V.W 3/3

371 6 0
                                    

„A co jako, mně bude sedmnáct za měsíc. “ Vytahovala se Rachel. Už trochu přípité dívky po své kamarádce hodily pár podtácků aby už zmlkla.
„Mlč a dojdi pro další rundu.“ Rachel na svůj věk vypadá starší, to dělá to jak se maluje. Bez ní, a jejího flirtování s barmanem bychom popíjely vodu. A ne máslový ležák a k tomu par panáků ruma.
„Řekni  mi co bylo včera, a co bude teď. Čekám zprávu rychlou, jasnou a nejlíp hned. Řekni mi co bylo zítra, a co tvůj svět. Máme všechen čas ale já chci tě tady a teď. “ zaslechla blonďatá dívka z druhé místnosti v hospodě u tří košťat. Hlas jí přišel povědomí, jen nevěděla ke komu ho má přiřadit. Vic vstala ze židle, popošla ke dveřím. Na stole stál opilý Edward. Její Teddy.
„Jééé Victoirer, ty jsi tady taky?“ usmál se ní. K dívce si stouplo i její kamarádky. Které se náramně bavily. Victoire odložila svoji sklenici na stůl a šla si pro svého kamaráda. „Pojď Teddy jdeme do hradu. “ Oznámila mu.
„Ale me se ještě nechce “ Edward se na Vic podíval takzvaným psím pohledem.
„Mně nepřemluvíš, jdeme nebo na tebe zavolám profesora Stona.“ Teddy se lekl.
„Stona ne, jen ne prosím jeho. Kohokoliv ale jeho ne. Ještě by mi chtěl pít z mé sklenice. “ Podíval se smutně na svůj půlitr.
„To si děláš srandu? To je jediné co tě zajímá? Že já se divim, vždyť vy dva jste jak nejlepší kamarádi, jen škoda že není stejně starý s tebou. “
„Proč? By ses s námi kamarádila?“
„Ne, randila bych sním. “ On se na svou kamarádku překvapeně podíval, tohle nečekal. Victoire pomohla Teddymu ze stolu. A spolu s dívkami odešli do hradu. Díky Pobertovému plánku se do hradu vplížily nepozorovaně.
„Holky běžte, j už ho do pokoje dostanu. “ Dívky se na svou kamarádku laškovně umáli. Rampunzel si ani nepředstavovala co si ty dvě myslí. Pomalým krokem odtháhla skoro spícího Edwarda. Byla ráda že, když se Teddy opije tak se první dvě hodiny baví a pak usíná.
„Vic? Jak to děláš?" Optal se Teddy své kamarádky. „Co myslíš?“ Zrovna se blonďatá dívka snažila svléknout tričko.
„To jak jsi krásná. Musím ti něco říct“ Jeho barva vlasů se z čistě blond, změnila na rudou, stejně jako jeho tváře. Začal se červenat. Oba stáli uprostřed místnosti a koukali na sebe. Edward se pomalu přibližoval k Vic. Stejně jako tehdy v té skříni. Jemně jí políbil. Se  zájmem se podíval na svou překvapenou dívku. Ta se však hned vzpamatovala chytla chlapce za krk a začala ho vášnivě líbat. Pomalu se přesunuli na postel. Ani jednomu nevadilo, že nejsou v pokoji sami. Edward z Vic rychlostí blesku sundal její tílko. Dívka si obrkočmo sedla na opilého chlapce. Krouživími pohyby mu prstama přejížděla po hrudi. Jemně políbila svého idola na hruď. Najednou uslyšela slabé odychovani.
„Teddy?“ Optala se nervózně.
„Teddy? “ Chlapec se však neozíval.
„Edwarde!" Mladík začal slabounce chrápat.
„To si děláš srandu“ Blondýnka ze svého milého slezla a sama upadla. Vedle něho.

Lucy❤

Bradavice nová generace [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat