Pohroma v kuchyni

672 21 0
                                    

"Frede!" Rychle jsem se schoval za nejbližší závěs co tu byl.
"Nemysli si že tě tu nenajdu" zavolal na mě táta. Už jsem ho zaslechl u dveří, a rychle jsem se rozeběhl po schodech, ale už u prvního schodu jsem do někoho vrazil. Byl to táta.
"Tenhle barák znám už nazpaměť. Nikde se přede mnou neschováš." Vzal mě za límec a táhnul mě do kuchyně.
"Tak a tohle všechno uklidíš, stějně rychle jak si to způsobil" usmál jsme se nad tou vzpomínkou, jak se z naší moderní kuchyně stala skládka. S hůlkou to budu mít za chvilku hotoví, a mamka se nic dozvědět nemusí. Ale pro mojí hrůzu, mi táta hrábnul do kaspy a hůlku mi sebral. 

"A bez hůlky." řekl otec.

"Ale tati...." zasténal jsem. 

"Tak šup šup." a nechal mě samotného v místnosti.

Ze země jsme sebral šlupku od banánu a hodíl jí do koše. Koukl jsme na linku na které se válely tisíce hnojůvek. Vzal jsem odpadkový koš a všechno vysypal do něho. 

"Panebože! Co se to tady stalo? Frede?!" vytřeštil jsem oči a pomalu se otočil. Ve dveřích stála mamka, a byla vyděšena.

"no....." začal jsem

Flashback

Rozhlédl jsem se zda někdo nejde a rychle vyrazil do kuchyně. Z tašky jsem vytáhl hnojůvky a poházel je po místnosti. Z ledničky jsem vytáhl banán na který jsme dostal hroznou chuť, 3lupku jsem hodlal hodit přímo do koše, ale nejsem moc míčovej typ, takže jsem se netrefil s šlupka dopadla hned před dveře. Ale stalo se to co se stát nemělo, do místnosti vešel táta. Sjel po banánové šlupce až k lednci, co se stalo dál nevím neboť jsem vzal roha. 

(konec)

"Frede okamžitě to tu ukliď, nebo tě zmydlím"poručila mi mamka.

"Ano mami" sklopil jsme zrak a rychle jsme uklidil. Vešel jsem do obýváku, kde seděli naši. Táta seděl v křesle a chladil si nohu, mamka ležela na pohovce a četla si nějakou mudlovskou kížku.

"Vidíš, mám zlomený kotník." ukázal na svou nohu. "Víš co nechápu Frede? Pokom ty to máš, myslím to zlobení, ve škole děláš stále problémy aj doma."

"Ty se ptáš? Si nevzpomínáš na to ak Harry skládal NKÚ? A na Umbrigovou? Tý babě jsi dával taky zabrat"spražila pohledem mamka taťku. Sice nevím co udělal, ale vím že táta se strejdou Fredem, který umřel při bitvě o Bradavice, si dělaly srandu ze všech lidí na škole a pořád dělaly průšvihy. Ale co se stalo když strýc Harry skládal NKÚ, to mi táta nikdy neřekl.

"To bylo ale něco jiného" narovnal se táta.

"Jo a co je na tom něco jiného? Nemůžeš ho trestat když je po tobě." zasmála se mamka.

V tátově obličeji se objevil smutný výraz, ale i tak se zdál být hrdý.

"Ne po mě není.... Je to celý Fred"



na fotce je malý Fred, aspoň tak si ho tedy představuju já..

Bradavice nová generace [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat