Je to hrůza, už hodinu sedím ve společenské místnosti a čekám na svou kamarádku Jasmin.
"Kde jsi? Čekám tu na tebe už přes hodinu?" Vyjela jsem na svou kamarádku.
"Potkala jsem Alexe." sklopila oči.
"Alexe? Toho Alexe? Toho co ti ve třeťáku prováděl všechny ty hnusný věci?" nechápala jsem že se sním vůbec bavila.
Jo, ale dneska byl jiný " řekla potichu.
"Jak jiný? Nemůže být jiný, podle mě je to stejný blbec jako před třemi roky." postavila jsem se a odešla do ložnice.
"Rose počkej" běžela za mnou.
"Příští rok jsme tu naposled, a ty ho chceš strávit s tím debilem. Zrovna když už tě nechal na pokoji, teď tě zase začne provokovat." naštvaně jsem se prosadila na první postel kterou jsem viděla.
"Víš co? O prázdninách pojedeme k nám na chatu a užijeme si to." snažila se mne udobřit, a taky že jo, nedokážu se na ní dlouho naštvaná.
"Fajn" naší kamarádkou chvilku vyrusila naše kamarádka Caroline. Rozrazila dveře a s velkým bouchnutím je zase zavřela.
"Idiot. Prostě idiot." naštvaně upadla ke mě na postel.
"Který hňup tě dneska rozrušil?" pohladila jsem ji po vlasech.
"Tvůj bratranec. Jak můžeš mít takového idiota v rodině." řekla bez nadechnutí.
"Který? Pokud sis nevšimla, mám dva.".
"Ten nejstarší, je tak egoistický, a vůbec nesnáším ho." Pokračovala v trucení.
"Co ti provedl tentokrát?" Optala jsem se s mírným nezájmem v hlase.
"Pořád mě zve na rande, a výpravy jak jsme si souzeni. Teď si dokonce stoupl na stůl a začal zpívat nějakou píseň o tom jak mě zbožnuje" protočila očima.
"Jakou?" Zeptala se jí Jasmin.
"Já ani nevim, já ji neznám. Myslím že není od nás od kouzelných zpěváků."
" Caroline, o prázdninách jedeme k nám na chatu, chceš jet taky?" Navrhla jí Jasmin.
"Mohla bych se stačit" to už jí díky bohu rozveselilo.
"Hej, Car. Nezajdem někam?" Zakřičel za námi James, když jsme po hodinovém pólech vyšli z pokoje.
"Fajn" Car se otočila k němu a já s Jasmín jsme se zastavily.
"Opravdu?" Zdptal se zařazené James.
"Ne ty idiote. Jak si můžeš myslet že bCh s tebou někam šla?" Otočila se na podpatku a vyšla ze společenské místnosti.
"A já se lekla že změnila názor." Ulevila si Jasmin. Já jí chytla za ruku a se smíchem jsme šli za Car.
"Nebudu o tom mluvit" řekla Car když jsme k ní došly.
"Takže s námi nejdeš na oběd?" Optala jsem se.
" To si pište že jdu." předběhla nás a sama vyrazila do Velké síně.
"Hele Rose, Scorpius" zašeptala Jasmin.
"Kde?" ani jsem nestačila se rozhlédnout a už jsem ho slyšela.
"Ahoj Rose" řekl s tím svým božím úsměvem.
"Ahoj"
"Měla by sis s ním už něco začít, koukáte na sebe takhle už rok." domlouvala mi Jasmín.
"Nejde to a ty to víš, jeho táta by to nedovolil a můj taky ne."
"Ale prdlajs, neschovávej se za rodičema, jsi za ním a promluv si snim, někam ho pozvi." tahala mě Jasmin, víc a víc do síně.
"A není to blby?"
"Ne." pomalu jsem šla ke stolu kde sedělo pár zmijozelských studentů. Spolu s mým bratrancem a s jeho nejlepším kamarádem.
"Znovu ahoj, Rose" pozdravil me Scorp znovu.
" Je ahoj Rose, co potřebuješ?" zeptal se mne Albus. Podívala jsem se na Scorpia, ale on jakoby mu nic nedocházelo, všimla jsem si jak Scorp kopl Albuse pod stolem do nohy, a on konečně pochopil že tu teď zrovna není výtaný. Odsedl si kousek dál abychom mohli být alespoň trochu sami.
"Rose než začneš mluvit, šla by jsi se mnou o víkendu do Prasinek? " začal v obličeji trochu rudnout, je tak hezky když je nervózní.
"Jasně... A..." větu jsem nestihla doříct, neboť se vrátil již zmíněný nevýtaný host. Já sem se mile usmala a pomalu odešla.
"Díky brácho" zaslechla jsem z dálky Scorpiuse.
ČTEŠ
Bradavice nová generace [Dokončeno]
FanfictionJde o všechny děti Potterových ale objevují se tu i jiné děti, jaký asi bude jejich příběh?