Z pohledu Albuse
"Ahoj Teddy. Jamesi počkej na mě." Volal jssem na bratra, když jsme běželi do vlaku. Teddy stál kousek od vlaku a mával naší sestřence Victorie, která vykukovala z okénka vlaku.
"Pohni Ale. Jinak to nestihneme!"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Tak co těšíš se do zmijozelu?" Zase se mi posmíval, celé prázdniny mi stím nedal pokoj, pořád si ze mě dělal srandu.
"Ty seš hroznej Jamesi," uraženě jsem si sedl do rohu.
"Čau Jamesi!!!" Přišel nějakej kluk, zjevně to byl jeden z jeho kamarádů. Neboť se začali oplacávat.
"Alaricu, tohle je můj mladší brácha Albus." představil nás James.
"Čau kluci koukám že je tu plno", řekl někdo ve dveří. Stál tam Travis Diggory, nejlepší kamarád Jamese, popravdě to byli všichni (Alaric, Thomas a Travis) ale Travis byl ten nejvetší. Travis měl ,jako vždy, vlasy po ramena, jemně kudrnaté a hnědé. Alaric byl vysoký, štíhlý a byl hodně studenský typ. Podle toho co mi říkával James tak pořád sedával ve společenské místnosti v křesle s nějakou učebnicí nebo knížkou. Zato Thomas byl takovej malej tlouštík. A moc se jejich žertíků nezabýval, jeho spíš zajímalo jídlo a postel.
"Tak já jdu najít Rose." Protáhl jsem se kolem Travisena chodbu kde bylo plno. Kousek od našeho kupé jsem do někoho vrazil, až jsem spadnul na zem. Ihned jsem vstal a kuknul se do koho jsem vrazil. Byl to Malfoy.
"Ty budeš Potter co? Táta mi o tobě vyprávěl." podal mi ruku na pozdrav. já jsem jí ochotně přijal a řekl.
"Jo jsem Potter, a ty musíš být Malfoy. Taky mi táta něco říkal." chvíly jsme na sebe jen tak koukaly. Ticho přerušil Scorpius.
"Těšíš se do Bradavic? "
"Jo, a ty?"
"Jo, táta mi hodně vyprávěl o věcích a lidech tam, hlavně o Filchovi. "
"O něm jsem taky slyšel hodně, třeba to jak byl vždycky uplně mimo."
"Přesně" začal se smát Scorpius. A pak se to stalo. Stalo se to čeho se jejich rodiče bály, Albus a Scorpius si rozuměli. Mohlo by se říct že se znich během pěti minut staly přátelé.
"Albusi" zaslechl jsem známý hlas. Byla to Rose.
"Rose, právě jsem tě hledal." usmál jsem se na ní. Ona se však šťastně netvářila. Pořádně si prohlédla Scorpa, a pak se tázavě podívala na mě.
"To vidím" Chtěl jsem ho Rose představit ale ona mě zarazila.
"Já vím kdo to je . Ale neměl by ses sním moc kamarádit." A odešla. Koukl jsem na Scorpia a on se tvářil sklamaně.
"Nic si zní nedělej Scorpe, je to jen moje věc s kým se budu kamarádit. Pojď zajdem pro moje věci a najdem si nějaké jiné kupé."
Tak doufám že se vám bude moje nová povídka líbit, mám hodně částí. Ale každá je o někom jiném, další bude zase o Albusovi , ale mám i o Lily Luně Potterový. Všechny budou o nové generaici. A, můžete mi napsat do komentu o kom by ste chtěli povídku, ale jen o té nové generaci. =D a moc se omlouvám za chyby,do komentu pište návrhy a co si o tom myslíte.
ČTEŠ
Bradavice nová generace [Dokončeno]
FanfictionJde o všechny děti Potterových ale objevují se tu i jiné děti, jaký asi bude jejich příběh?