Vyznání

621 23 0
                                    

Byla to paráda,  po celé chodbě ve třetím patře byl cítit velmi nepříjemný smrad. Neboť každý kdo prošel byl zasažen smrdutou bombou.

"Tvůj strýc je boží" řekl mi se smíchem Scorp.

"To si piš že je" odpověděl jsem mu, zatímco jsem namířil na jednu z dívek. Neumím moc mířit a to se také ukázalo. Místo abych trefil dívku z mrzimoru, která se hned uhla aniž by věděla že jsem po ní hodil smrdutou bombu, jsem trefil profesorku Macgonnagalovou.

"Tak to si odskáčeš" začal se Scorpius neovladatelně smát. 

"Pottere! Malfoy!" Zahřměla profesorka."Slezte z toho parapetu a hned sem!"  Poslušně jsme slezly, a pomalu přišli k ním. Cestou k ní jsem zaslechl pár pochval, ale i pár urážek.

"Pane Pottere, pane Malfoy? Co je to tady za svinčík? Co vás to..." profesorka se však zarazila. S lehkým úsměvem na tváři si pro sebe řekla.

"Nikdy by mně nenapadlo že se někdy stane. Ale zpět k vám, ihned ke mně do kabinetu." Nakvašeně odešla do svého kabinetu, a my běžely za ní. Profesorka začala ve svém kabinetu přecházet z jedné strany místnosti na druhou.

"Pane Pottere, myslela jsem že aspoň vy zachráníte svou rodinu. Ale vy jste stejný jako váš otec a dědeček. To se snad ve vaší rodině dědí. Doufám že vaše sestra vše vyžehlí" zasedla za svůj stůl, a začala si něco zapisovat.

"No" ujelo mi, ona se na mne naštvaně podívala, a já 'hned začal litovat toho co jsem řekl.

"A vy pane Malfoy, vy jste jako váš otec ale ten se tedy netahal s panem Potterem. Zítra se hlaste u pana školníka. A teď už běžte." Se Scorpiem jsme odešly, a hned za dveřmi sem se začal trochu nahlas smát.

"Čemu se jako směješ?  Já doufal že nám sebere body, zatímco my budeme leštit boty Filchovi. A ty se směješ." já se však nemohl přestat smát. Scorp to ani ne za pár vteřin zabalil, bouchnul mě do ramene, a odešel.

Pohled profesorky Macgonnagolové

"A teď už běžte." Odložila jsem svůj brk na stůl  a čekala až oba odejdou. Opřela jsem se o svou židli.

"To by mě nikdy nenapadlo. Sedm let jsem volala po chodbách Potter, Black, Lupin, Petiguere. Pak Weasley a Weasley , později to bylo zase Potter, Weasley. Pak zase Potter a Digory a O'Realy. A teď křičím Potter a Malfoy." řekla jsem spíše pro sebe. 

"Zajímavé" ozval se za mnou Albus Brumbál.

"Snad slečna Pottterová, bude jiná." 

"Nechme se překvapit." usmál se Brumbál.

________________________________________________________________________________

"Albusi Severusi Pottere! Okamžitě  vylez z té postele." Začal na mě křičet Scorpius. 

"Nikam  nejdu" Zahuhlal jsem do peřiny.

"Hele ničeho si přece nevšimla, neví že to ty jsi jí dal ten dopis, psal jsi to tak krasopisně že bych to nepoznal ani já." snažil se mě utěšit Scorp.

"Ale určitě jo. jsem debil." 

"Nejsi, a dělej mám už hlad, to že je víkend neznamená že musím trpět hlady." zasténal.

"Fajn." vstal jsem a pomalu se šoural do Velké síně.

"Čau kluci" pozdravily nás holky.

"Čau" usmál jsem se a sednul si na lavici. Scorpius zmizel někde na konec stolu, když po chvíli přišel, nesl talíř plný lívanců, vaflí, a jeden menší kde byli osmažená vajíčka a jemně opečené houstičky.-

"Scorpiusi tobě bude špatně" řekla s nechutí v hlase Courtney.

"Možná, ale špatně bude mě ne tobě tak proč to řešíš?" usmál se na ní a pustil se do toho všeho.

"Cassie, nemyslíš že ti to poslal ten kluk z havraspáru?" zaslechl  jsem co říkala Courtney.-

"Těžko ten tak psát neumí, vždyť většinu zápisů nepřečte ani po sobě, natož aby napsal něco takového."

"O čem se bavíte holky?" optal se nenápadně Sorp.

"O jednom dopisu co dostala Cassie" začala se smát Courtney.

"Slepičí prdelko" vyjela na ní Cass.

"Jakej? Můžu ho vidět?" zajímal se Scorpius.

"Jasně" ozvala se místo Cass Courtney.

"Milá Cass,

nemohu to už dál držet v tajnosti, mám tě víc než rád už od prvního ročníku, vím že jsme jen kamarádi a že víc nebudeme ale já už to nemohl dál dusit v sobě..." začal předčítat Scorpius.

"Nečti to dál" zvýšila Cass hlas.

"V sobě. Ani nevíš jak často jsem sám sebe přesvědčoval abych ti to řekl.." pro své, Scorpiusvo a pro Cassi dobro jsem Scorpiovi z rukou dopis vytrhl a vrátil ho Cassi. Zbalil jsem si pár houstiček a odešel do společenské místnosti.


Bradavice nová generace [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat