle stoppe" sagde en dyb stemme med en tyk accent "Kan du ikke bare lade mig og tøsen være i fred?" sagde Phillip og blev ved med at rage på mig "Hun gider dig jo ikke" sagde ham manden og kom tættere på Phillip jeg opdagede først nu at manden havde lyst hår og blå øjne, rigtig dansk men han snakkede jo engelsk "Hun sagde stop" sagde manden igen og skubbede Phillip væk fra mig, Phillip blev sur og gik videre hen til en anden gruppe af piger.
"Er du okay?" spurgte manden som reddede mig ligefør "Anne, hvad med dig?" spurgte jeg og smilte kort "Mit navn er Niall, er du fra danmark?" han lænte sig op af muren der var 2 meter fra der hvor vi stod "Ja, jeg kan næsten regne ud at du er fra England ik?" sagde jeg og fniste kort "Faktisk Irland" sagde han og smilte kort "Tusind tak fordi du reddede mig, jeg var jo næsten ved at blive voldtaget" sagde jeg og smilte kort, tænk at jeg snakker med en jeg faktisk synes er sød og jeg er ikke engang fuld. "Anne?" sagde han og kiggede mig direkte i øjnene "Mhm" sagde jeg og kiggede ind i hans havblå øjne, man kunne næsten svømme sig ind i de der øjne "Må jeg få dit nummer?" jeg nikkede kort og skrev det ind i hans mobil og hans ind i min.
____
Hej allesammen, det her er så proglogen til min historie, jeg håber i glæder jer til 1 december hvor første kapitel udkommer.
Skriv en kommentar om i glæder jer og om i ville læse med!
BINABASA MO ANG
TWENTYFOUR #Adventkalender
FanfictionUstyrlig, Uafbrudt, Usandsyndelig, Underholdene.. Jeg streger det sidste over med rød tus og smider min dagbog ind i væggen. "I min barndom, har der altid været lys og farver, men min mor døde for 1 år siden jeg husker det tydeligt. " Jeg skul...